НАВЧАЛЬНО-
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
для занять гуртка
«Декоративно-ужиткове мистецтво»
36 год.
5,6,7 клас
|
НАВЧАЛЬНО- ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН «Декоративно-ужиткове мистецтво» 5,6,7 клас |
Тема
|
Клас Дата |
|||
№ |
Розділ |
Рік навчання 1,2,3. |
5 |
6 |
7-А |
7-Б |
1 |
Вступ |
Організація роботи , техніка безпеки на заняттях Мета та завдання гуртка. Ознайомлення з планом роботи на навчальний рік. Правила поведінки в колективі. Організаційні питання. |
|
|
|
|
2 |
Розділ 1. Основи образотворчої грамоти
|
1.Витоки декоративно - ужиткового мистецтва 2.Види ужиткового мистецтва 3.Сучасне ужиткове мистецтво |
|
|
|
|
3 |
Композиція
|
1.Основи композиції 2.Ньюанс 3.Контраст |
|
|
|
|
4 |
Кольорознавство
|
1.Основи кольорознавства 2.Холодна та тепла гамма 3.Настрій в кольоровій гаммі |
|
|
|
|
5 |
Розділ 2. Декоративний розпис |
1.2.3.Урок-лекція: «Види декоративного розпису» |
|
|
|
|
6 |
Розпис, як вид декоративно- ужиткового мистецтва |
1.Ескіз декоративного панно 2.Ескіз розпису тарелі 3.Ескіз настінного розпису |
|
|
|
|
7 |
Робота над розписом |
1.2.3. Робота над розписом
|
|
|
|
|
8 |
Робота над розписом |
1.2.3.Завершення роботи |
|
|
|
|
9 |
Розділ 3. Писанкарство |
1.2.3.Урок-лекція |
|
|
|
|
10 |
Писанкарство в |
1.2.3.Урок-лекція |
|
|
|
|
11 |
Крашанки та крапанки |
1.2.3.Практична робота Виготовлення писанки |
|
|
|
|
12 |
Розділ 4. Ліплення із пластичних матеріалів |
1. 2. 3.Урок-лекція
|
|
|
|
|
13 |
Ліплення з пластиліну
|
1.Декоративне панно 2.Кругла скульптура 3.Декоративна композиція |
|
|
|
|
14 |
Ліплення із солоного тіста |
1.Декоративне панно 2.Кругла скульптура 3.Декоративна композиція |
|
|
|
|
15 |
Ліплення з глини
|
1.Декоративне панно 2.Кругла скульптура 3.Декоративна композиція |
|
|
|
|
16 |
Розділ 5. Паперопластика |
1.2.3. Урок-лекція |
|
|
|
|
17 |
Паперопластика як вид декоративного мистецтва |
1. 2. 3. Створення просторової композиції у папері
|
|
|
|
|
18 |
Аплікація |
1.2.3. Урок-лекція |
|
|
|
|
19 |
Паперопластика |
1.2.3.Паперопластика . Пошук композиції |
|
|
|
|
20 |
Паперопластика |
1.2.3.Завершення композиції |
|
|
|
|
21 |
Розділ 6 Традиційні та сучасні види декоративно - ужиткового мистецтва |
1.2.3. Урок-лекція |
|
|
|
|
22 |
Гончарство |
1.2.3.Основи гончарства |
|
|
|
|
23 |
Робота на гончарному колі |
1.2.3.Завершення гончарних виробів |
|
|
|
|
24 |
Довершення виробів |
1.2.3.Підготовка виробів до опалу |
|
|
|
|
25 |
Створення гончарної композиції |
1.2.3.Створення заготовок для композиції |
|
|
|
|
26 |
Робота над композицією |
1.2.3.Робота над композицією |
|
|
|
|
27 |
Робота над композицією
|
1.2.3.Завершення композиції |
|
|
|
|
28 |
Розділ 7 Флористика |
1.2.3. Урок-лекція |
|
|
|
|
29 |
Робота з природним матеріалом |
1.2.3.Збір природних матеріалів для композиції |
|
|
|
|
30 |
Флористика |
1.Основи флористики 2.Створення композиції (начерк) 3.Створення композиції в матеріалі |
|
|
|
|
31 |
Практична частина.
|
1. Тематична композиція «Трипільська кераміка» (техніка довільна). 2. Тематична композиція «Трипільська кераміка» (техніка довільна). 3. Тематична композиція «Трипільська кераміка» (техніка довільна). |
|
|
|
|
32 |
Розділ 8 Відвідування краєзнавчих та історичних музеїв, тематичних та художніх виставок. |
1,2,3 Начерки музейних експонатів |
|
|
|
|
33 |
Відвідування краєзнавчих та історичних музеїв, тематичних та художніх виставок. |
1,2,3 Робота над начерками |
|
|
|
|
34 |
Відвідування краєзнавчих та історичних музеїв, тематичних та художніх виставок. |
1,2,3 Створення тематичної композиції на основі начерків |
|
|
|
|
35 |
Підсумок
|
Виставка творчих робіт учнів |
|
|
|
|