Тест. Українська мова. 8 клас. ІІ семестр. Сімейна форма навчання

Про матеріал

Різнорівневі тестові завдання для сімейної форми навчання, які охоплюють матеріал ІІ семестру.

Перегляд файлу

Семестрова контрольна робота № 2 з української мови у 8 класі

(сімейна форма навчання)

Завдання 1– 6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний.

1. Укажіть правильне твердження.

А синтаксис – розділ науки про мову, що вивчає її будову;

Б синтаксис – розділ науки про мову, що вивчає лексичне значення слова;

В синтаксис – розділ граматики, який вивчає способи поєднання слів у словосполучення та речення, будову і типи цих синтаксичних одиниць;

Г синтаксис – розділ граматики, який вивчає правильне написання слів.

2. Не є однорідними членами  виділені слова рядка.

А  Плавай, плавай лебеденько, по синьому морю…(Т. Шевченко)

Б І соловейко на калині то щебетав, то затихав( Т . Шевченко).

В Повітря було чисте, прозоре(П.Мрний)

Г Відшелестіли лебеді і трави (Л. Овдієнко)

3. Усі неоднорідні означення, ОКРІМ(розділові знаки пропущено).

А Білі червоні жовті троянди

Б теплий весняний день

В моя найкраща подруга

Г улюблена мамина пісня

4.  При узагальнювальних словах уживаємо ...

А кому й тире

Б двокрапку й тире

В двокрапку й кому

Г тире й кому

5. У реченні « Вже сонце скотилось(1) до темного бору (2) і в теплім промінні купало (3) і ярі лани (4) і веселую гору» (Л.Українка) кому (коми) треба ставити на місці

А усіх цифр

Б лише цифр 2 і 3

В лише цифр 3 і 4

Г лише цифри 4

6. Слово кажуть буде вставним на місці пропуску в реченні (розділові знаки пропущено)

А Люди різне(…) про цей випадок.

Б (…) людині властиво помилятися.

В У народі (…) мовчання золото.

Г Брехню (…) різними словами, а правду тільки одним словом.

Завдання 7–9  мають по п’ять варіантів відповіді, серед яких  два варіанти правильні.

7. Правильно  розставлені розділові знаки в реченнях.

А Не знаю, чи побачу вас, чи ні, а може, власне, і не в тому справа…(Л.Костенко).

Б Дмитро очевидно поспішаючи не поснідав.

В Сьогодні, на щастя, буде сонячно.

Г Ти на мене пилинці не дозволила б , мабуть, упасти(Є.Летюк).

Д Ну ви, я бачу, здружилися (М. Трублаїні).

8. Потрібно поставити тире при відокремленій прикладці в реченнях.(Розділові знаки пропущено)

А Урочисто вишикувалася проспектами зелена варта каштанів почесна варта весни (О.Гончар).

Б Під нами прокидався туман, а над нами падало й падало листя золоті сльози осені (М. Стельмах).

В І ось він Київ за валами він!(Л.Костенко)

Г У Сквирі лікар був на прізвище Рушилов (М.Рильський).

Г Я виїхав в Одесу і влаштувавсь на кінофабрику як режисер (О.Довженко)

9. Оберіть речення , в яких є  відокремлені уточнювальні члени речення.(Розділові знаки пропущено).

А Сонця на землі не було але вгорі у небі жайворонки були вже золотими (М. Вінграновський).

Б На околиці села живе Йосип Вихор (Гр. Тютюнник).

В Внизу десь під самими вікнами почувся гомін чужих голосів (О.Гончар).

Г Хлопець досить успішно склав екзамени з усіх предметів (Гр. Тютюнник).

Д Межи високими вербами дзюрчить струмочок і за струмком гадюкою в’ється стежка (М.Коцюбинський).

Завдання 10-11 на відповідність.

10. Установіть відповідність.

1. Відокремлене означення

2. Відокремлена обставина

3. Відокремлена прикладка

4. Відокремлений додаток

А Укрившись тьмою, тротуари і асфальти сплять  (О.Довгоп’ят).

Б Я, засипаний сніжинками й зірками, йтиму манівцями неба…(Є.Гуцало).

В Окрім легенд, є дані науковців, теорії, складніші теореми (Л.Костенко)

Г І Оксану, мою зорю, мою добру волю, щодень Божий умивали (Т.Шевченко).

Д Світає, Господи, світає, земля у росах, як в парчі (Л.Костенко).

11. Установіть відповідність між значенням вставного слова та прикладом.

1.Емоційна оцінка

2.Дерело інформації

3. Невпевненість

4. Активізація уваги

А Може,  то птахи приносять на крилах весну?

Б Як на лихо, потяга на станції вже не було.

В У Львові , кажуть, сніг випав сріблястий.

Г А завтра у мене, знаєш, важливі справи в місті.

Д До речі, американські військові кораблі можна зустріти в усіх африканських портах.

12. Складіть одне речення з відокремленим означенням, а потім перебудуйте це речення так, щоб означення не відокремлювалося.

 

 

docx
Додав(-ла)
Кравчук Олена
Додано
2 лютого
Переглядів
476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку