ми склали анкету,яка показувала вміння правильно орієнтуватися в шкільному просторі, як правильно необхідно вчиняти у шкільних ситуаціях, самостійності, виходу з конфліктних ситуацій.
-
Ти вмієш сам надівати сорочку, штанці, застібати гудзики, кнопки, вішати одяг, мити обличчя, шию, вуха, витирати ніс хусткою, чистити зуби, зачісувати волосся, користуватися туалетом?
-
Ти зможеш самостійно прибрати зі столу, роздати їжу, їсти ложкою, пити з чашки?
-
Ти вмієш самостійно витерати ноги при вході, сісти на стілець, підніматися по сходах?
-
Чи знайомі тобі такі слова як гарна поведінка, дружба, товаристкість, ввічливість, самостійність, відповідальність?
-
Чи допоможеш ти товарищеві, якщо він попросить?
-
Потрібно вітатися зі вчителем, однокласниками, робочими в школі та іншими дорослими у школі?
-
Виріш ситуацію. Таня вирішала домашнє завдання на 5 балів, а Катя на 4. Вчителька дала Тані цукерку, а Каті ні. Чи правильно вчинила вчителька? Як би ті вчинив, якщо був на місці Каті? Тані?Вчительки?
-
Виріш ситуацію. Протягом уроку Андрій заважав розповідями,іграми тобі вчитися на уроці. Твої дії в цій ситуації? Підняти руки і розказати вчителю, терпіти до кінця уроку, встати і вчинити бійку?
-
З незнайомими учнями ти привітний та товаристський?
-
З однокласниками ти би хотів побудувати взаємини дружелюбні або хочеш залишатися усамітненим?
Кожна правильна відповідь 1 бал
Високий – 8-10
Середній- 5-7
Низький-1-4