Тест до теми " Бароко і класицизм"

Про матеріал
Тест має питання щодо теоретичного матеріалу за темою "Класицизм" та твору Мольєра " Міщанин-шляхтич"
Перегляд файлу

  8 клас    Контрольна  робота № 5  « Розділ барокко і клапсицизм»

І варіант

1. Укажіть, як називали добу класицизму у Франції:

а) «доба Расіна»; б) «доба Мольєра»;  в) «доба Корнеля»; г) «доба Лафонтена».

2. Укажіть назву театру, який заснував Мольєр:

а) «Сучасний театр»; б) «Блискучий театр»;

в) «Славетний театр»; г) « Класичний театр».

3. Укажіть основну пристрасть пана Журдена, героя п’єси Мольєра:

а) до всього нового; б) до всього прекрасного;

в) до всього старовинного; г) до всього дворянського.

4. Укажіть героя, який є втіленням здорового глузду в комедії Мольєра:

а) Клеонт; б) Дорант;  в) пані Журден; г) Ніколь.

5. Укажіть, ким був граф Дорант:

а) радником короля; б) нареченим Люсіль; в) одним із учителів Журдена; г) збіднілим дворянином.

6. Укажіть справжнє ім’я Мольєра:

а) Жан Батіст Гренуй; б) Джон Гріффін;  в) Жан Батіст Поклен; г) Семюель Леггорн Клеменс.

7. Укажіть риси характеру пана Журдена:

а) інтелігентність; б) самозасліпленість;  в) брутальність; г) довірливість;

д) чемність; е) освіченість.

8. Укажіть зайве правило творення драматичних творів доби класицизму.

а) єдність дії; б) єдність характерів;  в) єдність місця; г) єдність часу.

9. Установіть відповідність між літературним напрямом і його характерними рисами.

а) Пишний, барвистий стиль;           1) Бароко;

б) орієнтація на античність;               2) класицизм.

в) тяжіння до контрастів, складної метафоричності;

г) нормативність мистецтва.

10. Розташуйте в хронологічній послідовності події в п’єсі Ж. Б. Мольєра «Міщанин-шляхтич».

а) Урочистий обід, улаштований Журденом на честь маркізи; б) весілля Леонта і дочки Журдена;

в) посвячення Журдена в «мамамуші»;

г) зустріч Журдена з учителями і кравцем.

11. Чому сцени навчання пана Журдена викликають сміх?

 

 

8 клас    Контрольна  робота № 5  « Розділ барокко і клапсицизм»

ІІ варіант

1. Укажіть країну, у якій виник класицизм:

а) Англія; б) Франція;  в) Італія; г) Іспанія.

2. Укажіть п’єсу Мольєра, ідеєю якої є думка: «Негідно приховувати своє справжнє походження…»:

а) «Тартюф»; б) «Скупий»; в) «Мізантроп»; г) «Міщанин-шляхтич».

3. Укажіть, чого, на думку Журдена, бракує його доньці для повного щастя:

а) багатства;   б) порядного чоловіка;   в) титулу; г) знайомств при дворі короля.

4. Укажіть, ким за походженням був пан Журден:

а) ремісником;   б) буржуа;   в) дворянином; г) селянином.

5. Укажіть, від чийого імені граф Дорант передає маркізі Доримені подарунки:

а) від свого імені; б) від імені пана Журдена;  в) від імені короля; г) від імені незнайомця.

6. Укажіть, який «титул» здобув Журден у кінці п’єси:

а) сеньйора; в) арабського падишаха;   б) лорда; г) турецького дворянина.

7. Укажіть літературні напрями, які сформувались у ХVІІ ст. в Європі:

а) реалізм; б) бароко;   в) романтизм; г) класицизм;  д) сентименталізм;                е) ренесанс.

8. Укажіть, яких учителів запросив до себе пан Журден:

а) учителя танців;   б) учителя малювання;

в) учителя музики;  г) учителя фехтування.

9. Установіть відповідність між персонажами, які беруть участь у любовних колізіях п’єси «Міщанин-шляхтич».

а) Клеонт; 1) Ніколь;

б) Ков’єль; 2) Доримена;

в) Журден; 3) Люсіль.

г) Дорант.

10. Н апишіть літературний термін, якому відповідає визначення: «Драматичний твір, у якому засобами гумору та сатири розвінчуються негативні суспільні та побутові явища, у якому зображуються смішні життєві положення і характери».

Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю

11. Чому граф Дорант «дружив» з паном Журденом? Який зиск він мав із цієї дружби?

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Зарубіжна література 8 клас (Сімакова Л.А., Снєгірьова В.В.)
Додано
23 березня 2020
Переглядів
38782
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку