Матеріал до уроку у формі тесту, ще раз показує нам, що глобальний світ еволюціонує. Разом з тим міжнародно-правова практика підтверджує не прогнозованість реального нормативного впливу міжнародного права. Міжнародно-правові механізми впливають неефективно на розвиток діючої системи міжнародних відносин, сучасного міжнародного правопорядку.
Громадянська освіта. 10 клас. Тест
Тема. Міжнародні відносини та міжнародне право.
А) це прояв суверенітету держави, який означає обсяг і сферу дії державної влади;
Б) це територія, на яку поширюється суверенітет держави;
В) це верховенство влади держави на своїй території та її незалежність у міжнародних відносинах;
Д) це утворення, здатні мати права й обов`язки, що випливають із міжнародного права.
А) Міжнародна безпека.
Б) Міжнародне право.
В) Юрисдикція.
Г) Транснаціональні корпорації.
А) Державна територія.
Б) Міжнародна організація.
В) Територія із змішаним режимом.
Г) Населення держави.
Д) Територія з міжнародним режимом.
А) 11 членів.
Б) 13 членів.
В) 15 членів.
Г) 17 членів.
А) МАГАТЕ.
Б) ЮНЕСКО.
В) ЕСКАТО.
Г) МВФ.
А) за характером влади;
Б) за організацією;
В) за сферою дій;
Г) за обсягом;
Д) за режимом.
А) Освітні.
Б) Політичні.
В) Інформаційні.
Г) Ринкові.
А) це простір відносин, який не перебуває під суверенітетом якоїсь держави;
Б) система взаємодій, суб’єктами яких є держави, міжнародні міжурядові та міжнародні неурядові організації, транснаціональні корпорації та, за особливих умов, приватні особи;
В) це організація відносин, яка створена на основі міжнародного договору;
Г) це відносини між країнами у сфері військового, наукового, культурного співробітництва.
А) захист прав окремих категорій індивідів;
Б) розширення прав воюючих сторін;
В) боротьба з масовими порушеннями прав людини;
Г) розв`язання проблем безпеки.
А) Населення.
Б) Державна територія.
В) Державні гарантії.
Г) Державний суверенітет.
Д) Державна влада.
А) історичні;
Б) певних осіб;
В) суспільні;
Г) двосторонні;
Д) глобальні;
Е) односторонні;
Ж) регіональні.