Виховна година "формування навичок взаємодії і засвоєння (оволодіння) дітьми в процесі ігор соціальних норм і правил життя в ЗОШ"

Про матеріал
Мета: формування навичок взаємодії і засвоєння (оволодіння) дітьми в процесі ігор соціальних норм і правил життя в ЗОШ Завдання: формування навичок спілкування з зовнішнім світом; розвиток відчуття груповий згуртованості, формування потреби у спілкуванні з однолітками; встановлення контакту з членами дитячого співтовариства
Перегляд файлу

Мета: формування навичок  взаємодії і засвоєння (оволодіння) дітьми в процесі ігор соціальних норм і правил життя в ЗОШ

Завдання: формування навичок спілкування з зовнішнім світом; розвиток відчуття груповий згуртованості, формування потреби у спілкуванні з однолітками; встановлення контакту з членами дитячого співтовариства.

Игра-имитация «Ми мавпочки»

Мета: формування навичок спілкування з зовнішнім світом; розвиток відчуття груповий згуртованості..

Хід гри. Педагог за бажання запрошує двох дітей вийти перед групою.

Одному їх пропонується показати якусь позу і повернутися до початкове положення. Інший дитина слідом за повинен точно відтворити запропоновану позу. Потім які відіграють змінюються ролями.

Этюди на імітацію виразних рухів

 «Кузнєчик»

Дівчинка гуляла садом аж раптом побачила великого зеленогокузнечика. Стала щодо нього підкрадатися. Тільки простягнула руки, щоб прикрити його долоньками, іприг — і вже у) цокоче в цілком інакшому місці.

Виразні руху: шия витягнута вперед, ступає на кінчики пальців.

«Роздум»

Хлопчик збирав лісом гриби і заблудився. Нарешті посів велику дорогу. Однак у який бік йти? Під час етюду звучить музика Д.Львова-Компанейца «Роздум ».

Виразні руху: дитина стоїть, руки складний на грудях чи руки на грудях підтримує іншу руку, яку спирається підборіддя.

Гра  «КлоунТяп-Ляп»

Мета: формування потреби у спілкуванні з однолітками; встановлення контакту з членами дитячого співтовариства.

Гра розширює діапазон емоції в малят через розуміння й переживання почуття радості; формує позитивними відчуттями та емоції через усмішку; вчить емоційно сприймати веселе настрій людей.

Хід гри. Педагог повідомляє дітям у тому, що їм у гості прийшов клоун. Його звутьТяп-Ляп. Він зовсім втішний. Та перешкодити йому цікаво дізнатися, вмієте ви сміятися, радіти і веселитися. Педагог звертає увагу дітей те що, що клоун ховає позаду. Клоун несподівано дістає невеличкий м'ячик. Він пропонує хлопцям пограти.Бросает м'ячик, діти ловлять його. Він засмучений, що вони є спритні й умілі, він зазначає, що хлопці ще справді вміють радіти і його це надзвичайно приємно. Клоун запитує у свого хлопців, що й з чого сміються Звертали вони увагу, які в них особи, коли сміються? Клоун показує хлопцям малюнки свого приятеляУлибкина, буває як веселим, а й сумним. Він пропонує їм відшукати усміхнених клоунів на малюнках.

Гра

Мета:Трансформирование накопиченого напруги, агресії в готовність до спілкування і взаємну пильність.

Хід гри :Разбейтесь на пари встаньте один одного. Вирішіть, які у вашої парі хоче розмовляти "Так", хто ж — "Ні". Одне з вас починає гру, вимовивши слово "Так". Другий відразу ж потрапляє відповідає йому: "Ні!". Тоді перший знову каже: "Так!", то, можливо, трохи голосніше, ніж першого разу раз, а другий знову відповідає йому: "Ні!", і також злегка сильніша від. Кожен із вас повинен промовляти слова тільки то слово, що він вибрав від початку: чи "Так", чи "Ні". Отже ви можете по-різному його вимовляти: тихо чи голосно, ніжно чи грубо. Коли хочете, можете провести з допомогою цих двох слів прекрасний невеличкий суперечка, та заодно важливо, щоб ніякі скривдив. Невдовзі я подам вам сигнал у тому, що час закінчувати "суперечка".

Гра «Разом»

Мета: розвиток досвіду встановлювати контакти з які вас оточують.

Матеріали:Мелки для малювання чи листи газет.

Інструкція: Ви бачите собі на підлозі невеличкий острів (намальований чи складений із газет — залежно від вибору). Мені дуже цікаво, скільки то вона може розміститися у цьому острівці. Це насправді вийшов невеличкою острівець, але, то, можливо, ви зможете придумати, як розміститися у ньому вам всім – близько прижитися друг до друга.

 Гра «Знайомство»

Мета. Вправа прищеплює звичка спілкування хлопчиків із дівчатками.

Хід вправи. Педагог повідомляє дітям у тому, яка за нею сьогодні у групу прийшла новенька дівчинка. Він пише про її ім'я і прізвище. Потім задає дітям такі питання, запропонувавши попередньо уважно оцінити новеньку: - Як ви оцінили її зовнішній вигляд? (Акуратна, струнка, ніжна, вродлива...)

-хто має привітатися першим? (Хлопчики. Діти показують жестом і рухом.)

-Що б ви запитали в дівчинки, коли вперше її побачили? Після невеликого обговорення педагог пропонує дітям розділитися на пари і спробувати познайомитися друг з одним.

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
4 грудня 2023
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку