Тести до теми «Рівняння tg x=b i ctgx=b»
(для отримання зворотного зв’язку щодо засвоєння учнями означення арктангенса, арккотангенса та формул коренів рівнянь tg x=b i ctgx=b).
Запитання 1. Якщо arctg a=c, число c належить проміжку:
Варіанти відповідей: а) [−π ⁄ 2; π ⁄ 2]; б)(0;π); в) [0;π]; г) (-π ∕ 2;π ⁄ 2).
Запитання 2. Якщо arcctg a=c, число c належить проміжку:
Варіанти відповідей: а) [−π ⁄ 2; π ⁄ 2]; б)(0;π); в) [0;π]; г) (-π ∕ 2;π ⁄ 2).
Запитання 3. arctg √3=...
Варіанти відповідей: а) π ⁄ 3; б) - π ⁄ 3; в) π ⁄ 6; г) -π ⁄ 6.
Запитання 4. arctg (-√3)=...
Варіанти відповідей: а) π ⁄ 3; б) - π ⁄ 3; в) 2π ⁄ 3; г) -π ⁄ 6.
Запитання 5. arcсtg √3=...
Варіанти відповідей: а) π ∕ 3; б) - π ⁄ 3; в) π ∕ 6; г) - π ∕ 6.
Запитання 6. arcсtg (-√3)=...
Варіанти відповідей: а) π ∕ 6; б) - π ⁄ 6; в) 2π ∕ 3; г) 5π ∕ 6;
Запитання 7. Розв’язати рівняння tgx=1.
Варіанти відповідей: а) π ⁄ 4+πn, n∊ Z; б) π ⁄ 4+2πn, n∊ Z; в) π ⁄ 2+πn, n∊ Z; г) π ⁄ 2+2πn, n∊ Z;
Запитання 8. Розв’язати рівняння tg2x=1.
Варіанти відповідей: а) π ⁄ 8+πn, n∊ Z; б) π ⁄ 8+(πn)/2, n∊ Z; в) π ⁄ 2+πn, n∊ Z; г)π ⁄ 2+2πn, n∊Z.
Запитання 9. Розв’язати рівняння сtgx= -1.
Варіанти відповідей: а) -π ⁄ 4+πn, n∊ Z; б)3π ⁄ 4+πn, n∊ Z; в) -3π ⁄ 4+πn, n∊ Z; г) 3π ⁄ 2+2πn, n∊ Z.
Запитання 10. Скільки коренів має рівняння tgx=3 на проміжку (−3π/2; -π/2)?
Варіанти відповідей: а) не можна визначити; б) два; в) безліч; г) один.
Запитання 10. Скільки коренів має рівняння сtgx=3 на проміжку (0; 2π)?
Варіанти відповідей: а) не можна визначити; б) два; в) безліч; г) один.
Ключ до тесту
№ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Відповідь |
г |
б |
а |
б |
в |
г |
а |
б |
б |
г |
2 |