З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019)
Діагностична тестова робота №8. (Лексична тема. Спільнота. Мовна тема. Фразеологізми) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.
За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Самоаналіз |
Познач V: (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Позначка/інтерпретація вчителя |
Результат роботи |
Коментар |
++ (має значні успіхи) |
Правильно виконав/виконала усі завдання |
Дуже добре; Я пишаюсь тобою! Чудово. Ми пишаємось твоїми досягненнями... |
+ (демонструє помітний прогрес) |
Допустив/допустила 1-2 помилки |
Добре. З успіхом тебе! Ти багато вмієш... |
V (досягає результату з допомогою вчителя) |
Допустив/допустила 3-4 помилки |
Досить вдало! Уже краще. У тебе все вийде, тільки зверни увагу на ... |
! (потребує значної уваги і допомоги) |
Допустив/допустила 5 і більше помилок |
Щодня тренуйся з друзями чи батьками. У тебе обов’язково все вийде... |
Оцінювання рівня навчальних досягнень
Діагностична робота №8
№3/п завд. |
Опис вимог (конкретизовані навчальні цілі) |
ПІБ учня/учениці
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
Знання визначення фразеологізмів |
|
|
|
|
|
|
2 |
Вміння поєднувати фразеологізм і його приховане значення |
|
|
|
|
|
|
3 |
Вміння добирати до фразеологізму його значення |
|
|
|
|
|
|
4 |
Вміння добирати фразеологізми |
|
|
|
|
|
|
5 |
Вміння знаходити фразеологізми у реченні |
|
|
|
|
|
|
6 |
Вміння замінювати фразеологізм одним словом |
|
|
|
|
|
|
Тиждень 15-16 Тема 4.Спільнота.
Діагностична робота №8
Варіант 1
Тема.Фразеологізми.
1.Сполучення слів, яке означає зовсім не то ,що називає, тобто має приховане значення – це ...
А) синоніми
Б) фразеологізми
В) антоніми
2.Поєднайте фразеологізм та його приховане значення.
Набрати води до рота ● ● витрачати без потреби
Кидати гроші на вітер ● ● мовчати
3.До фразеологізму доберіть його значення.
Задирати ніс
А) мовчати
Б) зазнаватися
В) обдурювати
4.Продовжте речення, добираючи з довідки потрібний фразеологізм.
Ми з братом схожі, як .................................... .
Довідка: кіт наплакав, дві краплі води, рукою зняло.
5.Прочитайте речення та підкресліть фразеологізм.
Петрик вперто тримав язик за зубами.
6.Запишіть попереднє речення, замінивши фразеологізм одним словом.
Тиждень 15-16 Тема 4.Спільнота.
Діагностична робота №8
Варіант 1
Тема.Фразеологізми.
1.Сполучення слів, яке означає зовсім не то ,що називає, тобто має приховане значення – це ...
А) антоніми
Б) фразеологізми
В) синоніми
2.Поєднайте фразеологізм та його приховане значення.
Викинути з голови ● ● дуже далеко
За тридев’ять земель ● ● забути
3.До фразеологізму доберіть його значення.
Плутатись під ногами
А) втікати
Б) заважати
В) обіцяти
4.Продовжте речення, добираючи з довідки потрібний фразеологізм.
Грибів назбирали, як .................................... .
Довідка: кіт наплакав, дві краплі води, рукою зняло.
5.Прочитайте речення та підкресліть фразеологізм.
Петрик стояв біля дошки, набравши в рот води.
6.Запишіть попереднє речення, замінивши фразеологізм одним словом.