До розіграшу
залишилось:
22 дні
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Тест-контроль "Фонетика.Орфографія"

Про матеріал

Зріз знань з української мови у 10 класі:

- спрощення;

-асиміляція;

- правопис е, и, ь;

- чергування голосних та приголосних;

- фонетична транскрипція.

Перегляд файлу

Зріз знань з української мови у 10 класі

Варіант 1

  1. Прочитайте речення.

А з(1)мля л(2)жить м(3)дова, а поля пожаті мріють, на городах дост(4)гають гарбузи зеленоребрі.

Літеру и треба писати замість  цифри (0,5 б)

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  1. Букву е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка(0,5 б)
  1. Шел..стіти, г..рой, глиб..на
  2. Б..региня, скр..готати, л..мон
  3. Кл..котіти, ст..жина, заб..ру
  4. Л..тіти, мереж..во, пов..рхово

 

  1. Правильно написано усі слова рядка(0,5 б)
  1. Допомогати, коровай, зломити
  2. Отаман, горячий, ламати
  3. Солдат, богато, качан
  4. Калач, допомога, гонити
  1. Спрощення  приголосних  позначається на письмі в усіх словах рядка (0,5 б)
  1. Тиж..невий, форпос..ний, вартіс..гий
  2. Хвас..нути, піс..ний, заздріс..ний
  3. Кількіс..ний, хворос..няк, бриз..нути
  4. Влас..ний, ціліс..ний, шелес..нути

 

  1. Орфографічну помилку допущено в рядку (0,5 б)
  1. Здолати втому допоможе контрастний душ.
  2. Відбулася позачергова сесія областної ради.
  3. Ви можете під’єднати швидкісний Інтернет.
  4. Заповідники сприяють охороні рідкісної флори.

 

  1. М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка(0,5 б)
  1. Пол..ща, л..вівський, низ..кий, мен..ше
  2. Тернопіл..ський, ніч..ка, дяд..ко, бат..ко
  3. Біл..ше, київс..кий, Гуцул..щина, піс..ня
  4. Л..отчик, Уман..щина їдал..ня, взірец..

 

  1. Без апострофа треба писати усі слова рядка (0,5 б)
  1. Мор..як, за..ява, різдв..яний, м..який
  2. Зв..язок, п..юре, б..юджет, гр..юкіт
  3. Під..йом, зар..яд, карб..юратор, об..єм
  4. Дзв..якнути, духм..яний, св..ято, б..юро.

 

  1. Орфографічну помилку допущено в рядку (0,5 б)
  1. Справжньою самовідданістю
  2. Дивовижною подорожю
  3. Батьківською заповіддю
  4. Невиразною тінню

 

  1. Утворіть нові слова від поданих за допомогою префіксів(1 б)

Префікс

1. З-

2. С-

3. Зі-

4. Без-

 

Слова

  1. а. Хмарний, коштовний, корисливий
  2. б. Шукати, святити, шепотіти
  3. в. Шкребти, рвати, м’яти
  4. г. Нести, важити, ламати
  5. д. Хвилювати, питати, говорити.

 

  1. Записати слова фонетичною транскрипцією(2 б)

 

Возиться, доріжці

  1. Власне висловлювання (5 б)

Уявіть ситуацію: вам запропонували взяти участь в обговоренні теми «У чому цінність людського життя». Викладіть власне розуміння цієї проблеми в творі-мініатюрі, скориставшись поданим висловом: «Людина не вічна на цій землі. А справи, які залишає по собі, – ото корінь життя людського» (І. Цюпа). Сформулюйте тезу, наведіть переконливий аргумент, проілюструйте прикладом з художньої літератури історичними фактами, сформулюйте висновки.

 

Зріз знань з української мови у 10 класі

Варіант 2

  1. Власну назву треба брати в лапки в усіх словах рядка, ОКРІМ (0,5 б)
  1. Цукерки Карпати
  2. Видавництво Свічадо
  3. Урочище Нечимне
  4. Кінофільм Земля

 

  1. У формі орудного відмінка буде відбуватися подвоєння літер в обох іменниках рядка (0,5 б)
  1. Сіножать, Січ
  2. Матір, блакить
  3. Печаль, скатерть
  4. Ясність, паморозь

 

  1. Апостроф треба писати в усіх словах рядка: (0,5 б)
  1. мор..як, полум..яний, бур..я;
  2. міжгір..я, зв..язок, в..юнкий;
  3. кур..ява, безриб..я, кожум..яка;
  4. подзв..якувати, п..яльця, бур..ян.

 

  1. Букву е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка: (0,5 б)
  1. тихес..нький, вос..ни, видов..ще;
  2. куч..рявий, зн..нацька, дал..чінь;
  3. об..реги, зас..лити, невм..рущий;
  4. л..ментувати, вир..нути, стр..міти

 

  1. Літеру з треба писати на місці крапок в усіх словах рядка: (0,5 б)
  1. ро..повісти, ..цементувати, ..пекти;
  2. бе..силий, ро..копати, бе..крилий;
  3. …чорнілий, ..цілення, не..проста;
  4. …ховати, …керувати, ро..чистити.
    1. Мякий знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка(0,5 б)
  1. Відчуваєт..ся, черешен..ці, Хар..ків
  2. Різ..блений, близ..кість,він..чати
  3. Рибон..ці, Гор..кий, колис..ці
  4. Трипіл..ський, жен..шень, пот..мяніти

 

  1. Орфографічну помилку допущено в рядку (0,5 б)
  1. Туреччина, Галичина, Черкащина
  2. Луганщина, Сумщина, Харківщина
  3. Віничина, Німеччинна, Житомирщинна
  4. Словаччина, Збаражчина, Київщина

 

  1. Спрощення позначається на письмі в усіх словах рядка (0,5)

 

  1. Балас..ний, виїз..ний, захис..ний
  2. Перехрес..ний, запясн..ий, якіс..ний
  3. Тиж..невий, очис..ний, зліс..ний
  4. Форпос..ний, безшелес..ний, перс..ні

 

  1. Доберіть українські відповідники до іншомовних слів(1 б)

1.креативний

2. імпульсивний

3. субтильний

3. фіктивний

 

  1. Поривчастий
  2. Несправжній
  3. Вихований
  4. Тендітний
  5. Творчий

 

 

  1.  Запишіть слова фонетичною транскрипцією (2 б)

Зберешся, стрічці

 

  1. Власне висловлювання (5 б)

Уявіть ситуацію: ви стали учасником диспуту на тему «Вірний друг – то великий скарб». Напишіть твір-мініатюру, у якому обґрунтуйте свої погляди на цю проблему, скориставшись поданим висловом: «Дружба має різні прояви, але закон у неї один – вірність» (М. Коцюбинський).  Сформулюйте тезу, наведіть переконливий аргумент, проілюструйте прикладом з художньої літератури історичними фактами, сформулюйте висновки.

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
27 грудня 2017
Переглядів
653
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку