Календарно-тематичне планування з української мови для 3 класу.
№ |
Зміст навчального матеріалу в І семестрі |
Формування ключових компетентностей |
Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів |
Дата |
Розділ 1. Пригадую знання про звуки і букви |
||||
1. |
Інструкція БЖ. Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови, підручником з української мови та умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну. |
|
|
01.09 |
2. |
Повторення знань про голосні і приголосні звуки. Пригадування правила оформлення речень на письмі. Проведення інтерв’ю на основі спогадів з власного життя. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність;
|
Знаннєвий компонент: - знають голосні та приголосні звуки; Діяльнісний компонент: - формулюють розгорнуту відповідь на поставлене запитання; - розрізняють голосні та приголосні звуки; - беруть інтервʼю один в одного; - утворюють та записують слова із поданих букв, анаграм; Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку. |
02.09 |
3. |
Розпізнавання м’яких приголосних звуків та позначення їх м’якості на письмі. Побудова звукових схем слів. Проведення інтерв’ю на основі змісту прочитаного тексту. Написання тексту на задану тему.
|
- вільне володіння державною мовою; - математична компетентність; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають м’які приголосні звуки; Діяльнісний компонент: - розрізняють та вимовляють м’які приголосні звуки; - будують звукові схеми слів; - працюють з текстом, вставляють пропущені букви; - виписують з тексту слова з мʼякими приголосними звуками; - аналізують отриману інформацію про місто Львів; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про Львівську майстерню шоколаду. |
06.09 |
4. |
Написання слів з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз’]. Знаходження інформації на етикетці за поданими запитаннями. Написання тексту за запитаннями.
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають поняття про звук; - називають слова з апострофом; Діяльнісний компонент: вимовляють слова з буквою ґ, звуками [дж], [дз], [дз’]; - будують звукові схеми слів; - виписують слова з апострофом; - складають та записують текст про вживання води; Ціннісний компонент: - роблять висновки про значення води у житті людини.
|
07.09 |
5. |
Вправляння у вимовлянні дзвінких приголосних звуків у кінці слова і складу. Робота з таблицею парних та непарних дзвінких і глухих приголосних звуків. Колективне обговорення меню. Написання тексту за запитаннями. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають поняття про звуки; Діяльнісний компонент: - розпізнають парні дзвінкі та глухі приголосні звуки; - знаходять в таблиці звуки, які не мають пар; - вимовляють дзвінкі приголосні звуки в кінці слова; - складають та записують текст про улюблену страву; - вивчають скоромовки; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про прийом їжі та правила харчування. |
08.09 |
6. |
Розвиток звʼязного мовлення. Написання розповіді за запитаннями «Спогади про літній відпочинок».
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентність у галузі природничих наук; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та розповідають про літній відпочинок; Діяльнісний компонент: - формулюють свої думки чітко та виразно; - створюють письмову розповідь на добре відому й цікаву тему, на основі вражень від ситуації з життя; - дотримуються етичних норм спілкування; - складають та записують розповідь ; - пишуть розбірливо; - створюють малюнок до своєї розповіді; Ціннісний компонент: - висловлюють своє ставлення до того, про що пишуть; |
09.09 |
7. |
Написання слів з сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему. |
- вільне володіння державною мовою; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають правило запису слів із сумнівними приголосними звуками; Діяльнісний компонент: - вимовляють приголосні звуки; - складають та записують з ними речення; Ціннісний компонент: - роблять висновки про те, як правильно записувати слова із сумнівними приголосними. |
13.09 |
8. |
Написання слів з сумнівними приголосними звуками. Написання розповіді на задану тему за опорними словами. |
- вільне володіння державною мовою; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають правило запису слів із сумнівними приголосними звуками; Діяльнісний компонент: - вимовляють приголосні звуки; - складають та записують з ними речення; Ціннісний компонент: - роблять висновки про те, як правильно записувати слова із сумнівними приголосними. |
14.09 |
9. |
Розпізнавання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Проведення інтерв’ю за запитаннями на основі змісту прочитаного тексту. Побудова розповіді на задану тему. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають правило запису слів з ненаголошеними голосними [е], [и]; Діяльнісний компонент: вимовляють слова з ненаголошеними голосними [е], [и]; розпізнають слова з ненаголошеними звуками [е], [и]; - списують текст, вставляють пропущені ненаголошені голосні; Ціннісний компонент: - роблять висновки про правильне вживання наголосу у ненаголошених словах . |
15.09 |
10. |
Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Добір перевірних слів шляхом змінювання форми слова. Відтворення діалогу в ролях. Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання. |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - навчання впродовж життя; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають правило про перевірні слова; - наводять приклади; Діяльнісний компонент: - добирають перевірні слова; - вміють змінювати і записувати слова з ненаголошеними [е], [и]; - складають та записують текст чим бібліотека відрізняється від книгарні; Ціннісний компонент: - роблять висновки про правильність написання слів з ненаголошеними голосними [е], [и]. |
16.09 |
11. |
Повторення і застосування правил переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають правила переносу слів з рядка в рядок; Діяльнісний компонент: - формулюють розгорнуту відповідь на поставлене запитання; - переносять слова з подовженими приголосними звуками; - ділять слова на склади; - складають правила поводження з книгами та правила гігієни читання; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість читання. |
20.09 |
12. |
Пригадування і застосування алфавіту. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають український алфавіт; Діяльнісний компонент: - відтворюють алфавіт напам’ять; - розташовують 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери; вміють записувати слова в алфавітному порядку; - складають та записують текст про книгу, яка зацікавила; Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку. |
21.09 |
13. |
Діагностувальна робота. Списування. |
- вільне володіння державною мовою; - підприємливість та фінансова грамотність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають правила оформлення роботи списування; Діяльнісний компонент: - дотримуються пропорційної висоти, ширини, нахилу великих і малих букв та пунктуаційних знаків (! ?) у зошиті в одну лінійку; - оформлюють охайно письмову роботу в зошиті; Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками. |
22.09 |
14. |
Розвиток звʼязного мовлення. Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка «Малюю словами осінь». |
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - компетентність у галузі природничих наук, техніки та технологій; |
Знаннєвий компонент: - знають, як складати розповіді за поданим початком та малюнками; Діяльнісний компонент: - створюють письмову розповідь на добре відому й цікаву тему, на основі вражень від прочитаного вірша, переглянутого малюнка та ситуації з життя; - складають та записують розповідь ; - пишуть розбірливо; Ціннісний компонент: - виражають свої емоції від сприйняття творів, які почули та побачили. |
23.09 |
15. |
Аналіз діагностичної роботи. Ознайомлення з тлумачним і орфографічним словниками. Вправляння у користуванні орфографічним словником для перевірки написання слів. Написання тексту з обґрунтуванням власної |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність; - громадська та соціальна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають український алфавіт; Діяльнісний компонент: - розташовують 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери; - користуються алфавітом під час роботи з навчальними словниками; - списують слова, вставляють пропущені букви; - працюють з енциклопедіями; Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку після роботи із словниками. |
27.09 |
16. |
Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інформаційно-комунікаційна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають і називають букви та звуки; Діяльнісний компонент: - ділять слова на склади; - записують окремі слова в речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі; - знаходять у текстах виражальні засоби мови і пояснюють їх роль; Ціннісний компонент: - роблять висновки про вживання різних звуків у мовленні та на письмі. |
28.09 |
Спостерігаємо за значенням слів |
||||
17. |
Вживання слів у прямому й переносному значеннях. Написання розповіді на задану тему за опорними словами. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - компетентності у галузі природничих наук; |
Знаннєвий компонент: - знають та пояснюють вживання слів у прямому та переносному значенні; Діяльнісний компонент: - записують слова в прямому та переносному значеннях; - складають та записують речення із словами в прямому значенні; - працюють із словниками; Ціннісний компонент: - роблять висновки про вживання слів у переносному та прямому значеннях. |
29.09 |
18. |
Розпізнавання синонімів. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. |
- вільне володіння державною мовою; - компетентності в галузі природничих наук; - екологічна компетентність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають слова близькі за значенням; Діяльнісний компонент: - формулюють розгорнуту відповідь на поставлене запитання; - пояснюють значення слів синонімів; - виписують слова близькі за значенням із тексту; - складання розповіді про квітку за поданими запитаннями; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість збереження природи; - розвивають виражальні можливості мовлення. |
30.09 |
19. |
Вправляння у доборі синонімів. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки. |
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; |
Знаннєвий компонент: - знають та називають слова синоніми; Діяльнісний компонент: - вміють добирати синонімічні слова з метою увиразнення мовлення; - працюють із словниками; - добирають до поданих слів 1-2 найуживаніші синоніми; Ціннісний компонент: - розвивають виражальні можливості мовлення. |
04.10 |
20. |
Розпізнавання і добір антонімів. Побудова звукових схем слів антонімів. Складання розповіді на задану тему. |
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; - екологічна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та називають слова антоніми; Діяльнісний компонент: - розпізнають слова антоніми в текстах; - вміють визначати протилежні за значенням слова і добирати їх; - користуються навчальними словниками антонімів; - будують звукові схеми; - відшукують у легенді про сакуру слова антоніми; Ціннісний компонент: - розвивають виражальні можливості мовлення; - висловлюють власну думку. |
05.10 |
21. |
Розпізнавання слів, які мають кілька значень, і пояснення цих значень. Написання тексту за опорними словами. |
- вільне володіння державною мовою; - математична компетентність; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; |
Знаннєвий компонент: - знають, як використовувати слова антоніми у власних висловлюваннях; - знають правило вживання протилежних за значенням слів; Діяльнісний компонент: - добирають та вживають слова, що мають кілька значень; - розпізнають слова в тексті; - складають і записують речення про квіти; Ціннісний компонент: - бережуть та шанують природу; - роблять висновки про значення слова. |
06.10 |
22. |
Розвиток звʼязного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями «Розповідаю про пікнік».
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають про пікніки та прогулянки з сімʼєю; Діяльнісний компонент: - будують логічні висловлювання; - збільшують словниковий запас слів; - складають правила поводження на пікніку; - порівнюють малюнки, складають за ними розповідь; Ціннісний компонент: - висловлюють своє ставлення до того, про що пишуть; |
07.10 |
23. |
Спостереження за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. Написання розгорнутої відповіді на запитання. |
- вільне володіння державною мовою; - математична компетентність; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; |
Знаннєвий компонент: - знають слова, які звучать однаково, але мають різне значення; Діяльнісний компонент: - розпізнають однакові слова, які мають різне звучання; - формулюють розгорнуту відповідь на поставлене запитання; - ставлять питання до слів; - складають та записують текст 3-4 речення про річки Карпат; Ціннісний компонент: - бережно ставляться до природи рідного краю; - роблять висновки про вживання різних слів у мовленні. |
11.10 |
24. |
Діагностувальна робота 2. Діалог.
|
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке монолог та діалог; - сприймають усні репліки та вміють вести діалог; Діяльнісний компонент: - уважно слухають репліки співрозмовника, - уточнюють почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; Ціннісний компонент: - дотримуються етичних норм спілкування.
|
12.10 |
25. |
Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова. |
- вільне володіння державною мовою; - інформаційно-комунікаційна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають правила з даної теми; Діяльнісний компонент: - розрізняють близькі та протилежні слова за значенням; - складають речення та тексти; - записують їх охайно, із дотриманням правил та норм; - сприймають доступні медіатексти; Ціннісний компонент: - роблять висновки про отримання нових знань.
|
13.10 |
Досліджуємо будову слова |
||||
26. |
Визначення кореня в словах. Формування уявлення про спільнокореневі слова. Написання розгорнутої відповіді на запитання. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають спільнокореневі слова; Діяльнісний компонент: - творять нові слова з допомогою корення; - знаходять у тексті спільнокореневі слова і пояснюють їх роль; - добирають спільнокореневі слова до пропонованих; - позначають корінь у словах; Ціннісний компонент: - обгрунтовують свої думки з даної теми;
|
14.10 |
27. |
Розпізнавання і добір спільнокореневих слів, виділення у них кореня. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки. |
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - компетентності у галузі природничих наук; - екологічна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають правило про спільнокореневі слова; - називають 3-4 приклади спільнокоренивих слів; Діяльнісний компонент: - розпізнають слова, що мають спільний корінь; - записують спільнокореневі слова групами; - складають та записують речення; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість збереження природи; - роблять висновки про значення спільного кореня в окремих словах. |
18.10 |
28. |
Розпізнавання і добір спільнокореневих слів, виділення у них кореня. Складання розповіді за поданими запитаннями. |
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - компетентності у галузі природничих наук; - екологічна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають правило про спільнокореневі слова; - називають 3-4 приклади спільнокоренивих слів; Діяльнісний компонент: - розпізнають слова, що мають спільний корінь; - записують спільнокореневі слова групами; - складають та записують речення; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість збереження природи; - роблять висновки про значення спільного кореня в окремих словах. |
19.10 |
29. |
Спостереження за чергуванням голосних звуків у коренях слів. Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки.
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - інноваційність; - математична компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають правило про чергування звуків у коренях; - називають 3-4 слова з спільним коренем; Діяльнісний компонент: - формулюють розгорнуту відповідь на поставлене запитання; - записують слова парами; - позначають корені у словах; - аналізують переглянуте відео; Ціннісний компонент: - обгрунтовують свої думки з даної теми. |
20.10 |
30. |
Розвиток звʼязного мовлення. Пишу переказ тексту «Покинуте кошення».
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - навчання впродовж життя;
|
Знаннєвий компонент: - знають, як завершувати думку в реченні та тексті; Діяльнісний компонент: - удосконалюють з допомогою вчителя власний текст; - створюють письмову цікаву розповідь, на основі вражень від прочитаного тексту, складеного плану та ситуації з життя; - пишуть розбірливо; - збільшують словниковий запас слів; Ціннісний компонент: - виражають свої емоції та ставлення до того, про що пишуть; |
21.10 |
31. |
Спостереження за чергуванням приголосних звуків у коренях слів. Складання розповіді за поданими запитаннями. |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - інноваційність; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та називають приголосні звуки, які чергуються в коренях слів; Діяльнісний компонент: - добирають спільнокореневі слова з чергуванням приголосних; - працюють над прислівʼями; - знаходять та підкреслюють букви, які позначають приголосні звуки в корені слова; - сприймають доступні медіатексти та відео; Ціннісний компонент: - висловлюють судження щодо традицій свого народу; - обгрунтовують свої думки та міркування за текстом про писанку.
|
25.10 |
32. |
Розрізнення коренів з однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною. |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають правило, які слова не є спільнокореневими; Діяльнісний компонент: - розпізнають корені з однаковим звучанням, але різним значенням; - пояснюють значення слів, що в них спільного; - списують та вилучають із вправи зайві слова; Ціннісний компонент: - аналізують вивчений матеріал з теми спільнокореневі слова. |
26.10 |
33. |
Визначення закінчень у словах. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання. |
- вільне володіння державною мовою; громадянська та соціальна компетентності; - інформаційно-комунікаційна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають правило про закінчення слова; - вміють позначати його на письмі; Діяльнісний компонент: - змінюють слова, спостерігають за зміною закінчення; - беруть інтервʼю в однокласників; - складають текст про улюблене місце в місті чи селі; - сприймають доступні медіатексти та відео; Ціннісний компонент: - обгрунтовують свої думки при написання текстів на запропоновану тему. |
27.10 |
34. |
Спостереження за призначенням закінчень у мовленні. Формування уявлення про нульове закінчення. Відновлення деформованих речень. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями. |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають правило про закінчення у словах; - називають слова із нульовим закінченням; Діяльнісний компонент: - утворюють різні форми одного і того ж слова; - позначають закінчення у словах; - записують сполучення слів використовуючи службові слова; - списують текст розкриваючи дужки; Ціннісний компонент: - висловлюють власні думки з приводу почутого, аргументують їх, спираючись на власний досвід. |
28.10 |
35. |
Інструкція БЖ. Визначення основи слова. Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають правило про основу слова; Діяльнісний компонент: - формулюють розгорнуту відповідь на поставлене запитання; - позначають основу в словах; - складають та записують текст 3-4 речення про свою мрію; - сприймають доступні медіатексти та відео; Ціннісний компонент: - висловлюють своє ставлення до того, про що пишуть; - доводять та аргументують правильність своєї думки. |
08.11 |
36. |
Діагностувальна робота 3. Диктант.
|
- вільне володіння державною мовою; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - навчання впродовж життя; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають правила оформлення роботи диктант; Діяльнісний компонент: - слухають та запамʼятовують текст, що читає вчитель; - оформлюють охайно письмову роботу в зошиті; - дотримуються абзаців, полів зошита; Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками. |
09.11 |
37. |
Аналіз діагностувальної роботи. Розрізнення спільнокореневих слів і різних форм одного слова. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке форма слова та як її змінити; Діяльнісний компонент: - передають зміст почутого; - змінюють форму слова; - позначають будову слова; - добирають заголовок до тексту; - складають та записують розповідь за поданими запитаннями; - сприймають доступні медіатексти; Ціннісний компонент: - виражають свої емоції та ставлення до того, про що пишуть. |
10.11 |
38. |
Розвиток звʼязного мовлення. Складаю розповідь за коміксом.
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають поняття комікс; Діяльнісний компонент: - розповідають про свої дитячі пригоди; - створюють письмову розповідь на основі вражень від прочитаного тексту, переглянутого малюнка; - пишуть розбірливо; - збільшують словниковий запас слів; Ціннісний компонент: - висловлюють своє ставлення до того, про що пишуть. |
11.11 |
39. |
Визначення префікса в словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. |
- вільне володіння державною мовою; - математична компетентність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають правило про частину слова – префікс; Діяльнісний компонент: - визначають префікси у словах; - позначають префікси у реченнях та текстах ; - знаходять та виписують слова із префіксами; - пояснюють вислови; Ціннісний компонент: - аналізують вивчений матеріал з теми будова слова. |
15.11 |
40. |
Утворення слів за допомогою префіксів. Пошук інформації на рекламному щиті. Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентності; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають правило про частину слова – префікс; Діяльнісний компонент: - наводять 4-6 слів із префіксами; - утворюють слова із префіксом пере-; - працюють над рекламним щитом; - складають та записують текст із 3-4 речень за поданою інформацією; - утворюють за допомогою префіксів антоніми; Ціннісний компонент: - висловлюють своє ставлення та виражають емоції до того, про що пишуть. |
16.11 |
41. |
Розрізнення префіксів і службових слів. Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають службові слова; Діяльнісний компонент: - розрізняють службові слова від префіксів; - записують службові слова; - пояснюють, як пишуться служюові слова з іншими; - записують сполучення слів - списують текст розкриваючи дужки; - складають текст про улюблений напій; Ціннісний компонент: - обгрунтовують свої думки при написанні тексту про улюблений напій. |
17.11 |
42. |
Спостереження за написанням слів з префіксами роз-, без-. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання тексту за власними спостереженнями. |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; |
Знаннєвий компонент: - знають правила про написання слів із префіксами роз-, без-; Діяльнісний компонент: - збільшують словниковий запас слів; - утворюють слова з префіксами роз-, без-; - добирають до слів спільнокореневі; - працюють в парі; Ціннісний компонент: - роблять висновки та обгрунтовують їх про написання слів із префіксами роз- , без- . |
18.11 |
43. |
Дослідження написання слів з префіксами з-, с-. Прогнозування змісту тексту за його заголовком. Написання тексту про своє вподобання. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - математична компетентність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають правило написання слів з префіксами з- ,с- ; Діяльнісний компонент: - будують звукові схеми слів; - записують речення додавши в слова префікси; - підкреслюють та виписують слова з префіксами; - складають та записують текст 3-4 речення про грудневе свято, яке подобається; Ціннісний компонент: - виражають свої емоції та ставлення до того, про що пишуть; |
22.11 |
44 |
Дослідження написання слів з префіксами з-, с-. Прогнозування змісту тексту за його заголовком. Написання тексту про своє вподобання. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - математична компетентність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають правило написання слів з префіксами з- ,с- ; Діяльнісний компонент: - будують звукові схеми слів; - записують речення додавши в слова префікси; - підкреслюють та виписують слова з префіксами; - складають та записують текст 3-4 речення про грудневе свято, яке подобається; Ціннісний компонент: - виражають свої емоції та ставлення до того, про що пишуть; |
23.11 |
45. |
Спостереження за вживанням апострофа після префіксів. Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень. |
- вільне володіння державною мовою; - математична компетентність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають правило про вживання апострофа після префіксів; Діяльнісний компонент: - збільшують словниковий запас слів; - складають та записують слова з префіксом з- ; - позначають префікси у словах; - розкривають дужки; Ціннісний компонент: - формулюють розгорнуту відповідь на поставлене запитання; |
24.11 |
46. |
Розвиток звʼязного мовлення. Переказую текст «Пригода на річці».
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентності в галузі природничих наук; - навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають та розповідають про правила поводження на водоймах; Діяльнісний компонент: - розуміють й адекватно виконують навчальні дії відповідно до настанови вчителя; - створюють письмову розповідь на основі вражень від прослуханого, складеного плану та ситуації з життя; - формулюють свої думки чітко та виразно; Ціннісний компонент: - виражають свої емоції та ставлення до того, про що пишуть; |
25.11 |
47. |
Перенос слів з апострофом після префіксів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту. |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - математична компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають правило переносу слів з апострофом; - називають 4-6 слів , які переносити не можна; Діяльнісний компонент: - розуміють й адекватно виконують навчальні дії; - записують слова, поділяючи їх на склади для переносу; - працюють в парі; - будують звукові схеми слів; Ціннісний компонент: - роблять висновки про правильність написання і застосування слів . |
29.11 |
48. |
Визначення суфікса у словах. Пошук інформації на квитку до музею. |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають правило про частину слова – суфікс; Діяльнісний компонент: - утворюють нові слова за допомогою суфіксів; - позначають вивчені частини слова; - замінюють сполучення слів одним словом; - складають та записують текст за поданими запитаннями; Ціннісний компонент: - виражають свої емоції та ставлення до того, про кого пишуть. |
30.11 |
49. |
Діагностична робота 4. Письмовий переказ.
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - підприємливість та фінансова грамотність;
|
Знаннєвий компонент: - знають та вміють переказувати текст, послідовно передавати зміст тексту; Діяльнісний компонент: - дотримуються пропорційної висоти, ширини, нахилу великих і малих букв у зошиті; - оформлюють охайно письмову роботу в зошиті; - прискорюють письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань; Ціннісний компонент: - оцінюють усне і писемне мовлення; |
01.12 |
50. |
Аналіз діагностувальної роботи. Утворення слів за допомогою суфіксів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки. |
- вільне володіння державною мовою; - математична компетентність; - навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та розповідають про відомі професії; Діяльнісний компонент: - утворюють слова за допомогою суфіксів; - складають та записують текст 3-4 речення про професію яка подобається; - працюють в парі; Ціннісний компонент: - висловлюють свої враження від побаченого та почутого про памʼятку Волині – Луцький замок.; |
02.12 |
51. |
Визначення будови слова. Написання тексту про свої вподобання. |
- вільне володіння державною мовою; - математична компетентність; - компетентність у галузі природничих наук;
|
Знаннєвий компонент: - знають, як розібрати слово за будовою; - називають всі частини слова; Діяльнісний компонент: - утворюють спільнокореневі слова за допомогою суфікса -н- ; - розбирають слова за будовою; - добирають споріднені слова; -складають та записують текст 3-4 речення про зимові розваги; Ціннісний компонент: - висловлюють свої враження від прочитаного про вітрильники на ковзанах. |
06.12 |
52. |
Вправляння у розборі слів за будовою. Написання розгорнутої відповіді на запитання. |
- вільне володіння державною мовою; - компетентність у галузі природничих наук; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, як розібрати слово за будовою; - називають частини слова; Діяльнісний компонент: - добирають спільнокореневі слова; - розбирають слова за будовою; - складають та записують текст про новорічні традиції в родині; - добирають слова до відповідних схем; Ціннісний компонент: - роблять висновки про повагу до традицій своєї родини. |
07.12 |
53. |
Вправляння у розборі слів за будовою. Написання розгорнутої відповіді на запитання. |
- вільне володіння державною мовою; - компетентність у галузі природничих наук; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають, як розібрати слово за будовою; - називають частини слова; Діяльнісний компонент: - добирають спільнокореневі слова; - розбирають слова за будовою; - складають та записують текст про новорічні традиції в родині; - добирають слова до відповідних схем; Ціннісний компонент: - роблять висновки про повагу до традицій своєї родини.
|
08.12 |
54. |
Розвиток звʼязного мовлення. Написання розповіді на основі малюнка, вірша та власних спостережень «Малюю словами зиму».
|
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - компетентність у галузі природничих наук; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають та розповідають про зимові спостереження; Діяльнісний компонент: - створюють письмову розповідь на добре відому й цікаву тему, на основі вражень від прочитаного вірша, переглянутого малюнка, прослуханого музичного твору та ситуації з життя; - складають розповідь ; - пишуть розбірливо; - формулюють свої думки чітко та виразно; Ціннісний компонент: - висловлюють своє ставлення до того, про що пишуть. |
09.12 |
55. |
Формування уявлення про орфограму. Розпізнавання слів з орфограмами. Добір слів з певною орфограмою. Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями. |
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають правило, що таке орфограма; Діяльнісний компонент: - знаходять та підкреслюють орфограми у словах; - збільшують словниковий запас слів; - добирають заголовок до тексту; - складають та записують текст за запитаннями; Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку про День вишиванки. |
13.12 |
56. |
Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються добором спільнокореневих слів. Написання розгорнутої відповіді на запитання. |
- вільне володіння державною мовою; - математична компетентність; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають правила написання ненаголошених Е, И в коренях слова та вміють перевіряти за словником; Діяльнісний компонент: - працюють в парах; - добирають перевірні слова; - списують вірш з орфограмами; списують слова; - підкреслюють орфограми; - працюють із словниками; Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку про цінність каміння бурштину. |
14.12 |
57. |
Тематична діагностувальна робота 5 з теми «Будова слова» |
- вільне володіння державною мовою; - підприємливість та фінансова грамотність; - інформаційно-комунікаційна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають правила про будову слова, застосовують їх при виконанні вправ; Діяльнісний компонент: - визначають частини слова; - розбирають їх за будовою; - складають та записують речення; Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками. |
15.12 |
58. |
Написання записки й смс-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях. |
- вільне володіння державною мовою; - математична компетентність; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають з чого складається записка; Діяльнісний компонент: - визначають тему і мету повідомлення; - створюють смс-повідомлення та записки під керівництвом учителя; - визначають тему і мету усного повідомлення; - працюють в парах; Ціннісний компонент: - роблять висновки про роботу із словниками. |
16.12 |
59 |
Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за словником. Складання і записування тексту за поданим початком. |
- вільне володіння державною мовою; - математична компетентність; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають правила написання ненаголошених Е, И в коренях слова та вміють перевіряти за словником; Діяльнісний компонент: - працюють в парах; - добирають перевірні слова; - списують вірш з орфограмами; списують слова; - підкреслюють орфограми; - працюють із словниками; Ціннісний компонент: - висловлюють власну думку про цінність каміння бурштину. |
20.12 |
60 |
Закріплення і застосування знань про будову слова.
|
- вільне володіння державною мовою; - підприємливість та фінансова грамотність; - інформаційно-комунікаційна компетентність;
|
Знаннєвий компонент: - знають правила про будову слова, застосовують їх при виконанні вправ; Діяльнісний компонент: - визначають частини слова; - розбирають їх за будовою; - складають та записують речення; Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками. |
21.12 |
61. |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи» |
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають та розповідають про добрі справи, які часто роблять; Діяльнісний компонент: - будують усні зв’язні висловлення за малюнками та словосполученнями; - створюють письмову розповідь на основі вражень від прочитаного тексту, складеного плану та ситуації з життя; - складають розповідь; - пишуть розбірливо; Ціннісний компонент: - висловлюють своє ставлення до того, про що пишуть; |
22.11 |
62. |
Узагальнення вивченого. Підсумковий урок
|
- вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають правила про будову слова, застосовують їх при виконанні вправ; Діяльнісний компонент: - визначають частини слова; - розбирають їх за будовою; - складають та записують речення; Ціннісний компонент: - оцінюють результати навчальних досягнень своєї роботи, працюють над помилками. |
23.11 |