ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ
ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
ДПТНЗ «КОЗЯТИНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ»
Укладач: Ремез М.Л. – викладач спецтехнологій Козятинського МВПУЗТ
Тема : « Споруди та пристрої. Габарити».
Тестове опитування. Необхідно прочитати питання та вибрати вірну відповідь.
-
Споруди та пристрої залізниць мають відповідати вимогам, які забезпечували б пропуск поїздів з найбільшими встановленими швидкостями:
-
пасажирських – 120 км/год., рефрижераторних – 120 км/год., вантажних – 90 км/год. На конкретних ділянках залізниць відповідно до переліку, затвердженого Державною адміністрацією залізничного транспорту України, встановлюються відповідні швидкості;
-
пасажирських – 140 км/год., рефрижераторних – 100 км/год., вантажних – 90 км/год. На конкретних ділянках залізниць відповідно до переліку, затвердженого Державною адміністрацією залізничного транспорту України, встановлюються відповідні швидкості;
-
пасажирських – 140 км/год., рефрижераторних – 120 км/год., вантажних – 90 км/год. На конкретних ділянках залізниць відповідно до переліку, затвердженого Державною адміністрацією залізничного транспорту України, встановлюються відповідні швидкості.
-
Споруди та пристрої загальної мережі залізниць України і під’їзних колій від станцій примикання до території промислових та транспортних підприємств мають відповідати вимогам встановленого Державним стандартом:
-
габариту наближення споруд С,.
-
габарит рухомого складу Тпр і Тц;
-
габаритом навантаження
-
Габарит наближення споруд являє собою:
-
граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, у середину якого не повинні заходити ні-які частини споруд та пристроїв, що знаходяться біля залізничної колії, а також матеріали, запасні частини та обладнання, що лежать біля колії;
-
граничний поперечний (перпендикулярний осі колії) контур, у якому не виходячи назовні, повинен розміщуватися навантажений на відкритий рухомий склад вантаж (з урахуванням упаковки та кріплення) при знаходженні рухомого складу на прямій горизонтальній колії і суміщенні в одній вертикальній площині поздовжніх осей рухомого складу та колії.
-
граничний поперечний (перпендикулярний осі колії) контур, у якому не виходячи назовні, повинен розміщуватися навантажений на критому рухомому складі вантаж при знаходженні рухомого складу на прямій горизонтальній колії і суміщенні в одній вертикальній площині поздовжніх осей рухомого складу та колії.
-
Відстань між осями колій на перегонах
-
двоколійних колій на прямих ділянках має бути не більше 4100 мм. На триколійних та чотириколійних ділянках відстань між осями другої і третьої колії на прямих ділянках має бути не більше 5000 мм;
-
двоколійних колій на прямих ділянках має бути не менша 4100 мм. На триколійних та чотириколійних ділянках відстань між осями другої і третьої колії на прямих ділянках має бути не менша 5000 мм;
-
двоколійних колій на прямих ділянках має бути 4100 мм. На триколійних та чотириколійних ділянках відстань між осями другої і третьої колії на прямих ділянках має бути 5000 мм.
-
Відстань між осями суміжних колій на станціях на прямих ділянках має бути
-
не менша 4800 мм, на другорядних коліях і коліях вантажних районів – не менша 4500 мм;
-
4800 мм, на другорядних коліях і коліях вантажних районів – не менша 4500 мм;
-
не менша 4600 мм, на другорядних коліях і коліях вантажних районів – не менша 4100 мм.
-
Навантажений на відкритому рухомому складі вантаж (з урахуванням упаковки та закріплення) повинен розміщуватися у межах габаритів визначених Державною адміністрацією залізничного транспорту України.
-
навантаження;
-
рухомого складу;
-
наближення споруд.
-
Габаритом навантаження називається
-
граничний поперечний (перпендикулярний осі колії) контур, у якому виходячи назовні, повинен розміщуватися навантажений на відкритий рухомий склад вантаж при знаходженні рухомого складу на прямій горизонтальній колії і суміщенні в одній вертикальній площині поздовжніх осей рухомого складу та колії;
-
граничний поперечний (перпендикулярний осі колії) контур, у якому не виходячи назовні, повинен розміщуватися навантажений на відкритий рухомий склад вантаж (з урахуванням упаковки та кріплення) при знаходженні рухомого складу на прямій горизонтальній колії і суміщенні в одній вертикальній площині поздовжніх осей рухомого складу та колії.
-
граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, у середину якого не повинні заходити ніякі частини споруд та пристроїв, що знаходяться біля залізничної колії, а також матеріали, запасні частини та обладнання, що лежать біля колії.
-
Вантаж є негабаритним
-
якщо він при розміщенні на відкритому рухомому складі, що знаходиться на колії (при збігу в одній вертикальній площині подовжніх осей вагона і колії) перевищує обрис габариту навантаження, чи його геометричні виноси в кривих за межі га-бариту навантаження перевищують геометричні виноси у відповідних кривих розрахункового вагона;
-
якщо він при розміщенні в критому рухомому складі, що знаходиться на прямій у горизонтальній ділянці колії (при збігу в одній вертикальній площині подовжніх осей вагона і колії) перевищує обрис габариту навантаження, чи його геометричні виноси в кривих за межі га-бариту навантаження перевищують геометричні виноси у відповідних кривих розрахункового вагона;
-
якщо він при розміщенні на відкритому рухомому складі, що знаходиться на прямій у горизонтальній ділянці колії (при збігу в одній вертикальній площині подовжніх осей вагона і колії) перевищує обрис габариту навантаження, чи його геометричні виноси в кривих за межі га-бариту навантаження перевищують геометричні виноси у відповідних кривих розрахункового вагона.
-
Габарит рухомого складу Тпр і Тц
-
граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, в якому, не виходячи назовні, повинен розміщуватися як навантажений, так і порожній рухомий склад, встановлений на прямій горизонтальній колії.
-
граничний поперечний (перпендикулярний до осі колії) контур, в якому, не виходячи назовні, повинен розміщуватися порожній рухомий склад, встановлений на колії.
-
граничний поперечний (перпендикулярний осі колії) контур, у якому не виходячи назовні, повинен розміщуватися навантажений на відкритий рухомий склад вантаж (з урахуванням упаковки та кріплення) при знаходженні рухомого складу на прямій горизонтальній колії і суміщенні в одній вертикальній площині поздовжніх осей рухомого складу та колії.