«А я пам’ятаю!»
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
«Садок вишневий коло хати»
Гра « Впіймай пару іменник + прикметник»
Садок вишневий коло хати,
Хрущі над вишнями гудуть,
Плугатарі з плугами йдуть,
Співають ідучи дівчата,
А матері вечерять ждуть.
Сім’я вечеря коло хати,
Вечірня зіронька встає.
Дочка вечерять подає,
А мати хоче научати,
Так соловейко не дaє.
Поклала мати коло хати
Маленьких діточок своїх;
Сама заснула коло їх.
Затихло все, тілько дівчата
Та соловейко не затих.
__________________________________________________________________________________________________________________
Тепер я знаю про Тараса Шевченка
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Склади прислів’я. Розфарбуй початки і кінці кожного прислів’я одним кольором за зразком.
Тарасові слова – наче сонце для нас.
Хто Шевченка прочитав, як мати рідного сина.
Шевченко Тарас, то правда жива.
Шанує Шевченка Україна, той багатий серцем став.
«Зацвіла в долині»
Зацвіла в долині
Червона_______________,
Ніби засміялась
Дівчина - _________________ .
Любо, любо стало,
___________________зраділа
І защебетала.
(Довідка: пташечка, дитина, калина)
«Встала весна»
Гра «Вірш в малюнках»
Тарас Шевченко
лепбук
Творчо-пошукова робота сім’ї
--------------------------------------------------------------
Зацвіла в долині
Червона _____________,
Ніби засміялась
_____________-дитина.
Любо, любо стало,
________________зраділа
І защебетала.
( дівчина, калина, пташечка)
Зацвіла в долині
Червона _____________,
Ніби засміялась
_____________-дитина.
Любо, любо стало,
________________зраділа
І защебетала.
(дівчина, калина, пташечка)
Зацвіла в долині
Червона _____________,
Ніби засміялась
_____________-дитина.
Любо, любо стало,
________________зраділа
І защебетала.
(дівчина, калина, пташечка)
Зацвіла в долині
Червона _____________,
Ніби засміялась
_____________-дитина.
Любо, любо стало,
________________зраділа
І защебетала.
( дівчина, калина, пташечка)
Зацвіла в долині
Червона _____________,
Ніби засміялась
_____________-дитина.
Любо, любо стало,
________________зраділа
І защебетала.
(дівчина, калина, пташечка)
Зацвіла в долині
Червона _____________,
Ніби засміялась
_____________-дитина.
Любо, любо стало,
________________зраділа
І защебетала.
(дівчина, калина, пташечка)
Зацвіла в долині
Червона _____________,
Ніби засміялась
_____________-дитина.
Любо, любо стало,
________________зраділа
І защебетала.
( дівчина, калина, пташечка)
Зацвіла в долині
Червона _____________,
Ніби засміялась
_____________-дитина.
Любо, любо стало,
________________зраділа
І защебетала.
(дівчина, калина, пташечка)
Зацвіла в долині
Червона _____________,
Ніби засміялась
_____________-дитина.
Любо, любо стало,
________________зраділа
І защебетала.
(дівчина, калина, пташечка)
Тематичний день. Творчо-пошукова робота «Тарас Шевченко». Підсумок.
Інтерактивні батьківські збори
«Партнерство і діалог дітей, батьків, вчителя –
головна умова успіху навчання в НУШ»
Форма проведення: відкритий урок української мови, 3 клас.
Тема. Створення родинного лепбуку «Тарас Григорович Шевченко»
Мета: удосконалювати навичку виразного читання віршів; розширити знання дітей про Шевченка-поета, Шевченка-художника;
закріпити знання учнів про зв’язок прикметника з іменником;
збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня;
активізувати пізнавальну діяльність дітей;
розвивати інтерес до життя і творчості поета, самостійне мислення, уміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування;
виховувати повагу до Великого Кобзаря, до історичного минулого України, любов і вдячність до своїх рідних;
допомогти батькам усвідомити важливість їхньої участі в навчанні дитини; розкрити можливості співпраці батьків та дітей при вирішенні проблем.
Обладнання: презентація, роздатковий матеріал для створення лепбуку, виставка «Кобзарів», аудіозаписи творів Шевченка.
"Учітесь, читайте, і чужому навчайтесь, й свого не цурайтесь..."
Тарас Шевченко
Хід уроку:
І. Організаційний момент.
Дзвоник всім нам дав наказ:
До роботи швидше в клас!
Біля парти станемо чемно —
Плине час хай недаремно.
Будемо уважні і старанні всі,
Сядемо рівненько на місця свої.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІІІ. Введення в тему уроку
( діти працюють спільно з мамами, використовують роздатковий матеріал. Додаток 1. Додаток 2 )
ІV. Творчо-пошукова робота
(відео «Тарас Шевченко. Цікаві факти» https://www.youtube.com/watch?v=oMB-2XImf1U )
(https://www.youtube.com/watch?v=XKszOgnxb1Q&t=8s)
Хвилинка теорії
Гра «Впіймай пару»
(https://www.youtube.com/watch?v=JyrpJkMoThE)
(садок вишневий, вечірня зіронька , маленьких діточок)
Читання напам’ять вірша вчителем
Словникова робота
Ряст (ілюстрація рослини-первоцвіту)
Робота з підручником. Повторне читання дітьми мовчки
-Які слова використав автор, щоб «оживити» весну?
Відтворення змісту вірша у малюнках
( діти працюють спільно з мамами, використовують роздатковий матеріал )
V. Підсумок уроку
1. Читання напам’ять дітьми віршів Тараса Шевченка
Гра «Запалюємо Шевченкові зірки»
«Борітеся — поборете!
Вам бог помагає!
За вас правда, за вас слава
І воля святая!»