8 клас Контрольна робота № 5 « Розділ барокко і клапсицизм»
І варіант
1. Укажіть, як називали добу класицизму у Франції:
а) «доба Расіна»; б) «доба Мольєра»; в) «доба Корнеля»; г) «доба Лафонтена».
2. Укажіть назву театру, який заснував Мольєр:
а) «Сучасний театр»; б) «Блискучий театр»;
в) «Славетний театр»; г) « Класичний театр».
3. Укажіть основну пристрасть пана Журдена, героя п’єси Мольєра:
а) до всього нового; б) до всього прекрасного;
в) до всього старовинного; г) до всього дворянського.
4. Укажіть героя, який є втіленням здорового глузду в комедії Мольєра:
а) Клеонт; б) Дорант; в) пані Журден; г) Ніколь.
5. Укажіть, ким був граф Дорант:
а) радником короля; б) нареченим Люсіль; в) одним із учителів Журдена; г) збіднілим дворянином.
6. Укажіть справжнє ім’я Мольєра:
а) Жан Батіст Гренуй; б) Джон Гріффін; в) Жан Батіст Поклен; г) Семюель Леггорн Клеменс.
7. Укажіть риси характеру пана Журдена:
а) інтелігентність; б) самозасліпленість; в) брутальність; г) довірливість;
8. Укажіть зайве правило творення драматичних творів доби класицизму.
а) єдність дії; б) єдність характерів; в) єдність місця; г) єдність часу.
9. Установіть відповідність між літературним напрямом і його характерними рисами.
а) Пишний, барвистий стиль; 1) Бароко;
б) орієнтація на античність; 2) класицизм.
в) тяжіння до контрастів, складної метафоричності;
г) нормативність мистецтва.
10. Розташуйте в хронологічній послідовності події в п’єсі Ж. Б. Мольєра «Міщанин-шляхтич».
а) Урочистий обід, улаштований Журденом на честь маркізи; б) весілля Леонта і дочки Журдена;
в) посвячення Журдена в «мамамуші»;
г) зустріч Журдена з учителями і кравцем.
11. Чому сцени навчання пана Журдена викликають сміх?
8 клас Контрольна робота № 5 « Розділ барокко і клапсицизм»
ІІ варіант
1. Укажіть країну, у якій виник класицизм:
а) Англія; б) Франція; в) Італія; г) Іспанія.
2. Укажіть п’єсу Мольєра, ідеєю якої є думка: «Негідно приховувати своє справжнє походження…»:
а) «Тартюф»; б) «Скупий»; в) «Мізантроп»; г) «Міщанин-шляхтич».
3. Укажіть, чого, на думку Журдена, бракує його доньці для повного щастя:
а) багатства; б) порядного чоловіка; в) титулу; г) знайомств при дворі короля.
4. Укажіть, ким за походженням був пан Журден:
а) ремісником; б) буржуа; в) дворянином; г) селянином.
5. Укажіть, від чийого імені граф Дорант передає маркізі Доримені подарунки:
а) від свого імені; б) від імені пана Журдена; в) від імені короля; г) від імені незнайомця.
6. Укажіть, який «титул» здобув Журден у кінці п’єси:
а) сеньйора; в) арабського падишаха; б) лорда; г) турецького дворянина.
7. Укажіть літературні напрями, які сформувались у ХVІІ ст. в Європі:
а) реалізм; б) бароко; в) романтизм; г) класицизм; д) сентименталізм; е) ренесанс.
8. Укажіть, яких учителів запросив до себе пан Журден:
а) учителя танців; б) учителя малювання;
в) учителя музики; г) учителя фехтування.
9. Установіть відповідність між персонажами, які беруть участь у любовних колізіях п’єси «Міщанин-шляхтич».
а) Клеонт; 1) Ніколь;
б) Ков’єль; 2) Доримена;
в) Журден; 3) Люсіль.
г) Дорант.
Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю
11. Чому граф Дорант «дружив» з паном Журденом? Який зиск він мав із цієї дружби?