6 клас НУШ
Діагностувальна (контрольна ) робота з української мови
Словотвір. Орфографія
Тест ( завдання 1-6 по 0,5б.; 7-9 по 1б.; 10-12 по 2б.)
1.Форми того самого слова записано в рядку
А сад, садівник, садочок
Б вода, водити, водний
В дощ, дощить, дощик
Г гора, гори, горою
2.Спільнокореневими є слова
А вишивати, вишивка, вишиваний
Б зелений, зелені, зеленого
В мити, пити, вити
Г часник, часовий, частування
3.Твірне і похідне від нього слово записано в рядку
А чай-чайок
Б сир-сироп
В рука-рукою
Г кит-китаєць
4.Суфіксальним способом утворено слово
А перебіг
Б донька
В рак
Г насип
5.Префіксальним способом утворено слово
А котячий
Б подорож
В піддубник
Г перемовини
6.Префіксально-суфіксальним способом утворено слово
А підберезник
Б прабаба
В безнадія
Г праліс
7. Установіть відповідність між прикметником, що можна утворити від цих слів, та суфіксом
А Острог 1.-ин-
Б Галич 2.-зьк-
В Сиваш 3.-цьк-
4.-ськ-
8. Установіть відповідність між складним словом та сполучною голосною буквою (букви пропущено)
А чаш…подібний 1. Е
Б житт…діяльність 2. О
В картопл…чистка 3.Я
4.Є
9.Установіть відповідність між правилом та складним словом
А пишемо разом 1.одним…одна
Б пишемо через дефіс 2. гори…цвіт
В пишемо окремо 3. фітнес…клуб
4.пере…хідний
10. Пів із словом треба писати окремо у рядку
А Ми долетіли до пів…острова за три години.
Б Різдвяні канікули тривають десь пів…місяця.
В Діти поїхали відпочивати на пів…день.
Г Учні малювали на уроці пів…коло.
11. Правильно записано лише речення
А Бувший колега мого тата вчора до нас приїздив.
Б Ми попали в тупик, розв`язуючи ці задачі.
В У тварин теж є вразливі місця.
Г Ми підняли питання щодо харчування учнів школи.
12. Утворіть від прикметників за допомогою суфіксів
-щ-, -чч-, -ч- іменники
А Черкаський-____________________________________
Б Дрогобицький-_______________________________
В Галицький-__________________________________
Г Уманський-_________________________________