1. Твір "Ісаїя. Глава 35" умовно можна поділити на частини:
а) 1б) 2
в) 3г) 4
2. На початку твору Т .Шевченко звертається до:
а) рабівб) злодіїв суспільства
в) земліг) Господа
3. “Ісаія. Глава 35” історія написання. Усі твердження правильні, крім:
|
а) вірш у чорновому варіанті був записаний на звороті офорта |
б) поява задуму поезії і натхнення відірвала поета від гравірування на міді, змусила взятися за перо |
|
в) роблячи багато закреслень, записав вірш на зворотному боці нещодавно виконаного офорта |
г) пророцтва Ісаія — стародавнього єгипетського пророка, автора однієї з книг Біблії,і є джерелами Шевченкового наслідування |
4. |
«Ісаїя. Глава 35» - це поезія, яка є гімном... |
|
а) історичному минулому українцівб) волі
в) красоті природиг) давньому єврейському пророку
5. За Шевченком, "вольнії, широкії, святії шляхи" — це
а) дороги нового, вільного і щасливогоб) грамота, буквар і читанка суспільства
в) книги, "Псалтир" і Бібліяг) береги річок, озер та гаї
6. Початок вірша за формою нагадує народні
а) колядкиб) різдвяні пісні
в) коломийкиг) весняні пісні
7. Основна думка вірша "Ісаїя. Глава 35"
а) Тойді, як, господи, святаяб) ... пустиню опанують На землю правда прилетитьВеселії села.
в) І люде темнії, незрячі,г) Оживуть степи, озера, / І не верстовії, / Дива господнії побачать. Скрізь шляхи святії / Простеляться…
8. Образ дороги є дуже важливим, бо...
Усі твердження правильні, крім:
а) завдяки йому створюється образ б) завдяки йому створюється образ
щасливого фізично здорового суспільства, що живе за моральними
суспільства християнськими законами
в) завдяки йому створюється образ г) завдяки йому створюється образ суспільства, що іде правильною суспільства, що живе лише молитвами та
життєвою дорогою покаянням
9. Ким із композиторів на поезію „Ісаія. Глава 35” написано урочисту кантату під назвою „Радуйся, ниво неполитая!”?
а) М. Лисенкомб) Є. Білашем
в) П. Майбородоюг) М. Вербицьким
10. Метафорична картина щастя починається із...
а) наказу землі розквітати, оновитисьб) Божого суду, коли справедливість
переможе
в) зображення народного щасливого життяг) змалювання ідеального життя нещасного у майбутньому народа-мученика
11. Використання у вірші старослов’янизмів виконує подвійну функцію:
а) стилізує вірш до біблійних творівб) надає йому пафосності, урочистості
в) змальовує ідеальне життя нещасногог) зображує народне щасливе життя у народу-мученика майбутньому
12. Художній засіб:«дебрь-пустиня … прокинеться, «зцілющою водою вмита», «оживуть степи, озера», «Радуйся, земле…, розпустись, … процвіти!»...
а) персоніфікаціяб) метафора
в) уособленняг) порівняння
13. ...«звеселиться пустиня та пуща», «радітиме степ» - це...
а) персоніфікаціяб) метафора
в) уособленняг) гіпербола
1. в (1 балів) |
2. в (1 балів) |
3. г (1 балів) |
4. а (1 балів) |
5. а (1 балів) |
6. б (1 балів) |
7. г (1 балів) |
8. г (1 балів) |
9. а (1 балів) |
10. а (1 балів) |
11. а б (2 балів) |
12. б (1 балів) |
13. а (1 балів)