Календарно-тематичне планування з української мови для 3 класу 1 семестр (Пономарьова, Гайова)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 3 класу з очікуваними результатами навчально – пізнавальної діяльності учнів.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з української мови  для 3 класу.

 

Зміст навчального

матеріалу в І семестрі

             Формування

ключових  компетентностей

Очікувані  результати

навчально – пізнавальної діяльності учнів

Дата

Розділ 1.  Пригадую знання про звуки і букви

1.

Інструкція БЖ. Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови, підручником з української мови та умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну.

 

 

01.09

2.

Повторення знань про голосні і приголосні звуки. Пригадування правила оформлення речень на письмі. Проведення інтерв’ю на основі спогадів з власного життя. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають голосні та приголосні звуки;

Діяльнісний компонент:

- формулюють  розгорнуту відповідь на поставлене запитання;

 - розрізняють  голосні та приголосні звуки;

- беруть інтервʼю один в одного;

- утворюють та записують слова із поданих букв, анаграм;

Ціннісний компонент:

 - висловлюють власну думку.

02.09

3.

Розпізнавання м’яких приголосних звуків та позначення їх м’якості на письмі. Побудова звукових схем слів. Проведення інтерв’ю на основі змісту прочитаного тексту. Написання тексту на задану тему.

 

- вільне володіння державною мовою;

- математична компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

 - знають м’які приголосні звуки;

Діяльнісний компонент:

- розрізняють  та вимовляють м’які приголосні звуки;

- будують звукові схеми слів;

- працюють з текстом, вставляють пропущені букви;

- виписують з тексту слова з мʼякими приголосними звуками;

- аналізують отриману інформацію про місто Львів;

Ціннісний компонент:

 - висловлюють судження про Львівську майстерню шоколаду.

06.09

4.

Написання слів з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз’].  Знаходження інформації на етикетці за поданими запитаннями. Написання тексту за запитаннями.

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент: 

- знають поняття про звук;

- називають слова з апострофом;

Діяльнісний компонент:

вимовляють слова з буквою ґ, звуками [дж], [дз], [дз’];

- будують звукові схеми слів;

- виписують слова з апострофом;

- складають та записують текст про вживання води;

Ціннісний компонент:

- роблять висновки про значення води у житті людини.

 

07.09

5.

Вправляння у вимовлянні дзвінких приголосних звуків у кінці слова і складу. Робота з таблицею парних та непарних дзвінких і глухих приголосних звуків. Колективне обговорення меню. Написання тексту за запитаннями. 

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають поняття про звуки;

Діяльнісний компонент:

- розпізнають парні дзвінкі та глухі приголосні звуки;

- знаходять в таблиці звуки, які не мають пар;

- вимовляють дзвінкі приголосні звуки в кінці слова;

- складають та записують текст про улюблену страву;

- вивчають скоромовки;

Ціннісний компонент:

- висловлюють судження про прийом їжі та правила харчування.

08.09

6.

Розвиток звʼязного мовлення.

Написання розповіді за запитаннями «Спогади про літній відпочинок».  

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентність у галузі природничих наук;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та розповідають про літній відпочинок;

Діяльнісний компонент:

-  формулюють свої думки чітко та виразно;

- створюють письмову розповідь на добре

відому й цікаву тему, на основі вражень від

ситуації  з  життя;

- дотримуються етичних норм спілкування;

- складають та записують розповідь ;

- пишуть розбірливо;

- створюють малюнок до своєї розповіді;

Ціннісний компонент:

- висловлюють  своє ставлення до того, про що пишуть;

09.09

7.

Написання слів з сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему.

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

 - знають правило запису слів із сумнівними приголосними звуками;

Діяльнісний компонент:

- вимовляють приголосні звуки;

- складають та записують з ними речення;

Ціннісний компонент:

- роблять висновки про те, як правильно записувати слова із сумнівними приголосними.

13.09

8.

Написання слів з сумнівними приголосними звуками. Написання розповіді на задану тему за опорними словами.

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

 - знають правило запису слів із сумнівними приголосними звуками;

Діяльнісний компонент:

- вимовляють приголосні звуки;

- складають та записують з ними речення;

Ціннісний компонент:

- роблять висновки про те, як правильно записувати слова із сумнівними приголосними.

14.09

9.

Розпізнавання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Проведення інтерв’ю за запитаннями на основі змісту прочитаного тексту. Побудова розповіді на задану тему.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

 - знають правило запису слів з ненаголошеними голосними [е], [и]; 

Діяльнісний компонент: вимовляють слова з ненаголошеними голосними [е], [и]; 

розпізнають слова з ненаголошеними звуками [е], [и];

- списують текст, вставляють пропущені ненаголошені голосні;

Ціннісний компонент:

- роблять висновки про правильне вживання наголосу у ненаголошених словах .

15.09

10.

Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Добір перевірних слів шляхом змінювання форми слова. Відтворення діалогу в ролях. Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання.

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- навчання впродовж життя;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

 - знають правило про перевірні слова;

- наводять приклади;

Діяльнісний компонент:

- добирають перевірні слова;

- вміють змінювати і записувати слова з ненаголошеними [е], [и];

- складають та записують текст чим бібліотека відрізняється від книгарні;

Ціннісний компонент:

- роблять висновки про правильність написання слів з ненаголошеними голосними [е], [и].

16.09

11.

Повторення і застосування правил переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

 - знають правила переносу слів з рядка в рядок;

Діяльнісний компонент:

- формулюють  розгорнуту відповідь на поставлене запитання;

- переносять слова з подовженими приголосними звуками;

- ділять слова на склади;

- складають правила поводження з книгами та правила гігієни читання;

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість читання.

20.09

12.

Пригадування і застосування алфавіту. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

 - знають український алфавіт;

Діяльнісний компонент:

- відтворюють алфавіт напам’ять;

- розташовують 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери;

вміють записувати слова в алфавітному порядку;

- складають та записують текст про книгу, яка зацікавила;

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку.

21.09

13.

Діагностувальна робота. Списування.

- вільне володіння державною мовою;

- підприємливість та фінансова грамотність;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають правила оформлення роботи списування;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються  пропорційної  висоти, ширини, нахилу

великих і малих букв та пунктуаційних знаків (! ?) у зошиті в одну лінійку;

- оформлюють охайно письмову роботу в зошиті;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

22.09

14.

Розвиток звʼязного мовлення.

Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка

«Малюю словами осінь».  

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- компетентність у галузі природничих наук, техніки та технологій;

Знаннєвий компонент:

- знають, як складати розповіді за поданим початком та малюнками;

Діяльнісний компонент:

- створюють письмову розповідь на добре

відому й цікаву тему, на основі вражень від прочитаного вірша, переглянутого малюнка та

ситуації  з  життя;

- складають та записують розповідь ;

- пишуть розбірливо;

Ціннісний компонент:

- виражають  свої емоції від сприйняття творів, які почули та побачили.

23.09

15.

Аналіз діагностичної роботи.

Ознайомлення з тлумачним і орфографічним словниками. Вправляння у користуванні орфографічним словником для перевірки написання слів. Написання тексту з обґрунтуванням власної

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

- громадська та соціальна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

 - знають український алфавіт;

Діяльнісний компонент:

 - розташовують 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери;

- користуються алфавітом під час роботи з навчальними словниками;

- списують слова, вставляють пропущені букви;

- працюють з енциклопедіями;

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку після роботи із словниками.

27.09

16.

Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають і називають букви та звуки;

Діяльнісний компонент:

- ділять слова на склади;

- записують окремі слова в речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі;

- знаходять у текстах виражальні засоби мови і пояснюють їх роль;

Ціннісний компонент:

- роблять висновки про вживання різних звуків у мовленні та на письмі.

28.09

Спостерігаємо за значенням слів

17.

Вживання слів у прямому й переносному значеннях. Написання розповіді на задану тему за опорними словами.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- компетентності у галузі природничих наук;

Знаннєвий компонент:

- знають та пояснюють вживання слів у прямому та переносному значенні;

Діяльнісний компонент:

- записують слова в прямому та переносному значеннях;

- складають та записують речення із словами в прямому значенні;

- працюють із словниками;

Ціннісний компонент:

- роблять висновки про вживання слів у переносному та прямому значеннях.

29.09

18.

Розпізнавання синонімів. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту.

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності в галузі природничих наук;

- екологічна компетентність;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають слова близькі за значенням;

Діяльнісний компонент:

- формулюють  розгорнуту відповідь на поставлене запитання;

- пояснюють значення слів синонімів;

- виписують слова близькі за значенням із тексту;

- складання розповіді про квітку за поданими запитаннями;

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість збереження природи;

- розвивають виражальні можливості мовлення.

30.09

19.

Вправляння у доборі синонімів. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки.

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

Знаннєвий компонент:

- знають та називають слова синоніми;

Діяльнісний компонент:

- вміють добирати синонімічні слова з метою увиразнення мовлення;

- працюють із словниками;

- добирають  до  поданих  слів  1-2  найуживаніші  синоніми;

Ціннісний компонент:

- розвивають виражальні можливості мовлення.

04.10

20.

Розпізнавання і добір антонімів. Побудова звукових схем слів антонімів.   Складання розповіді на задану тему.

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

- екологічна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та називають слова антоніми;

Діяльнісний компонент:

- розпізнають слова антоніми в текстах;

- вміють визначати протилежні за значенням слова і добирати їх;

- користуються  навчальними  словниками антонімів;

- будують звукові схеми;

- відшукують у легенді про сакуру слова антоніми;

Ціннісний компонент:

- розвивають виражальні можливості мовлення;

- висловлюють власну думку.

05.10

21.

Розпізнавання слів, які мають кілька значень, і пояснення цих значень. Написання тексту за опорними словами.

- вільне володіння державною мовою;

- математична компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

Знаннєвий компонент:

- знають, як використовувати слова антоніми у власних висловлюваннях;

- знають правило вживання протилежних за значенням слів;

Діяльнісний компонент:

- добирають та вживають слова, що мають кілька значень;

- розпізнають слова в тексті;

- складають і записують речення про квіти;

Ціннісний компонент:

- бережуть та шанують природу;

- роблять висновки про значення слова.

06.10

22.

Розвиток звʼязного мовлення.

Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями «Розповідаю про пікнік».   

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають про пікніки та прогулянки з сімʼєю;

Діяльнісний компонент: 

- будують логічні висловлювання;

- збільшують словниковий запас слів;

- складають правила поводження на пікніку;

- порівнюють малюнки, складають за ними розповідь;

Ціннісний компонент:

- висловлюють  своє ставлення до того, про що пишуть;

07.10

23.

Спостереження за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. Написання розгорнутої відповіді на запитання.

- вільне володіння державною мовою;

- математична компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

Знаннєвий компонент:

- знають слова, які звучать однаково, але мають різне значення;

Діяльнісний компонент:

- розпізнають однакові слова, які мають різне звучання;

- формулюють  розгорнуту відповідь на поставлене запитання;

- ставлять питання до слів;

- складають та записують текст 3-4 речення про річки Карпат;

Ціннісний компонент:

- бережно ставляться до природи рідного краю;

- роблять висновки про вживання різних слів у мовленні.

11.10

24.

Діагностувальна робота 2.

Діалог.

 

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке монолог та діалог;

- сприймають усні репліки та вміють вести діалог;

Діяльнісний компонент:

- уважно слухають  репліки співрозмовника,

- уточнюють  почуте в

діалозі з огляду на ситуацію спілкування;

Ціннісний компонент:

- дотримуються етичних норм спілкування.

 

12.10

25.

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають правила з даної теми;

Діяльнісний компонент:

- розрізняють близькі та протилежні слова за значенням;

- складають речення та тексти;

- записують їх охайно, із дотриманням правил та норм;

-  сприймають доступні медіатексти;

Ціннісний компонент:

- роблять висновки про отримання нових знань.

 

13.10

Досліджуємо будову слова

26.

Визначення кореня в словах. Формування уявлення про спільнокореневі слова. Написання розгорнутої відповіді на запитання.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

Знаннєвий компонент:

- знають спільнокореневі слова;

Діяльнісний компонент:

- творять нові слова з допомогою корення;

- знаходять у тексті спільнокореневі слова і пояснюють їх роль;

- добирають спільнокореневі слова до пропонованих;

- позначають корінь у словах;

Ціннісний компонент:

- обгрунтовують свої думки з даної теми;

 

14.10

27.

Розпізнавання і добір спільнокореневих слів, виділення у них кореня. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки.

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- екологічна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають правило про спільнокореневі слова;

- називають 3-4 приклади спільнокоренивих слів;

Діяльнісний компонент:

- розпізнають слова, що мають спільний корінь;

- записують спільнокореневі слова групами;

- складають та записують речення;

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість збереження природи;

- роблять висновки про значення спільного кореня в окремих словах.

18.10

28.

Розпізнавання і добір спільнокореневих слів, виділення у них кореня. Складання розповіді за поданими запитаннями.

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- компетентності у галузі природничих наук;

- екологічна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають правило про спільнокореневі слова;

- називають 3-4 приклади спільнокоренивих слів;

Діяльнісний компонент:

- розпізнають слова, що мають спільний корінь;

- записують спільнокореневі слова групами;

- складають та записують речення;

Ціннісний компонент:

- усвідомлюють важливість збереження природи;

- роблять висновки про значення спільного кореня в окремих словах.

19.10

29.

Спостереження за чергуванням голосних звуків у коренях слів. Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки. 

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- інноваційність;

- математична компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають правило про чергування звуків у коренях;

- називають 3-4 слова з спільним коренем;

Діяльнісний компонент:

 - формулюють  розгорнуту відповідь на поставлене запитання;

- записують слова парами;

- позначають корені у словах;

- аналізують переглянуте відео;

Ціннісний компонент:

- обгрунтовують свої думки з даної теми.

20.10

30.

Розвиток звʼязного мовлення.

Пишу переказ тексту «Покинуте кошення».  

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- навчання впродовж життя;

 

Знаннєвий компонент:

- знають, як завершувати думку в  реченні та тексті;

Діяльнісний компонент:

- удосконалюють з допомогою вчителя власний текст;

- створюють письмову цікаву розповідь, на основі вражень від прочитаного тексту, складеного плану та ситуації  з  життя;

- пишуть розбірливо;

- збільшують словниковий запас слів;

Ціннісний компонент:

- виражають  свої емоції та ставлення до того, про що пишуть;

21.10

31.

Спостереження за чергуванням приголосних звуків у коренях слів. Складання розповіді за поданими запитаннями.

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- інноваційність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та називають приголосні звуки, які чергуються в коренях слів;

Діяльнісний компонент:

- добирають спільнокореневі слова з чергуванням приголосних;

- працюють над прислівʼями;

- знаходять та підкреслюють букви, які позначають приголосні звуки в корені слова;

- сприймають доступні медіатексти та відео;

Ціннісний компонент:

- висловлюють судження щодо традицій свого народу;

- обгрунтовують свої думки та міркування за текстом про писанку.

 

25.10

32.

Розрізнення коренів з однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною.

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

Знаннєвий компонент:

- знають правило, які слова не є спільнокореневими;

Діяльнісний компонент:

- розпізнають корені з однаковим звучанням, але різним значенням;

- пояснюють значення слів, що в них спільного;

- списують та вилучають із вправи зайві слова;

Ціннісний компонент:

- аналізують вивчений матеріал з теми спільнокореневі слова.

26.10

33.

Визначення закінчень у словах. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання.

- вільне володіння державною мовою;

громадянська та соціальна компетентності;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають правило про закінчення слова;

- вміють позначати його на письмі;

Діяльнісний компонент:

- змінюють слова, спостерігають за зміною закінчення;

- беруть інтервʼю в однокласників;

- складають текст про улюблене місце в місті чи селі;

- сприймають доступні медіатексти та відео;

Ціннісний компонент:

- обгрунтовують свої думки при написання текстів на запропоновану тему.

27.10

34.

Спостереження за призначенням закінчень у мовленні. Формування уявлення про нульове закінчення. Відновлення деформованих речень. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями.

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають правило про закінчення у словах;

- називають слова із нульовим закінченням;

Діяльнісний компонент:

- утворюють різні форми одного і того ж слова;

- позначають закінчення у словах;

- записують сполучення слів використовуючи службові слова;

- списують текст розкриваючи дужки;

Ціннісний компонент:

- висловлюють  власні думки з приводу почутого, аргументують  їх, спираючись на власний досвід.

28.10

35.

Інструкція БЖ. Визначення основи слова. Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - інформаційно-комунікаційна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають правило про основу слова;

Діяльнісний компонент:

- формулюють  розгорнуту відповідь на поставлене запитання;

- позначають основу в словах;

- складають та записують текст 3-4 речення про свою мрію;

- сприймають доступні медіатексти та відео;

Ціннісний компонент:

- висловлюють  своє ставлення до того, про що пишуть;

- доводять та аргументують правильність своєї думки.

08.11

36.

Діагностувальна  робота 3. Диктант.

 

- вільне володіння державною мовою;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність;

Знаннєвий компонент:

- знають правила оформлення роботи диктант;

Діяльнісний компонент:

- слухають та запамʼятовують текст, що читає вчитель;

- оформлюють охайно письмову роботу в зошиті;

- дотримуються абзаців, полів зошита;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

09.11

37.

Аналіз діагностувальної роботи. Розрізнення спільнокореневих слів і різних форм одного слова. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - інформаційно-комунікаційна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають, що таке форма слова та як її змінити;

Діяльнісний компонент:

 - передають  зміст  почутого;

- змінюють форму слова;

- позначають будову слова;

- добирають заголовок до тексту;

- складають та записують розповідь за поданими запитаннями;

- сприймають доступні медіатексти;

Ціннісний компонент:

- виражають  свої емоції та ставлення до того, про що пишуть.

10.11

38.

Розвиток звʼязного мовлення.

Складаю розповідь за коміксом.   

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

-  знають поняття комікс;

Діяльнісний компонент:

- розповідають про свої дитячі пригоди;

- створюють письмову розповідь  на основі вражень від прочитаного тексту, переглянутого малюнка;

- пишуть розбірливо;

- збільшують словниковий запас слів;

Ціннісний компонент:

- висловлюють  своє ставлення до того, про що пишуть.

11.11

39.

Визначення префікса в словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту.

- вільне володіння державною мовою;

- математична компетентність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають правило про частину слова – префікс;

Діяльнісний компонент:

- визначають префікси у словах;

- позначають префікси у реченнях та текстах ;

- знаходять та виписують слова із префіксами;

- пояснюють вислови;

Ціннісний компонент:

- аналізують вивчений матеріал з теми будова слова.

15.11

40.

Утворення слів за допомогою префіксів. Пошук інформації на рекламному щиті. Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - громадянська та соціальна компетентності;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають правило про частину слова – префікс;

Діяльнісний компонент:

- наводять 4-6 слів із префіксами;

- утворюють слова із префіксом пере-;

- працюють над рекламним щитом;

- складають та записують текст із 3-4 речень за поданою інформацією;

- утворюють за допомогою префіксів антоніми;

Ціннісний компонент:

- висловлюють  своє ставлення та виражають емоції до того, про що пишуть.

16.11

41.

Розрізнення префіксів і службових слів. Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають службові слова;

Діяльнісний компонент:

- розрізняють службові слова від префіксів;

- записують службові слова;

- пояснюють, як пишуться служюові слова з іншими;

- записують сполучення слів

- списують текст розкриваючи дужки;

- складають текст про улюблений напій;

Ціннісний компонент:

- обгрунтовують свої думки при написанні тексту про улюблений напій.

17.11

42.

Спостереження за написанням слів з префіксами роз-, без-. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання тексту за власними спостереженнями.             

- вільне володіння державною мовою;

 - громадянська та соціальна компетентності;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

Знаннєвий компонент:

- знають правила про написання слів із префіксами роз-, без-;

Діяльнісний компонент:

- збільшують словниковий запас слів;

- утворюють слова з префіксами роз-, без-;

- добирають до слів спільнокореневі;

- працюють в парі;

Ціннісний компонент:

- роблять висновки та обгрунтовують їх про  написання слів із префіксами роз- , без- .

18.11

43.

Дослідження написання слів з префіксами з-, с-. Прогнозування змісту тексту за його заголовком. Написання тексту про своє вподобання.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - математична компетентність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають правило написання слів з префіксами з- ,с- ;

Діяльнісний компонент:

- будують звукові схеми слів;

- записують речення додавши в слова префікси;

- підкреслюють та виписують слова з префіксами;

- складають та записують текст 3-4 речення про грудневе свято, яке подобається;

Ціннісний компонент:

- виражають  свої емоції та  ставлення до того, про що пишуть;

22.11

44

Дослідження написання слів з префіксами з-, с-. Прогнозування змісту тексту за його заголовком. Написання тексту про своє вподобання.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - математична компетентність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають правило написання слів з префіксами з- ,с- ;

Діяльнісний компонент:

- будують звукові схеми слів;

- записують речення додавши в слова префікси;

- підкреслюють та виписують слова з префіксами;

- складають та записують текст 3-4 речення про грудневе свято, яке подобається;

Ціннісний компонент:

- виражають  свої емоції та  ставлення до того, про що пишуть;

23.11

45.

Спостереження за вживанням апострофа після префіксів. Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень.

- вільне володіння державною мовою;

- математична компетентність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають правило про вживання апострофа після префіксів;

Діяльнісний компонент:

- збільшують словниковий запас слів;

- складають та записують слова з префіксом з- ;

- позначають префікси у словах;

- розкривають дужки;

Ціннісний компонент:

 - формулюють  розгорнуту відповідь на поставлене запитання;

24.11

46.

Розвиток звʼязного мовлення.

Переказую текст «Пригода на річці».

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності в галузі природничих наук;

- навчання впродовж життя;

 - громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають та розповідають про правила поводження на водоймах;

Діяльнісний компонент:

 - розуміють  й  адекватно  виконують  навчальні  дії  відповідно  до настанови вчителя;

- створюють письмову розповідь на основі вражень від прослуханого, складеного плану та ситуації  з  життя;

-  формулюють свої думки чітко та виразно;

Ціннісний компонент:

- виражають  свої емоції та  ставлення до того, про що пишуть;

25.11

47.

Перенос слів з апострофом після префіксів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту.

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- математична компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають правило переносу слів з апострофом;

- називають 4-6  слів , які переносити не можна;

Діяльнісний компонент:

 - розуміють  й  адекватно  виконують  навчальні  дії;

- записують слова, поділяючи їх на склади для переносу;

- працюють в парі;

- будують звукові схеми слів;

Ціннісний компонент:

- роблять висновки про правильність написання  і застосування слів .

29.11

48.

Визначення суфікса у словах. Пошук інформації на квитку до музею.

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- інноваційність;

Знаннєвий компонент:

- знають правило про частину слова – суфікс;

Діяльнісний компонент:

- утворюють нові слова за допомогою суфіксів;

- позначають вивчені частини слова;

- замінюють сполучення слів одним словом;

- складають та записують текст за поданими запитаннями;

Ціннісний компонент:

- виражають  свої емоції та  ставлення до того, про кого пишуть.

30.11

49.

Діагностична робота 4.

Письмовий переказ.

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- підприємливість та фінансова грамотність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають та вміють переказувати текст, послідовно передавати зміст тексту;

Діяльнісний компонент:

- дотримуються  пропорційної  висоти, ширини, нахилу

великих і малих букв у зошиті;

- оформлюють охайно письмову роботу в зошиті;

- прискорюють письмо в міру  своїх  психофізіологічних

можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань;

Ціннісний компонент:

- оцінюють усне і писемне мовлення;

01.12

50.

Аналіз діагностувальної роботи. Утворення слів за допомогою суфіксів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки.

- вільне володіння державною мовою;

- математична компетентність;

- навчання впродовж життя;

- громадянська та соціальна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають та розповідають про відомі професії;

Діяльнісний компонент:

- утворюють слова за допомогою суфіксів;

- складають та записують текст 3-4 речення про професію яка подобається;

- працюють в парі;

Ціннісний компонент:

- висловлюють  свої враження від побаченого та почутого про  памʼятку Волині – Луцький замок.;

02.12

51.

Визначення будови слова. Написання тексту про свої вподобання.

- вільне володіння державною мовою;

- математична компетентність;

- компетентність у галузі природничих наук;

 

Знаннєвий компонент:

- знають, як розібрати слово за будовою;

- називають всі частини слова;

Діяльнісний компонент:

- утворюють спільнокореневі слова за допомогою суфікса -н- ;

- розбирають слова за будовою;

- добирають споріднені слова;

-складають та записують текст 3-4 речення про зимові розваги;

Ціннісний компонент:

- висловлюють  свої враження від прочитаного про вітрильники на ковзанах.

06.12

52.

Вправляння у розборі слів за будовою. Написання розгорнутої відповіді на запитання.

- вільне володіння державною мовою;

- компетентність у галузі природничих наук;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, як розібрати слово за будовою;

- називають частини слова;

Діяльнісний компонент:

- добирають спільнокореневі слова;

- розбирають слова за будовою;

- складають та записують текст про новорічні традиції в родині;

- добирають слова до відповідних схем;

Ціннісний компонент:

- роблять висновки про повагу до традицій своєї родини.

07.12

53.

Вправляння у розборі слів за будовою. Написання розгорнутої відповіді на запитання.

- вільне володіння державною мовою;

- компетентність у галузі природничих наук;

- культурна компетентність;

Знаннєвий компонент:

- знають, як розібрати слово за будовою;

- називають частини слова;

Діяльнісний компонент:

- добирають спільнокореневі слова;

- розбирають слова за будовою;

- складають та записують текст про новорічні традиції в родині;

- добирають слова до відповідних схем;

Ціннісний компонент:

- роблять висновки про повагу до традицій своєї родини.

 

08.12

54.

Розвиток звʼязного мовлення.

Написання розповіді на основі малюнка, вірша та власних спостережень «Малюю словами зиму».

 

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

 - компетентність у галузі природничих наук;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають та розповідають про зимові спостереження;

Діяльнісний компонент:

- створюють письмову розповідь на добре

відому й цікаву тему, на основі вражень від прочитаного вірша, переглянутого малюнка, прослуханого музичного твору  та ситуації  з  життя;

- складають розповідь ;

- пишуть розбірливо;

-  формулюють свої думки чітко та виразно;

Ціннісний компонент:

- висловлюють  своє ставлення до того, про що пишуть.

09.12

55.

Формування уявлення про орфограму. Розпізнавання слів з орфограмами. Добір слів з певною орфограмою. Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями.

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають правило, що таке орфограма;

Діяльнісний компонент:

- знаходять та підкреслюють орфограми у словах;

- збільшують словниковий запас слів;

- добирають заголовок до тексту;

- складають та записують текст за запитаннями;

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку про День вишиванки.

13.12

56.

Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються добором спільнокореневих слів. Написання розгорнутої відповіді на запитання.

- вільне володіння державною мовою;

- математична компетентність;

- інноваційність;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають правила написання ненаголошених Е, И в коренях слова та вміють перевіряти за словником;

Діяльнісний компонент:

- працюють в парах;

- добирають перевірні слова;

- списують вірш з орфограмами;

списують слова;

- підкреслюють орфограми;

- працюють із словниками;

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку про цінність каміння бурштину.

14.12

57.

Тематична діагностувальна робота 5 з теми «Будова слова»

- вільне володіння державною мовою;

- підприємливість та фінансова грамотність;

 - інформаційно-комунікаційна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають правила про будову слова, застосовують їх при виконанні вправ;

Діяльнісний компонент:

- визначають частини слова;

- розбирають їх за будовою;

- складають та записують речення;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

15.12

58.

Написання записки й смс-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях.

- вільне володіння державною мовою;

- математична компетентність;

- інноваційність;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають з чого складається записка;

Діяльнісний компонент:

- визначають тему і мету повідомлення;

- створюють смс-повідомлення та записки під керівництвом учителя;

- визначають тему і мету усного повідомлення;

- працюють в парах;

Ціннісний компонент:

- роблять висновки про роботу із словниками.

16.12

59

Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за словником. Складання і записування тексту за поданим початком.

- вільне володіння державною мовою;

- математична компетентність;

- інноваційність;

- навчання впродовж життя;

Знаннєвий компонент:

- знають правила написання ненаголошених Е, И в коренях слова та вміють перевіряти за словником;

Діяльнісний компонент:

- працюють в парах;

- добирають перевірні слова;

- списують вірш з орфограмами;

списують слова;

- підкреслюють орфограми;

- працюють із словниками;

Ціннісний компонент:

- висловлюють власну думку про цінність каміння бурштину.

20.12

60

Закріплення і застосування знань про будову слова.

 

- вільне володіння державною мовою;

- підприємливість та фінансова грамотність;

 - інформаційно-комунікаційна компетентність;

 

Знаннєвий компонент:

- знають правила про будову слова, застосовують їх при виконанні вправ;

Діяльнісний компонент:

- визначають частини слова;

- розбирають їх за будовою;

- складають та записують речення;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

21.12

61.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи»

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають та розповідають про добрі справи, які часто роблять;

Діяльнісний компонент:

 - будують  усні  зв’язні висловлення за малюнками та словосполученнями;

- створюють письмову розповідь на основі вражень від прочитаного тексту, складеного плану та

ситуації  з  життя;

- складають розповідь;

- пишуть розбірливо;

Ціннісний компонент:

- висловлюють  своє ставлення до того, про що пишуть;

22.11

62.

Узагальнення вивченого.

Підсумковий урок

 

- вільне володіння державною мовою;

- інноваційність;

- громадянська та соціальна компетентності;

Знаннєвий компонент:

- знають правила про будову слова, застосовують їх при виконанні вправ;

Діяльнісний компонент:

- визначають частини слова;

- розбирають їх за будовою;

- складають та записують речення;

Ціннісний компонент:

- оцінюють результати навчальних досягнень своєї  роботи, працюють над помилками.

23.11

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Богдан Людмила Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Демченко Наталя Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Чехутська Тетяна Валентинівна
    Дякую! Натхнення і завзяття!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Куркач Юлія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
27 березня 2023
Переглядів
2373
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку