Календарне планування до уроків зарубіжної літератури для 6 класу за підручником О.Ніколенко на І семестр 2023-2024 навчального року
1
Зарубіжна література
6 клас
Види контрольних робіт
Форма контролю |
І семестр |
Дата проведення |
ІІ семестр |
Дата проведення |
Тести, відповіді на питання |
2 |
|
|
|
Контрольний класний твір |
|
|
|
|
Уроки розвитку мовлення |
1 (усно)
|
|
|
|
Уроки позакласного читання |
1 |
|
|
|
Перевірка зошитів |
4 |
|
|
|
І СЕМЕСТР
№ з/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу
|
Примітка |
ВСТУП (1година) |
|||
|
|
Специфіка художньої літератури як виду мистецтва, її подібність і відмінність від інших видів мистецтва. Художній образ, особливості його сприйняття. Роль перекладачів і перекладачок у залученні українських читачів/читачок до скарбниці світової літератури. |
|
МІФИ НАРОДІВ СВІТУ (4 години) |
|||
|
|
Поняття про міф, його відмінності від казки та легенди. Міфологія народів світу як джерело літературних сюжетів. Основні тематичні групи грецьких міфів. |
|
|
|
Грецькі міфи. Боги, герої і люди в давньогрецьких міфах. Найвідоміші міфологічні образи, сюжети, мотиви Стародавньої Греції. Міф про Прометея. Образ титана Прометея. |
|
|
|
Найвідоміші міфологічні образи, сюжети, мотиви Стародавньої Греції. Міфи про Геракла. Подвиг сьомий: критський бик. Образ Геракла. |
|
|
|
Найвідоміші міфологічні образи, сюжети, мотиви Стародавньої Греції. Дедал і Ікар. Міф про митців. |
|
|
|
Розвиток мовлення (усно). Переказ уривка з міфу про Дедала і Ікара. |
|
|
|
Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темами «Вступ», «Міфи на всі часи» (різнорівневі завдання) |
|
ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА (14 годин) |
|||
|
|
Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан» (2-3 розділи за вибором учителя). Тема духовного випробування людини. Образ Діка Сенда, мужність і людяність героя. |
|
|
|
Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан» (2-3 розділи за вибором учителя). Дік Сенд і його друзі. Дік Сенд і Негоро. |
|
|
|
Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан» (2-3 розділи за вибором учителя). Проблема рабства в романі. |
|
|
|
Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан» (2-3 розділи за вибором учителя). Образи природи та ідея її пізнання у творі. |
|
|
|
Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Поетичність повісті «Ніч перед Різдвом». Українські народні традиції та звичаї у творі. Поєднання фантастичного і реального. |
|
|
|
Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Тема кохання. Образи Оксани і Вакули. |
|
|
|
Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Гумор в повісті, особливості її мови. |
|
|
|
Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки). |
|
|
|
Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темами «Пригоди і фантастика» (різнорівневі завдання) |
|
ІІ СЕМЕСТР
|
|||
№ з/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу
|
Примітка |
ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА (14 годин)
|
|||
|
|
Чарльз Дікенс. «Різдвяна пісня в прозі». Подорож Скруджа у часі й просторі. |
|
|
|
Чарльз Дікенс. «Різдвяна пісня в прозі». Динаміка його образу, причини духовного переродження. |
|
|
|
Чарльз Дікенс. «Різдвяна пісня в прозі». Реальні та фантастичні елементи в сюжеті повісті. |
|
|
|
Чарльз Дікенс. «Різдвяна пісня в прозі». Значення образу Різдва у творі. Ознаки фольклору (казки, пісні) у творі. |
|
|
|
Астрід Анна Емілія Ліндґрен. «Міо, мій Міо». Доля хлопчика Буссе та його мрії, що допомагають здолати життєві негаразди й самотність. |
|
|
|
Астрід Анна Емілія Ліндґрен. «Міо, мій Міо». Чарівний світ і казкові образи твору. Перемога юного лицаря Міо (Буссе) над злими чарами. |
|
|
|
Астрід Анна Емілія Ліндґрен. «Міо, мій Міо». Друзі, сили добра, персонажі зі світу природи, які допомагають головному героєві. Віра в перемогу дружби та людяності у творі. |
|
|
|
Розвиток мовлення (письмово). Твір-роздум «Над чим мене спонукала замислитись книжка Астрід Анни Емілії Ліндґрен «Міо, мій Міо». |
|
|
|
Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темами «Пригоди і фантастика» (різнорівневі завдання) |
|
|
|
Урок додаткового читання Міхаель Андреас Гельмут Енде. «Момо, або дивна історія про Крадіїв Часу та про Дівчинку, яка повернула людям вкрадений час» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|