Пропоную колегам матеріал для проведення тематичного оцінювання, який можна використати як роздатковий. пропонується 2 варіанти.
Мета: узагальнити й оцінити знання, уміння, навички, набуті учнями впродовж вивчення розділу; удосконалювати набуті вміння та навички; виховувати шанобливе ставлення до минулого людства.
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ
«Що вивчає історія стародавнього світу?», «Життя людей за первісних часів»
І ВАРІАНТ
___________________________________________________
ІСТОРІЯ – РЕЛІГІЯ -
РІД – ФЕТИШИЗМ -
ЗНАТЬ - ВОЖДЬ –
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЗА РОЗДІЛАМИ
«Що вивчає історія стародавнього світу?», «Життя людей за первісних часів»
ІІ ВАРІАНТ
ТИП ЛЮДИНИ |
ЧАС І МІСЦЕ ІСНУВАННЯ |
ЗНАРЯДДЯ ПРАЦІ |
ЗАНЯТТЯ |
ЧИ ВИКОРИСТОВУВАЛИ ВОГОНЬ |
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
ЕВОЛЮЦІЯ – СІМ’Я -
ІСТОРІЯ – СТАРІЙШИНА -
НЕОЛІТИЧНА РЕВОЛЮЦІЯ - МАГІЯ –