Тест "Повторення вивченого"

Про матеріал
Перевірка вивченого матеріалу за 5 клас: словосполучення, однорідні члени речення, звертання, складне речення, граматична основа речення, синтаксичний розбір простого речення, орфографія, розділові знаки при однорідних членах реченнях, прямій мові, схеми речень з прямою мовою
Перегляд файлу

 

Діагностична (контрольна) робота з української мови №1

уч__________ 6 - ___ класу

______________________________________________________________

Тема: «Повторення та узагальнення вивченого»

  1. Словосполучення записано у варіанті        1/

А ми зустрілися    В місяць і зорі

Б прокидаюся рано    Г перед будинком

 

  1. Орфографічну помилку допущено в рядку       1/

А свято, медвяний, бур’ян    В граєшся, дивиться, сфотографував

Б жменьці, сторінці, менший   Г радісний, контрастний, проїздний

 

  1. Позначте речення, у яких правильно розставлено розділові знаки   1/

А У кошику в Катрусі лежали різні гриби: лисички, боровики, опеньки.

Б До віночка вплітають: ромашки, волошки, незабудки.

В Мальви, волошки, і ромашки – ці квіти росли біля тину.

Г Пагорбки, трави, кущики - усе оповите туманом.

 

  1. Позначте речення з поширеним звертанням (розділові знаки пропущено)  1/

А Сергію забери підручники.  В Бідна волошко чому ти у житі ростеш?

Б Сестричко підійди до вікна!  Г Люблю я Києве тебе.

 

  1. Позначте складні речення (розділові знаки пропущено)     1/

А Синіє ласкаве небо курличуть журавлі.

Б Шелестить пожовкла кукурудза ніжиться під вересневим сонцем.

В Весна зупинилась над кручею і плачуть сніги.

Г Наталчин дідусь змайстрував човен і частенько влітку катав на ньому онуку.

 

  1. Розставте розділові знаки. Підкресліть граматичні основи     2/

Мене  мамо  пригостили  горішками  цукерками.

 

Весно  приходь  швидше!

 

  1. У поданих реченнях розставте розділові знаки. Накресліть схеми   2/

 

Оленко  тікаймо  прошепотіла  до  неї  Даринка.

 

Схема:____________________________________________________________________________

 

Поет  навчав  Без  мови  рідної  юначе  народу  нашого  нема.

 

Схема:____________________________________________________________________________

 

  1. Розставте розділові знаки, виконайте синтаксичний розбір речення   3/

 

Мабуть  слухаю  чарівну  мелодію  осінню.

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді:

  1. Б
  2. Г
  3. А, Г
  4. В
  5. А, В
  6. Пригостили, приходь – присудки.

Мене, мамо, пригостили горішками, цукерками.

Весно, приходь швидше!

  1. «Оленко, тікаймо», - прошепотіла до неї Даринка.

«П»,-а.

Поет навчав: «Без мови рідної, юначе, народу нашого нема».

А: «П».

  1. Мабуть, слухаю чарівну мелодію осінню.

(Речення розповідне, неокличне, просте, односкладне, поширене, ускладнене вставним словом)

 

doc
Додано
5 лютого
Переглядів
391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку