28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Тест. Павло Тичина. «Не бував ти у наших краях!», «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла».

Про матеріал

Закріплення вивченого матеріалу. Тестове опитування (12 завдань). Павло Тичина. «Не бував ти у наших краях!», «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла».

Перегляд файлу

1. Тестове опитування
1.  До кого звертається автор у вірші «Не бував ти у наших краях!»?
А Товариша;  Б іноземця;   В вигаданого співрозмовника;   Г батька.
2. Який художній засіб використовує автор у рядку «На квітці метелик мов стрічечка»?
А Метафору;  Б порівняння;  В епітет;     Г  персоніфікацію.
3.  Яка пора року зображена у вірші «Не бував ти у наших краях!»?
А Весна;   Б зима; В осінь;   Г  літо.
4.  Без чого не можуть люди «і нивки зорати»? (Вірш «Не бував ти у наших краях!»)
А Заробітної плати;  Б пісні;  В їжі;  Г сліз.
5.  Який художній засіб використовує автор у рядку «Горить-трем-тить ріка»?
А Метафору;    Б порівняння;  В епітет;     Г  персоніфікацію.
6.  Яка пора року зображена у вірші «Гаї шумлять»? А Весна;  Б зима;  В осінь;    Г  літо.
7.  Хто виступає ліричним героєм у вірші «Гаї шумлять»?
А Автор;    Б маленький хлопчик;  В парубок;   Г батько.
8.  Чим милується ліричний герой у вірші «Гаї шумлять»?

А Гаєм;    Б річкою;  В хмарками;       Г  травою.
9.  До кого звертається автор у вірші «Блакить мою душу обвіяла»?
А Природи;    Б світу;  В матері;  Г  України.
10.  З чим порівнює автор могили у вірші «Не бував ти у наших краях!»?
А Хмарами;      Б степом;  В горами;      Г лісами.
11.  Який вірш закінчується рядком «...як музика»?  А «Гаї шумлять»; Б «Не бував ти у наших краях!»; В «Блакить мою душу обвіяла»; Г  «А я у гай ходила».
12.  З чим автор порівнює неба край у вірші «Гаї шумлять»?
А Музикою;   Б золотом;  В коханням;     Г думками.

docx
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку