ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ УЧНІВ СІМЕЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ вчителя КГ № 75 Пахомової І В
5 клас
№ |
ТЕМА |
ОЧІІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ |
ВИД КОНТРОЛЮ |
1 |
Біблійні оповіді. Про створення світу. Про народження Христа. Про вигнання з раю. Про Вавілонську вежу. |
Вміти переказувати, формувати висновки щодо моральних проблем, визначати інакомовне значення деякихобразів |
консультація 21.09.2023
|
2 |
Фольклор. Малі жанри (прислів`я і приказки, загадки). Народні казки. «Фарбований шакал», «Третя подорож Синдбада».Брати Грімм « Пані Метелиця».» Цвіт папороті». |
Вміти переказувати,визначати повчальний зміст казок,визначення моральних цінностей. |
консультація 03.11.2023
|
3 |
Лтературні казки.Андерсен « Снігова королева» Оскар Вайльд «Хлопчик Зірка» Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика» |
Вміти переказувати, складати простий план,розділяти героїв за вчинками, порівнювати героїв. |
Контрольна робота 15.12.2023 всеосвіта |
6 клас
№ |
ТЕМА |
ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ |
ВИД КОНТРОЛЮ |
1 |
Міфи народів світу . Міфи про створення світу (єгипетський, індійський, грецький). Міф про Прометея. Міфи пр Геракла. |
Вміти переказувати. Проводити аналогії між сюжетними лініями. |
консультація 05.10.2023
|
2 |
Байки. Езоп «Лисиця і виноград»,»Му Рашки і Цикади», «Вовк і Ягня». Лафонтен «Зачумлені звірі». |
Визначати моральні уроки творів, розуміти сутність алегоричного образу. |
консультація 20.10.2023
|
3 |
Пригоди і фантастика. Стівенсон «Острів скарбів». Чарльз Діккенс « Різдвяна пісня в прозі». Ж Верн « П`ятнадцятирічний капітан» |
Визначати сюжетні лінії, розділяти героїв за вчинками, робити порівняння. |
Контрольна робота 14.12.2023 всеосвіта
|
7 клас
№ |
ТЕМА |
Очікуваний результат |
Вид контролю |
1 |
Билини та балади. «Король Лір і його доньки», « Як Робін Гуд став розбійником», Шиллер «Рукавичка», Міцкевич «Світязь», Стівенсон « Вересовий трунок». |
Вміти переказувати. Визначати історичне минуле,символи . |
консультація 23.09.2023
|
2 |
Історичне минуле. В Скотт «Айвенго», література Другої світової війни. Поезія Галчинського « Лист з полону», «Пісня про солдатів з Вестерплятте», Маргул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд», Дж Бойн « Хлопчик в смугастій піжамі». |
|
Контрольна робота 14.12.2023 всеосвіта |
|
|
|
|
8 клас
№ |
Тема |
Очікуваний результат |
Вид контролю |
1 |
Священні книги людства. Веди. Біюлія. Коран |
Вміти аналізувати ідеї і моральні засади книг. Визначати їх значимість. |
консультація 20.09.2023 |
2 |
Антична література. Міфологія Давньої Греції. Троянський цикл. Гомер «Іліада». Давньогрецька лірика- Тіртей, Сапфо. Театр Есхіл «Прометей прикутий». Вергілій «Енеїда». Горацій . Овідій. |
Визначати паралелі з творами сучасної літератури. Визначати ідею твору. |
консультація 17.11.2023 |
3 |
Середньовіччя. Китайська лірика Лі Бо і Ду Фу.Персько-таджицька поезія Омар Хайям. Рубаї. |
Визначати хронологічні межі.Знати представників періоду. Знати різницю між жанрами. |
Контрольна робота 16.12.2023 всеосвіта |
|
|
|
|
9 клас
№ |
Тема |
Очікуваний результат |
Вид контролю |
1 |
Просвітництво. Дж Свіфт « Мандри Гуллівера», Гете « Травнева пісня», « Прометей». Шиллер « До радості» |
Визначати жанрові ознаки творів. Знати ключові ідеї напрямку. |
консультація 21.09.2023
|
2 |
Романтизм. Гейне «Книга пісень». Байрон « Мій дух як ніч», « Хотів би жити знов у горах», «Мазепа». |
Визначати специфічні ознаки напрямку. Визначати провідні теми і ідеї творів. Виявляти основи творів. |
консультація 10.11.2023
|
3 |
Взаємодія романтизму і реалізму.Джейн Остін « Гордість і упередження», Ш Бронте « Джейн Ейр» |
Визначати реалістичні тенденції в романтичних творах, виявляти особливості стилю митців. |
Контрольна робота |