Тест " Скарб - не друг , а друг - скарб"

Про матеріал
Позакласне читання , робота з дитячою книгою (автори Т.Маркотенко , О.Ємельяненко ) Тест для перевірки знань після прочитаного розділу
Перегляд файлу

____________________________________________

Скарб – не друг , а друг - скарб

 

1. Установи відповідність між поняттям і його визначенням. З’єднай стрілочками.

 

Каталог                   у ньому книги стоять у тому самому

                                     порядку , що й на полицях  

                                       

Систематичний        всі картки розташовані за алфавітом

 

Алфавітний              складається із карток , на кожній з яких     

каталог                      назва книги , прізвища автора й худож-                

                                    ника , місто , де видана книга , рік вида-

                                    ння .

2. Обери правильну відповідь.

 Кого впіймали хлопці під час риболовлі ? ( за твором

« Чого сміялися рибки» Юрія Збанацького )

а) карася   б) пліточку                   в) краснопера

 

3. Обери правильну відповідь.

 Що заважало хлопцям з оповідання Ю.Збанацького

рибалити  ?

а) погода  б) суперечка           в) розмови діда

 

4. Обери правильну відповідь.

 Чому Миша з оповідання Галини Вдовиченко про –гризла отвір до кімнати Мишка ?

а) хотіла погратися б) хотіла їсти в) почула музику

 

 

 

 5. Із поданих слів склади прислів’я .

і , я , мені , хто , друг , хто , скажу , Скажи , твій , тобі , ти .

__________________________________________________

__________________________________________________

 

6. Чи можна назвати справжніми друзями Льоню і Толю ? Чому ?

___________________________________________________

___________________________________________________

___________________________________________________

___________________________________________________

 

7. Яким , на вашу думку , повинен бути справжній друг ? ____________________________________________________

____________________________________________________

 

8.Віднови послідовність. Пронумеруй.

 

 По-діловому хлопчики пильнують за поплавцем .

 

  Хлоп’ята , мов два цибаті півники , чубились між со-

           бою  .

 

 Посеред озера – чисте , дзеркально-блискуче плесо  .

 

 Бо ж подумати тільки – отакенного краснопера спій-

          мали !

 

           Льоня рвучко смикнув вудку , і маленька срібляста плі-

           точка , блиснувши над водою , виплигнула на берег .

 

 

 

docx
Додано
10 грудня 2021
Переглядів
599
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку