Тематичне оцінювання за темою «Розділ 1. УКРАЇНА В РОКИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ»
І варіант
І рівень (0,5 б.)
1. Сутність організації Союз визволення України (СВУ):
2. Сутність легіону Українських січових стрільців:
3. Укажіть правильне твердження.
4. Прочитайте уривок і вкажіть назву операції російських військ.
«У порівнянні з надіями, які покладалися на цей фронт навесні 1916 р., його наступ перевершив усі очікування. Він виконав поставлене завдання — врятувати Італію від розгрому... полегшив становище англійців і французів на фронті, змусив Румунію стати на наш бік і зіпсував усі плани й наміри австро-угорців і німців на цей рік».
5. Робота, яку проводили члени СВУ:
6. Яку битву часів Першої світової війни описано в цитованому уривку:
«...На півночі фронту нами було взято назад значну частину Східної Галичини й уся Буковина. Безпосереднім результатом цих вдалих дій був вихід Румунії з нейтрального становища та приєднання її до нас»?
ІІ рівень (1 бал)
7. Дайте визначення поняттю «анексія»
8.Хто зображений на фото
ІІІ рівень (2 бали)
9. Установіть відповідність.
|
|
10. Установіть послідовність подій.
ІV рівень (3 бали)
11. У чому полягала трагедія українського народу в Першій світовій війні? Чи міг він його уникнути?
Тематичне оцінювання за темою «Розділ 1. УКРАЇНА В РОКИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ»
ІІ варіант
І рівень (0,5 б.)
1. Ставлення до війни Товариства українських поступовців, викладене ними в декларації «Наша позиція» (1916 р.):
2. Битва (прорив) і бій, що відбулися в 1915 р.:
3. Території, які планувала захопити у Першій світовій війні Росія:
4. Прочитайте уривок і вкажіть назву гори, де відбувся зазначений бій.
«Справжнє бойове хрещення УСС пройшли у квітні-на початку травня 1915 р., коли російське командування кинуло проти стрільців кілька полків і артилерію. Кілька разів цей важливий пункт переходив з рук у руки».
5. Метою Австро-Угорщини в Першій світовій війні щодо українських земель було
6. Якого українського діяча заарештувала російська влада та ув’язнила в монастирській тюрмі в Суздалі?
ІІ рівень (1 бал)
7.Дайте визначення поняттю «окупація»
8.Хто зображений на фото
ІІІ рівень (2 бали)
9. Установіть відповідність між організацією, створеною під час Першої світової війни, та її метою.
1 Карпато-Руський визвольний комітет 2 Головна українська рада 3 Союз визволення України 4 Загальна українська рада
|
А співпраця з урядами Німеччини та Австро-Угорщини з метою завдання поразки Росії, на руїнах якої «встане вільна та самостійна Україна» Б захист інтересів Австро-Угорщини, підтримка її політики В возз’єднання усіх українських земель у складі Російської імперії Г підтримка Російської імперії у війні, а потім нейтралітет у війні Д привертання уваги урядових кіл Австро-Угорщини до ідеї української державності |
10. Розташуйте в хронологічній послідовності бойовий шлях Легіону Українських січових стрільців.
А Битва під Галичем
Б битва на горі Лисоня
В битва на горі Маківка
Г бої на Ужацькому перевалі
ІV рівень (3 бали)
11.Чим було зумовлено створення Легіону Українських січових стрільців та його участь у війні?
Тематичне оцінювання за темою «Розділ 1. УКРАЇНА В РОКИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ»
ІІІ варіант
І рівень (0,5 б.)
1. Прочитайте визначення й укажіть поняття, що відповідає його змісту.
«Тимчасове захоплення збройними силами однієї держави території іншої держави».
2. Укажіть правильне твердження.
3. Організація, яка була ініціатором творення легіону УСС:
4. Укажіть правильне твердження.
5. На яких українських територіях точилися воєнні події під час Першої світової війни?
6. Німецькі та австро-угорські війська здійснили Горлицький прорив протягом
ІІ рівень (1 бал)
7.Дайте визначення поняттю «депортація»
8.Хто зображений на фото
ІІІ рівень (2 бали)
9. Установіть відповідність між подією часів Першої світової війни та роком, коли вона відбулася.
1 Горлицький контрнаступ 2формування легіону Українських січових стрільців 3підписання Брестського мирного договору 4Брусиловський прорив
|
А1914 р. Б1915 р. В1916 р. Г1917 р. Д1918 р.
|
10. Установіть послідовність подій.
ІV рівень (3 бали)
11. У чому полягала трагедія українського народу в Першій світовій війні? Чи міг він його уникнути?
Тематичне оцінювання за темою «Розділ 1. УКРАЇНА В РОКИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ»
ІV варіант
І рівень (0,5 б.)
1. Укажіть правильне твердження.
2. Які українські землі під час Першої світової війни було окуповано російськими військами в 1914 р.?
3. Укажіть правильне твердження.
4. Укажіть схожість у ставленні російської влади до митрополита Андрея Шептицького і вченого-історика Михайла Грушевського.
5. Належність армій, у яких масово воювали українці під час Першої світової війни:
6. Українське військове добровільне формування у складі австро-угорської армії, яке було утворено з ініціативи Головної руської ради 1914 р., — це
ІІ рівень (1 бал)
7.Дайте визначення поняттю «евакуація»
8.Хто зображений на фото
ІІІ рівень (2 бали)
9.Співвіднесіть дати з подіями
1) 4 серпня 1914 року 2) 3 вересня 1914 року 3) 24 вересня 1914 року 4) 3 червня 1916 року |
А) Початок Брусиловського прориву Б) заснування СВУ В) захоплення Львова російськими військами Г) бойове хрещення січових стрільців Д) початок Першої світової війни |
10. Установіть хронологічну послідовність подій часів Першої світової війни.
А захоплення російськими військами австрійської фортеці Перемишль.
Б Галицька битва
В Брусилівський прорив
Г Горлицький прорив російського фронту німецькими та австро-угорськими військами
ІV рівень (3 бали)
11. Чим було зумовлено створення Легіону Українських січових стрільців та його участь у війні?