Тест «Прислівник як частина мови»

Про матеріал

Дана розробка містить контрольні тестові завдання різних рівнів (початкового, середнього, достатнього, високого) з теми: «Прислівник як частина мови». Метою тестування є контроль навчальних досягнень учнів.

Перегляд файлу

Контрольна робота з української мови

(тестові завдання)

 

ПРИСЛІВНИК ЯК ЧАСТИНА МОВИ

 

Мета: перевірити рівень знань, умінь та навичок з теми «Прислівник  як частина мови»; удосконалити навички розпізнавати мовні явища, встановлювати відповідність між ними; розвивати зосередженість, пам'ять, культуру письма; виховувати повагу до української мови.

Тип уроку: урок контролю навчальних досягнень учнів.

Засоби навчання: тестові завдання.

ПЕРЕБІГ  УРОКУ

І.  Організаційний момент.

ІІ. Повідомлення мети перевірки та способів її проведення.

ІІІ. Ознайомлення учнів з технологією проведення контролю навчальних досягнень.

Ознайомлення учнів із критеріями оцінювання тестових завдань. Проведення інструктажу щодо їх виконання.

ІV. Виконання учнями  контрольної роботи.

 

ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ

(правильна відповідь – 0,5 б)

  1.                       Прислівник – це…

А. незмінна  особлива форма дієслова;

Б. самостійна частина мови, що виражає ознаку предмета;

В. незмінна самостійна частина мови;

Г. службова частина мови.

 

2.          Усі слова є прислівниками у рядку:

А. впевнено, прекрасно, котрийсь;

Б. ліньки, попередньо, використано;

В. пошепки, інколи, раз у раз;

Г. сам на сам, обидва, мирно.

 

 

  1.                       Прислівники поділяються на такі розряди:

А. якісні, відносні, присвійні;

Б. означальні, обставинні;

В. похідні та непохідні;

Г. безособові, неозначені, означено-особові.

 

  1.                       Прислівник напам’ять відноситься до розряду:

А. способу дії;

Б. місця;

В. причини;

Г. кількісно-означальні.

 

  1.                       Всі прислівники написані правильно у рядку:

А. священий, не добре, уночі, ясно;

Б.  денний, ні туди ні сюди, стоячи, завше;

В. данний, ні звідки, насторожі, закохано;

Г. класний, нешвидко, по-заячі, весело.

 

  1.                       Прислівник мимоволі утворено способом:

А. префіксально-суфіксальним;

Б. основоскладання;

В. безафіксним;

Г. суфіксальним.

 

СЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ

(правильна відповідь – 2 б)

 

  1.                       Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням

 

  1.                       уголос                 А. мети
  2.                       де-не-де              Б. часу
  3.                       післязавтра        В. способу дії
  4.                       навмисне            Г. місця
  5.                       швидко              Д. якісно-означальні

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 

  1. Установити відповідність між ступенями порівняння та прислівниками
     
  1.                       Вищий ступінь порівняння (проста форма)           А. найбільш весело
  2.                       Вищий ступінь порівняння (складена форма)       Б. веселіше
  3.                       Найвищий ступінь порівняння (проста форма)     В. більш весело
  4.                       Нульовий ступінь порівняння                                 Г. найвеселіше

                                                                                             Д. весело

1

2

3

4

 

 

 

 

 

ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ

  1.                       Скласти речення зі словами напам’ять  і  на пам'ять.

         (кожне речення - 0.5 б.)

 

  1.                  Записати слова, знявши риску. 

        (кожне слово -  0.1 б.)

В/гору, з/дня/на/день, в/вечері, ані/трохи, по/моєму, пліч/о/пліч, без/жалю, по/друге, де/небудь, в/основнову.

 

ВИСОКИЙ РІВЕНЬ

  1.                  Написати діалог (7-10 реплік) на тему: «Прогулянка улюбленими куточками міста». Увести в нього прислівники, підкреслити їх як член речення (3 бали).
doc
Додано
16 травня 2018
Переглядів
5447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку