Тест. Контрольна робота" Духовне випробування людини"

Про матеріал
Контрольна робота з теми" Духовне випробування людини" за творчістю Дж. Олдріджа та Дж. Кіплінга у вигляді тестових завдань
Перегляд файлу

                                                                                                                        Мурка Любов Валентинівна, 

                                                                                                                       вчитель зарубіжної літератури

                                                                                                                        Лажівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                                                                                                        Старокостянтинівської

                                                                                                                         територіальної  громади

                                                                                                                           Хмельницької області                                                                                                                                

                                                                                                                                    2022 рік

                                                                                                                     

 

Тема: Контрольна робота за темою «Духовне   випробування    людини»      (Творчість Дж. Олдріджа та Р.Кіплінга)

Мета: перевірити рівень засвоєння учнями знань із теми; розвивати навички узагальнення вивченого, уміння аналізувати матеріал, логічно мислити, відповідати на поставлені питання, застосовувати набуті знання й навички.

Обладнання: зошити учнів, варіанти тестових завдань.

Тип уроку: урок контролю й оцінювання знань учнів.

Хід уроку

I. Оголошення теми, мети і завдань уроку

II. Застосування знань, умінь і навичок

 

1  Дж. Олдрідж - письменник

а) індійський

б) англійський

в) американський 

2.  Бен і Деві летіли над узбережжям:

а) Червоного моря;

б) Чорного моря;

в) Мертвого моря.

3.  Після сутички з акулами найстрашнішим було те, що:

а) Бен втратив дорогу французьку камеру;

б) Деві міг залишитись сам і його могли не знайти;

в) літак не зміг летіти

4. Серед словосполучень підкресліть ті, що характеризують ставлення Бена до сина після сутички з акулою:

Хлопчик його дратував; забував про присутність сина; обережно і терпляче пояснює; «теплішав душею»; чужі один одному; говорив із сином різко; знаходить слова, які не ображають Деві; «намацував шлях до серця хлопчика».

5.   Під час Другої світової війни Джеймс Олдрідж був:

 а) військовим льотчиком;

б) військовим кореспондентом;

в) студентом Оксфордського університету.

6.   Р. Кіплінг не є автор твору

а) “Мауглі”

б) “Якщо…”

в) “Клітка для акули”

7. Головна думка оповідання “ Останній  дюйм” -

а) професіоналізму як запоруки успіху

б) віра у внутрішні можливості людини,подолання останнього дюйма, “який розділяє всіх і все”

в) відчуження батьків і дітей

8 .  Які проблеми порушує Олдрідж в оповіданні?

а) відповідальності батьків за дітей

б) відповідального ставлення до праці

в) взаємин людини і природи

г) дотримання прав дитини

г’) дружби і кохання

9 .  Назвіть кульмінацію оповідання “Останній дюйм” -

а) поранення Бена - допомога батькові

б) Деві- пілот літака - боротьба обох за порятунок

в) посадка літака

10.  Тема “Балади про Схід і Захід” -

а) загарбницької політики

б) протистояння і примирення Сходу і Заходу

в) відваги і вдячності

11.  Ідея “Балади …” Кіплінга -

а) сили духу

б) миру і злагоди між народами, незважаючи на різницю у вірі, мові, поглядах

в) мужності і самопожертви

12.   Подальша доля Деві і Бена після поранення батька  залежала від

а) напрямку вітру

б)  Деві

в) рятувальних служб

13.  Що свідчить на початку твору про непорозуміння Бена з сином?

а) підвищений голос батька

б) Деві боїться батька

в) плач хлопчика

14. ”Подолати…останній дюйм” у кінці твору стає

а) метафорою

б) порівнянням

в) гіперболою

15.”Хлопчик мав дуже нещасний вигляд”. Про кого сказано?

а)  Деві

б) Полковничого сина

в) Камалевого сина

16. “Ніколи не знаєш, на що ти здатний, поки не спробуєш”, - переконаний

а)  Бен

б)  Деві

в) Камаль

г) Полковничий син

17.  Образи- символи в “Баладі…” Кіплінга -

а)  пістолет, поданий рукояттю

б)  сіль

в)  хліб

г)  вовк

г’)  гори

д)  форт

18.  Ідеї вірша “Якщо…”

а)  людина має залишатися собою у різних життєвих випробуваннях

б) зберігати вірність моральним принципам

в) змінювати  оточення  силою свого характеру

19.  Особливості побудови вірша “Якщо…”

а ) твір як одне речення

б)  анафора

в) антитеза

г )  епіфора

20.  Поради від Кіплінга у поезії “Якщо…” -

а)  берегти кожну хвилину

б)  самовіддано працювати над собою

в) поєднувати фізичну і розумову працю

21.  Проблеми, порушені у творі “Якщо…” -

а) сенсу життя

б)  вибору шляху

 в)  природи

г)  морально-етичні 

22. Визначте головну тему поезії Д.Р.Кіплінга «Коли»:

а) навчитися жити достойно    

 б) бути відповідальним за вчинки та їх наслідки

в)  бути толерантним?

23. У наведеному переліку назвіть твір, який розкриває тему боротьби за життя:

а) »Балада про Схід і Захід» Д.Р.Кіплінга

б) »Коли» Д.Р.Кіплінга;      

 в) »Останній дюйм» Дж. Олдрідж

24.  Відтворіть ланцюжок подій, проставивши правильну нумерацію.

1. Страх Деві                                                                                           

2. Зйомки під водою                                                          

3. Самостійний політ Деві                                 

4. Акуляча бухта                                                   

5. Допомога пораненому батькові                 

6. Сутички Бена з акулою                                  

7. Зустріч у лікарні 

                                             

       Домашнє завдання. Повторити вивчений матеріал

docx
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
1722
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку