Тест " Види текстів"

Про матеріал
Цікаві завдання допоможуть вчителю перевірити отримані знання з теми "Види текстів" 12 тестових завдань. Самоаналіз.
Перегляд файлу

 

Діагностична робота

Тест

  1. Текст – це….

А. Декілька речень

Б. Зв’язані за змістом речення, розміщені в логічній послідовності

 

  1. Тема тексту – це те…

А. Про кого або про що розповідається в тексті

Б. Про щось описується в тексті

 

  1. Заголовок виражає …

А. Мету тексту

Б. Тему тексту

 

  1. Будова тексту – це…

А. Початок, основна частина, кінцівка

Б. Виділені головні слова в реченні

 

  1. Прочитайте текст. Визначте вид тексту.

Троянда.

   Влітку довго цвіте троянда. Вона є окрасою багатьох клумб. ЇЇ зазвичай дарують дорогим людям.

   Квітка горда та пишна. ЇЇ довге стебло огортають захисні шипи. Листки невеликих розмірів. Їх багато на стеблі. Влітку бутони набираються сили та розпускаються гарним цвітом. Пелюстки квітки дуже ніжні та гарні. Їх різноманітні кольори зачаровують погляд.

   Червоні, вишневі, жовті, білі барви піднімають настрій. Чудовий аромат наповнює літнє повітря.

           А. Текст-розповідь

           Б. Текст-опис

 

  1. Прочитайте текст. Визначте вид тексту.

          У садку біля моєї хати росте багато фруктових дерев.

          Одного разу завітала дивна пташка. Вона не сіла, як інші птахи, на гілку яблуньки, лапами вхопилася за стовбур, міцно вперлася в нього хвостом. Зразу приступила до роботи.   Це був дятел.    Цікаво стало спостерігати за ним. Спочатку він обстукав яблуньку. Потім його міцний дзьоб працював, як «свердло». Навіть звуки його нагадували цей інструмент. Птах діставав шкідників. Довго він то постукував по стовбуру, то «свердлив» його.  Обійшовши так навколо стовбура, він закінчив свою роботу і полетів далі.

          Дятлів називають санітарами лісу. Їх занесено до Червоної книги. Вони потребують охорони.

           А. Текст-опис

           Б. Текст-розповідь

 

  1. Якого слова не вистачає у висловлюванні?

Текст-розповідь – це текст, в якому про щось ……або…… .

А. Вигадується, описується

Б. Розповідається, повідомляється

 

  1. Втсав пропущене слово у твердження.

У тексті-описі ми…  .

А. Описуємо

Б. Розповідаємо

 

  1. Виражальні засоби мови – це…

А. Речення

Б. Яскраві й образні слова

 

  1.  До тексту-розповіді можна поставити запитання…

А. Де? Хто? Що? Як це було?

Б. Який? Яка? Яке?

 

  1. До тексту-опису можна поставити запитання…

А. Що сталося? Де ?

Б. Який? Яка? Яке? Які?

 

  1.  Як називається текст, в якому «розсипались» речення?

А. Науковий

Б. Деформований

 

Самоаналіз 

 

 C:\Users\Андрей\Desktop\smiley-emoticon-clip-art-green-smiley-face.jpg Виконував ( Виконувала) роботу самостійно.

 

  C:\Users\Андрей\Desktop\Без названия.jpgБула потрібна допомога.

C:\Users\Андрей\Desktop\imgpreview.jpgБуло дуже важко.

 

docx
Додано
2 серпня 2021
Переглядів
1309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку