Календарне планування для 6 (НУШ) класу на І семестр (1 год на тиждень) до підручника О.Ніколенко

Про матеріал

Календарне планування до уроків зарубіжної літератури для 6 класу за підручником О.Ніколенко на І семестр 2023-2024 навчального року

Перегляд файлу

1

 

Зарубіжна література

6 клас

 

Види контрольних робіт

 

Форма контролю

І семестр

Дата проведення

ІІ семестр

Дата проведення

Тести, відповіді на питання

2

 

 

 

Контрольний класний твір

 

 

 

 

Уроки розвитку мовлення

1 (усно)

 

 

 

 

 

Уроки позакласного читання

1

 

 

 

Перевірка зошитів

4

 

 

 

І СЕМЕСТР

№ з/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

 

Примітка

ВСТУП (1година)

  1.  

 

Специфіка художньої літератури як виду мистецтва, її подібність і відмінність від інших видів мистецтва. Художній образ, особливості його сприйняття. Роль перекладачів і перекладачок у залученні українських читачів/читачок до скарбниці світової літератури.

 

МІФИ НАРОДІВ СВІТУ (4 години)

  1.  

 

Поняття про міф, його відмінності від казки та легенди. Міфологія народів світу як джерело літературних сюжетів. Основні тематичні групи грецьких міфів.

 

  1.  

 

Грецькі міфи. Боги, герої і люди в давньогрецьких міфах. Найвідоміші міфологічні образи, сюжети, мотиви Стародавньої Греції. Міф про Прометея. Образ титана Прометея.

 

  1.  

 

Найвідоміші міфологічні образи, сюжети, мотиви Стародавньої Греції. Міфи про Геракла. Подвиг сьомий: критський бик. Образ Геракла.

 

  1.  

 

Найвідоміші міфологічні образи, сюжети, мотиви Стародавньої Греції. Дедал і Ікар. Міф про митців.

 

  1.  

 

Розвиток мовлення (усно). Переказ уривка з міфу про Дедала і Ікара.

 

  1.  

 

Діагностування  прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темами «Вступ», «Міфи на всі часи» (різнорівневі завдання)

 

ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА (14 годин)

  1.  

 

Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан» (2-3 розділи за вибором учителя).

Тема духовного випробування людини. Образ Діка Сенда, мужність і людяність героя.

 

  1.  

 

Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан» (2-3 розділи за вибором учителя).

Дік Сенд і його друзі. Дік Сенд і Негоро.

 

  1.  

 

Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан» (2-3 розділи за вибором учителя).

Проблема рабства в романі.

 

  1.  

 

Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан» (2-3 розділи за вибором учителя).

Образи природи та ідея її пізнання у творі.

 

  1.  

 

Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом».

Поетичність повісті «Ніч перед Різдвом». Українські народні традиції та звичаї у творі. Поєднання фантастичного і реального.

 

  1.  

 

 Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом».

Тема кохання. Образи Оксани і Вакули.

 

  1.  

 

Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом».

Гумор в повісті, особливості її мови.

 

  1.  

 

 Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом».

Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки).

 

  1.  

 

Діагностування  прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темами «Пригоди і фантастика» (різнорівневі завдання)

 

ІІ СЕМЕСТР

 

№ з/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

 

Примітка

ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА (14 годин)

 

  1.  

 

Чарльз Дікенс. «Різдвяна пісня в прозі».

Подорож Скруджа у часі й просторі.

 

  1.  

 

Чарльз Дікенс. «Різдвяна пісня в прозі».

Динаміка його образу, причини духовного переродження.

 

  1.  

 

 Чарльз Дікенс. «Різдвяна пісня в прозі».

Реальні та фантастичні елементи в сюжеті повісті.

 

  1.  

 

Чарльз Дікенс. «Різдвяна пісня в прозі».

Значення образу Різдва у творі. Ознаки фольклору (казки, пісні) у творі.

 

  1.  

 

Астрід Анна Емілія Ліндґрен. «Міо, мій Міо».

Доля хлопчика Буссе та його мрії, що допомагають здолати життєві негаразди й самотність.

 

  1.  

 

Астрід Анна Емілія Ліндґрен. «Міо, мій Міо».

Чарівний світ і казкові образи твору. Перемога юного лицаря Міо (Буссе) над злими чарами.

 

  1.  

 

Астрід Анна Емілія Ліндґрен. «Міо, мій Міо».

Друзі, сили добра, персонажі зі світу природи, які допомагають головному героєві. Віра в перемогу дружби та людяності у творі.

 

  1.  

 

Розвиток мовлення (письмово). Твір-роздум «Над чим мене спонукала замислитись книжка Астрід Анни Емілії Ліндґрен «Міо, мій Міо».

 

  1.  

 

Діагностування  прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темами «Пригоди і фантастика» (різнорівневі завдання)

 

  1.  

 

Урок додаткового читання

Міхаель Андреас Гельмут Енде. «Момо, або дивна історія про Крадіїв Часу та про Дівчинку, яка повернула людям вкрадений час»

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

docx
Додано
2 жовтня 2023
Переглядів
668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку