Діагностична робота
Тест
А. Декілька речень
Б. Зв’язані за змістом речення, розміщені в логічній послідовності
А. Про кого або про що розповідається в тексті
Б. Про щось описується в тексті
А. Мету тексту
Б. Тему тексту
А. Початок, основна частина, кінцівка
Б. Виділені головні слова в реченні
Троянда.
Влітку довго цвіте троянда. Вона є окрасою багатьох клумб. ЇЇ зазвичай дарують дорогим людям.
Квітка горда та пишна. ЇЇ довге стебло огортають захисні шипи. Листки невеликих розмірів. Їх багато на стеблі. Влітку бутони набираються сили та розпускаються гарним цвітом. Пелюстки квітки дуже ніжні та гарні. Їх різноманітні кольори зачаровують погляд.
Червоні, вишневі, жовті, білі барви піднімають настрій. Чудовий аромат наповнює літнє повітря.
А. Текст-розповідь
Б. Текст-опис
У садку біля моєї хати росте багато фруктових дерев.
Одного разу завітала дивна пташка. Вона не сіла, як інші птахи, на гілку яблуньки, лапами вхопилася за стовбур, міцно вперлася в нього хвостом. Зразу приступила до роботи. Це був дятел. Цікаво стало спостерігати за ним. Спочатку він обстукав яблуньку. Потім його міцний дзьоб працював, як «свердло». Навіть звуки його нагадували цей інструмент. Птах діставав шкідників. Довго він то постукував по стовбуру, то «свердлив» його. Обійшовши так навколо стовбура, він закінчив свою роботу і полетів далі.
Дятлів називають санітарами лісу. Їх занесено до Червоної книги. Вони потребують охорони.
А. Текст-опис
Б. Текст-розповідь
Текст-розповідь – це текст, в якому про щось ……або…… .
А. Вигадується, описується
Б. Розповідається, повідомляється
У тексті-описі ми… .
А. Описуємо
Б. Розповідаємо
А. Речення
Б. Яскраві й образні слова
А. Де? Хто? Що? Як це було?
Б. Який? Яка? Яке?
А. Що сталося? Де ?
Б. Який? Яка? Яке? Які?
А. Науковий
Б. Деформований
Самоаналіз
Виконував ( Виконувала) роботу самостійно.
Була потрібна допомога.
Було дуже важко.