Тест " Споруди і пристрої.Габарити."

Про матеріал
Опитування з теоретичного навчання для професій «Помічник машиніста електровоза і тепловоза», «Провідник пасажирських вагонів» є важливою складовою частиною професійної підготовки учнів і призначений для професійно – технічних навчальних закладів «Залізничного спрямування». Тести з теми забезпечують формування необхідних знань, умінь і навичок, що передбачає кваліфікаційна характеристика і відповідає навчальному плану за даними спеціальностями.Тест призначений для викладачів і здобувачів освіти професійно – технічних навчальних закладів залізничного спрямування.
Перегляд файлу

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ

ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ

У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

ДПТНЗ «КОЗЯТИНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ»

 

Укладач: Ремез М.Л. – викладач спецтехнологій   Козятинського МВПУЗТ

 

Тема : « Споруди та пристрої. Габарити».

 

Тестове опитування. Необхідно прочитати питання та  вибрати вірну відповідь.

 

  1. Споруди та пристрої залізниць мають відповідати вимогам, які забезпечували б пропуск поїздів з найбільшими встановленими швидкостями:
  1. пасажирських – 120 км/год., рефрижераторних – 120 км/год., вантажних – 90 км/год. На конкретних ділянках залізниць відповідно до переліку, затвердженого Державною адміністрацією залізничного транспорту України, встановлюються відповідні швидкості;
  2. пасажирських – 140 км/год., рефрижераторних – 100 км/год., вантажних – 90 км/год. На конкретних ділянках залізниць відповідно до переліку, затвердженого Державною адміністрацією залізничного транспорту України, встановлюються відповідні швидкості;
  3. пасажирських – 140 км/год., рефрижераторних – 120 км/год., вантажних – 90 км/год. На конкретних ділянках залізниць відповідно до переліку, затвердженого Державною адміністрацією залізничного транспорту України, встановлюються відповідні швидкості.

 

  1. Споруди та пристрої загальної мережі залізниць України і під’їзних колій від станцій примикання до території промислових та транспортних підприємств мають відповідати вимогам встановленого Державним стандартом:
  1. габариту наближення споруд С,.
  2. габарит рухомого складу Тпр і Тц;
  3. габаритом навантаження 

 

  1. Габарит наближення споруд являє собою:
  1. граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, у середину якого не повинні заходити ні-які частини споруд та пристроїв, що знаходяться біля залізничної колії, а також матеріали, запасні частини та обладнання, що лежать біля колії;
  2. граничний поперечний (перпендикулярний осі колії) контур, у якому не виходячи назовні, повинен розміщуватися навантажений на відкритий рухомий склад вантаж (з урахуванням упаковки та кріплення) при знаходженні рухомого складу на прямій горизонтальній колії і суміщенні в одній вертикальній площині поздовжніх осей рухомого складу та колії. 
  3. граничний поперечний (перпендикулярний осі колії) контур, у якому не виходячи назовні, повинен розміщуватися навантажений на критому рухомому складі вантаж при знаходженні рухомого складу на прямій горизонтальній колії і суміщенні в одній вертикальній площині поздовжніх осей рухомого складу та колії. 

 

  1. Відстань між осями колій на перегонах
  1. двоколійних колій на прямих ділянках має бути не більше 4100 мм. На триколійних та чотириколійних ділянках відстань між осями другої і третьої колії на прямих ділянках має бути не більше 5000 мм;
  2. двоколійних колій на прямих ділянках має бути не менша 4100 мм. На триколійних та чотириколійних ділянках відстань між осями другої і третьої колії на прямих ділянках має бути не менша 5000 мм;
  3. двоколійних колій на прямих ділянках має бути 4100 мм. На триколійних та чотириколійних ділянках відстань між осями другої і третьої колії на прямих ділянках має бути  5000 мм.

 

  1. Відстань між осями суміжних колій на станціях на прямих ділянках має бути
  1. не менша 4800 мм, на другорядних коліях і коліях вантажних районів – не менша 4500 мм;
  2. 4800 мм, на другорядних коліях і коліях вантажних районів – не менша 4500 мм;
  3. не менша 4600 мм, на другорядних коліях і коліях вантажних районів – не менша 4100 мм.

 

  1. Навантажений на відкритому рухомому складі вантаж (з урахуванням упаковки та закріплення) повинен розміщуватися у межах габаритів визначених Державною адміністрацією залізничного транспорту України.
  1. навантаження;
  2. рухомого складу;
  3. наближення споруд.

 

  1. Габаритом навантаження  називається
  1. граничний поперечний (перпендикулярний осі колії) контур, у якому виходячи назовні, повинен розміщуватися навантажений на відкритий рухомий склад вантаж при знаходженні рухомого складу на прямій горизонтальній колії і суміщенні в одній вертикальній площині поздовжніх осей рухомого складу та колії;
  2. граничний поперечний (перпендикулярний осі колії) контур, у якому не виходячи назовні, повинен розміщуватися навантажений на відкритий рухомий склад вантаж (з урахуванням упаковки та кріплення) при знаходженні рухомого складу на прямій горизонтальній колії і суміщенні в одній вертикальній площині поздовжніх осей рухомого складу та колії. 
  3.  граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, у середину якого не повинні заходити ніякі частини споруд та пристроїв, що знаходяться біля залізничної колії, а також матеріали, запасні частини та обладнання, що лежать біля колії.

 

  1.  Вантаж є негабаритним
  1. якщо він при розміщенні на відкритому рухомому  складі, що знаходиться на колії (при збігу в одній вертикальній площині подовжніх осей вагона і колії) перевищує обрис габариту навантаження, чи його геометричні виноси в кривих за межі га-бариту навантаження перевищують геометричні виноси у відповідних кривих розрахункового  вагона;
  2. якщо він при розміщенні в критому рухомому  складі, що знаходиться на прямій у горизонтальній ділянці колії (при збігу в одній вертикальній площині подовжніх осей вагона і колії) перевищує обрис габариту навантаження, чи його геометричні виноси в кривих за межі га-бариту навантаження перевищують геометричні виноси у відповідних кривих розрахункового  вагона;
  3. якщо він при розміщенні на відкритому рухомому  складі, що знаходиться на прямій у горизонтальній ділянці колії (при збігу в одній вертикальній площині подовжніх осей вагона і колії) перевищує обрис габариту навантаження, чи його геометричні виноси в кривих за межі га-бариту навантаження перевищують геометричні виноси у відповідних кривих розрахункового  вагона.

 

 

  1.  Габарит рухомого складу Тпр і Тц     
  1. граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, в якому, не виходячи назовні, повинен розміщуватися як навантажений, так і порожній рухомий склад, встановлений на прямій горизонтальній колії. 
  2.  граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, в якому, не виходячи назовні, повинен розміщуватися порожній рухомий склад, встановлений на  колії.                                            
  3.  граничний поперечний (перпендикулярний осі колії) контур, у якому не виходячи назовні, повинен розміщуватися навантажений на відкритий рухомий склад вантаж (з урахуванням упаковки та кріплення) при знаходженні рухомого складу на прямій горизонтальній колії і суміщенні в одній вертикальній площині поздовжніх осей рухомого складу та колії. 

                        

docx
Додано
4 січня 2023
Переглядів
714
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку