тест на тему "Тест «Встановлення і утвердження Радянського тоталітарного режиму»

Про матеріал
Тестові завдання до теми «Встановлення і утвердження Радянського тоталітарного режиму»
Перегляд файлу

Тест «Встановлення і утвердження Радянського тоталітарного режиму»

1. 1925 рік увійшрв в історію , як рік:

А. ухвалення постанови « Про заміну розкладки натуральним податком»

Б. проголошення політики коренізації

В. затвердження першої Конституції СРСР

Г. проголошення купсу на індустріалізацію

2. Укажіть тези , що відбулись за часів непу в УСРР (вибрати 2 варіати)

А. розпочався одночасно  з «українізацією « (коренізацією)

Б. збігся з голодом 1921-1923  рр.  У  південних  та  степових  районах

В. Менші податки, ніж  в інших радянських республіках

Г. несприйняття  нової  економічної  політики  більшістб  громадян

Д. запровадження цієї  політики почалося  раніше, ніж  у  Росії

3. У яких твердженнях йдеться про Християна  Раковського? (2 варіанти відповіді)

А. у 1928-1938 рр. – генеральний  (від 1934 – перший) секретар ЦК КП(б)У

Б. вимагав від більшовицького центру « реального» суверенітету УСРР, виступав проти плану  «автономізації» республік

В. У період від 1924 до 1927 рр. Працював головою Раднаркому  УРСР

Г. виступив громадським звинувачувачем на процесі  « СВУ»

Д. 1919-1923рр. (з перервами) очолював український радянський  уряд

4. Що з переліченого стосується діяльності ВУАН у 1921-1928 рр.?  (вибрати 2 варіанти)

А. перебування на посаді президента  ВУАН Д. Заболотного

Б. усунення від керівництва  Академією  наук  С. Єфремова  та А. Кримського  « як ворожих елементів»

В. постановка першого фільму О. Довженка  « Звенигора»

Г. створення Асоціації  революційного мистецтва України (АРМУ)

Д. обрання президентом національної  академії  В. Вернадського

5. Які поняття та терміни відбивають суть нової політики? (вибрати 3 варіанти)

А. продподаток

Б. кооперація

В.продрозкладка

Г. коренізація

Д. госпрозрахунок

Е. Стахановці

6. Хто з діячів мистецтва належав до групи «неокласиків» на чолі з Миколою Зеровим ? (вибрати 3 варіанти відповіді)

А. Олександр Довженко

Б. Максим Рильський

В. Григорій Косинка

Г. Михайло Драй-Хмара

Д. Гнат-Юра

Е. Освальд Бургардт (Юрій Клен)

7. Встановіть відповідність між іменами діячів та галузями , де вони працювали.

1.Агатангел Кримський                           А. Математична фізика

2. Сергій Єфремов                                     Б. демографія

3. Михайло Птуха                                       В. мовознавство

4. Микола Крилов                                     Г. літературознавство

                                                                       Д. біологія

8. Встановіть  відповідність  між іменами діячів культури  1921-1928 рр.  та галузями , де вони працювали

1. Лесь Курбас                                            А. Образотворче мистецтво

2. Олександр Довженко                          Б. кінорежисура

3. Микола Хвильовий                              В. театральна режисура

4. Михайло Бойчук                                   Г. література

                                                                       Д. музика

9. Установіть послідовність подій

А. самогубство  М. Скрипника

Б. початок форсованої індустріалізації

В. затвердження першої Конституції СРСР

Г. Ухвали Раднаркому УСРР щодо українізації

10. Що передбачала економічна політика в УСРР 1921-1928 рр? (вибрати 3 варіанти)

А. передання підприємств важкої промисловості в оренду приватним особам

Б. оздоровлення грошового обігу через діяльність банків та кредитних установ

В. передання дрібних підприємств в оренду організаціям і приватним особам

Г. об’єднання підприємств промисловості  в трести

Д. централізацію управління виробництвом і розподілом матеріальних ресурсів

Е. заборону приватної торгівлі та ліквідацію товарно-грошових відносин

11. Якими були результати форсованої індустріалізації за підсумками першої п’ятирічки?

А. пропорційний розвиток важкої та легкої промисловості

Б. посилення залежності від іноземних капіталовкладень

В. побудова підприємств машинобудівного комплексу

Г. підвищення матеріального добробуту більшості населення

12. До яких заходів вдавалася більшовицька влада для форсування темпів індустріалізації в роки першої  п’ятирічки.  (вибрати 2 варіанти відповіді)

А.  відмова від директивного способу господарювання

Б.  матеріальне  заохочення робітників

В. впровадження режиму економії

Г. запровадження масового виробничого змагання трудових колективів

Д. поєднання великої державної промисловості та дрібнотоварного приватного  виробництва

13. Які явища характерні для розвитку науки та культури в 1929-1938рр? (вибрати 2 варіанти відповіді)

А. боротьба з « націоналістичними елементами» у ВУАН

Б. розширення мережі наукових установ

В. розвиток культурних зв’язків  із країнами Заходу

Г. масове закриття театрів  та бібліотек

Д. відсутність ідеологічного контролю

14. Встановіть хронологічну послідовність подій

А. ліквідація Української автокефальної православної церкви

Б. ухвалення Закону про охорону соціалістичної власності ( « Закон про п’ять колосків»)

В. схвалення нової Конституції УРСР на XIV Всеукраїнському з’їзді рад

Г. Переїзд вищих державних та партійних установ УСРР з Харкова до Києва

15. Які з тверджень характеризують суспільно-політичне та релігійне життя радянської  України в 1930-х рр.?

А. чищення « старої більшовицької гвардії» , вищих військових кадрів і всіх  інакодумців

Б. цілковитий контроль з боку компартійних і радянських органів за всіма сферами життя

В. заборона на суміщення партійних та радянських посад

Г. кадрова стабільність , відсутність помітних змін у керівництві всіх рівнів

Д. самостійність компартійних і радянських органів влади УРСР у розв’язанні проблем економічного  та політичного життя

Е. антирелігійна пропаганда та переслідування церковнослужителів

 

docx
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 10 клас (Кульчицький С.В., Лебедєва Ю.Г.)
Додано
28 липня
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку