Конспект уроку математики
Учитель: Івницька О.М. 08.11.2017 р.
Тема: Віднімання на основі десяткового складу числа. Ознайомлення з групами взаємопов’язаних величин, які перебувають у пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи.
Мета: Ознайомити учнів з віднімання круглих десятків з переходом через розряд; з групами взаємопов’язаних величин, які перебувають у пропорційній залежності, розвивати мислення, виховувати уважність.
Хід уроку:
Пес Оверко біля хати
Цілий день рахує мухи,
Що дзижчать йому на вухо:
46 і 27. Додамо тепер усі (73)
Лічать на ходу дубки:
35 і 26 Скільки всіх,
Хто відповість? (61)
З них 27 віддав синочок мамі,
А сам доїв усе, що залишилось,
А скільки сиру в шлунку залишилось? (13)
40 гривень вторгував,
12 таткові віддав.
А решту в шафу заховав
Скільки котик приховав?
Як би ти порахував? (28) - Яка тварина зайва? Чому?
18 – 48 : 6 = 10 З 48 : 6 + 12 + 20 П
0 + 36 : 6 = 6 Д 54 : 6 – 8 = 1 А
17 + 12 : 6 = 19 О 42 : 6 + 10 = 17 М’
30 – 54 : 6 = 21 Р 30 : 6 + 28 = 33 Я
12 + 42 : 6 = 19 О 60 : 6 + 13 = 23 Т
6 – 18 : 6 = 3 В’ 18 : 6 + 28 = 31 Ь
28 + 30 : 6 = 33 Я
3 * 6 + 18 : 6 = 21 Р 36 : 6 + (55 – 37) = 24 У
5 * 5 – 36 : 6 = 19 О 48 : 6 – (43 – 38) = 3 В
12 : 6 + 48 : 6 = 10 З 54 : 6 – (76 – 68) = 1 А
5 * 4 + 24 : 6 = 24 У 42 : 6 – (92 – 89) = 4 Г
24 : 3 + 54 : 6 = 17 М 24 : 6 – (100 – 97) = 1 А
- Так, діти, саме розум, здоров’я, пам’ять і увага дозволить вам гарно працювати на уроці математики.
IV. Перевірка домашнього завдання.
(130 – 120 = 10)
V. Запис числа. Каліграфії.
VI. Активізація пізнавальної діяльності.
235, 325, 523, 532, 253, 352.
Найменше серед цих чисел і буде кодом до нашого сейфу.
Яке це число? (235)
VII. Оголошення теми і мети уроку.
VIII. Пояснення нового матеріалу.
(Експеримент)
|
Час роботи |
Продуктивність праці |
Загальний виробіток |
Іван |
10 сек |
|
|
Милана |
10 сек |
|
|
IX. Основна частина.
Раніше – за 5 дн. – 35 ф., за 1дн. - ?
Тепер – за 5 дн. - ? ф., за 1 д. - ?, на 2 ф. >
Відповідь: 45 футболок тепер виготовляє швачка за 5 днів.
70 + х = 90 + 50 х + 10 = 60 + 30 50 + х = 150 - 40
х = 70 х = 80 х = 60
70 – х = 110 – 90 90 – х = 90 – 80
х = 50 х = 80
Знайти периметр фігур.
X. Підсумок уроку.
- Що таке продуктивність праці?
* обсяг роботи
* обсяг роботи, виконаної за одиницю часу
- Що таке загальний виробіток?
* вся виконана робота
* робота, виконана за одиницю часу
- Як знайти продуктивність праці?
* помножити загальний виробіток на одиницю часу
* поділити загальний виробіток на одиницю часу.