Тест «Рівень психосоціальної зрілості» за методикою С.А.Банкова для учнів ЗОШ

Про матеріал
Когнітивний критерій: (ситуації, відповідь згідно з соціальними навичками) Тесту «Рівень психосоціальної зрілості» за методикою С.А.Банкова
Перегляд файлу

Додаток 3

Когнітивний критерій: (ситуації, відповідь згідно з соціальними навичками)  Тесту «Рівень психосоціальної зрілості»  за методикою С.А.Банкова

Запитання для бесіди

Бал

  1.                

Назви своє прізвище, ім'я, по батькові

 

  1.                

Назви прізвище, ім'я, по батькові мами й тата.

 

  1.                

Ти дівчинка чи хлопчик? Ким ти будеш, коли виростеш, — жінкою чи чоловіком?

 

  1.                

У тебе є брат, сестра? Хто старший?

 

  1.                

Скільки тобі років? А скільки буде через рік? А через два роки?

 

  1.                

Зараз ранок чи вечір? (День чи ранок?)

 

  1.                

Коли ти снідаєш: ввечері чи вранці? А Обідаєш вранці чи вдень? Що буває раніше: обід чи вечеря?

 

  1.                

Де ти живеш? Назви свою домашню адресу.

 

  1.                

Ким працюють твої тато, мама?

 

  1.           

Ти любиш малювати? Якого кольору цей олівець? А стрічка, сукня?

 

  1.           

Яка зараз пора року: зима, весна, літо чи осінь? Чому ти так вважаєш?

 

  1.           

Коли можна кататися на санчатах: взимку чи влітку?

 

  1.           

Чому сніг буває взимку, а не влітку?

 

  1.           

Що роблять листоноша, лікар, вчитель?

 

  1.           

Навіщо потрібні в школі дзвоник і парта?

 

  1.           

Ти хочеш вчитися в школі?

 

  1.           

Покажи своє праве око, ліве вухо. Для чого потрібні очі, вуха?

 

  1.           

Яких тварин ти знаєш?

 

  1.           

Яких ти знаєш птахів?

 

  1.           

Хто більший: корова чи коза? Птах чи бджола? У кого більше лап: у собаки чи в півня?

 

  1.           

Що більше: 8 чи 5, 7 чи 3? Порахуй від 3 до 6; від 9 до 2.

 

  1.           

Що потрібно зробити, якщо ненароком зламаєш чужу річ?

 

 

 

 

Оцінка відповідей

За правильні відповіді на всі підпитання дитина отримує по 1 балу (за винятком контрольних). На правильні, але неповні відповіді дитина отримує 0,5 бала. Наприклад, правильні відповіді: "Тато працює інженером", "У собаки лап більше, ніж у півня"; неповні відповіді: "Мама Таня", "Тато працює на роботі".

До контрольних завдань належать питання 5, 8, 15,22. Вони оцінюються так:
 

  • № 5 - дитина може обчислити, скільки їй років -1 бал, називає рік з урахуванням місяців - 3 бали.
  • № 8 - за повну домашню адресу з назвою міста-2 бали, неповну - 1 бал.
  • № 15 - за кожне правильно зазначене застосування шкільної атрибутики - 1 бал.
  • № 22 - за правильну відповідь -2 бали.
  • № 16 оцінюється спільно з № 15 та № 22. Якщо в № 15 дитина набрала 3 бали, і в № 16 - дала позитивну відповідь, то вважається, що у неї позитивна мотивація до навчання в школі.

Оцінка результатів: 
 

  • 24-29 балів, вона вважається шкільно-зрілою;
  • 20-24 - середньо-зрілою;
  • 15-20 - низький рівень психосоціальної зрілості.

Додаток 4

Для діяльнісного критерію ми склали анкету,яка показувала вміння правильно орієнтуванися в шкільному просторі, як правильно необхідно вчиняти у шкільних ситуаціях, самостійності, виходу з конфліктних ситуацій.

  1. Ти вмієш сам надівати сорочку, штанці, застібати гудзики, кнопки, вішати одяг, мити обличчя, шию, вуха, витирати ніс хусткою, чистити зуби, зачісувати волосся, користуватися туалетом?
  2. Ти зможеш самостійно прибрати зі столу, роздати їжу, їсти ложкою, пити з чашки?
  3. Ти вмієш самостійно витерати ноги при вході, сісти на стілець, підніматися по сходах?
  4. Чи знайомі тобі такі слова як гарна поведінка, дружба, товаристкість, ввічливість, самостійність, відповідальність?
  5. Чи допоможеш ти товарищеві, якщо він попросить?
  6. Потрібно вітатися зі вчителем, однокласниками, робочими в школі та іншими дорослими у школі?
  7. Виріш ситуацію. Таня вирішала домашнє завдання на 5 балів, а Катя на 4. Вчителька дала Тані цукерку, а Каті ні. Чи правильно вчинила вчителька? Як би ті вчинив, якщо був на місці Каті? Тані?Вчительки?
  8. Виріш ситуацію. Протягом уроку Андрій заважав розповідями,іграми тобі вчитися на уроці. Твої дії в цій ситуації? Підняти руки і розказати вчителю, терпіти до кінця уроку, встати і вчинити бійку?
  9. З незнайомими учнями ти привітний та товаристський?
  10.  З однокласниками ти би хотів побудувати взаємини дружелюбні або хочеш залишатися усамітненим?

Кожна правильна відповідь 1 бал

Високий – 8-10

Середній- 5-7

Низький-1-4

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
4 грудня 2023
Переглядів
430
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку