Діагностична (контрольна) робота з української мови №1
уч__________ 6 - ___ класу
______________________________________________________________
Тема: «Повторення та узагальнення вивченого»
А ми зустрілися В місяць і зорі
Б прокидаюся рано Г перед будинком
А свято, медвяний, бур’ян В граєшся, дивиться, сфотографував
Б жменьці, сторінці, менший Г радісний, контрастний, проїздний
А У кошику в Катрусі лежали різні гриби: лисички, боровики, опеньки.
Б До віночка вплітають: ромашки, волошки, незабудки.
В Мальви, волошки, і ромашки – ці квіти росли біля тину.
Г Пагорбки, трави, кущики - усе оповите туманом.
А Сергію забери підручники. В Бідна волошко чому ти у житі ростеш?
Б Сестричко підійди до вікна! Г Люблю я Києве тебе.
А Синіє ласкаве небо курличуть журавлі.
Б Шелестить пожовкла кукурудза ніжиться під вересневим сонцем.
В Весна зупинилась над кручею і плачуть сніги.
Г Наталчин дідусь змайстрував човен і частенько влітку катав на ньому онуку.
Мене мамо пригостили горішками цукерками.
Весно приходь швидше!
Оленко тікаймо прошепотіла до неї Даринка.
Схема:____________________________________________________________________________
Поет навчав Без мови рідної юначе народу нашого нема.
Схема:____________________________________________________________________________
Мабуть слухаю чарівну мелодію осінню.
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Відповіді:
Мене, мамо, пригостили горішками, цукерками.
Весно, приходь швидше!
«П»,-а.
Поет навчав: «Без мови рідної, юначе, народу нашого нема».
А: «П».
(Речення розповідне, неокличне, просте, односкладне, поширене, ускладнене вставним словом)