З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019)
Діагностична тестова робота №7. (Лексична тема. Спільнота. Мовна тема. Синоніми) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.
За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Самоаналіз |
Познач V: (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Позначка/інтерпретація вчителя |
Результат роботи |
Коментар |
++ (має значні успіхи) |
Правильно виконав/виконала усі завдання |
Дуже добре; Я пишаюсь тобою! Чудово. Ми пишаємось твоїми досягненнями... |
+ (демонструє помітний прогрес) |
Допустив/допустила 1-2 помилки |
Добре. З успіхом тебе! Ти багато вмієш... |
V (досягає результату з допомогою вчителя) |
Допустив/допустила 3-4 помилки |
Досить вдало! Уже краще. У тебе все вийде, тільки зверни увагу на ... |
! (потребує значної уваги і допомоги) |
Допустив/допустила 5 і більше помилок |
Щодня тренуйся з друзями чи батьками. У тебе обов’язково все вийде... |
Оцінювання рівня навчальних досягнень
Діагностична робота №7
№3/п завд. |
Опис вимог (конкретизовані навчальні цілі) |
ПІБ учня/учениці
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
Знання визначення синонімів |
|
|
|
|
|
|
2 |
Вміння позначати близькі за значенням слова |
|
|
|
|
|
|
3 |
Вміння знаходити слова близькі за значенням |
|
|
|
|
|
|
4 |
Вміння добирати синоніми |
|
|
|
|
|
|
5 |
Вміння добирати синоніми до іменника |
|
|
|
|
|
|
6 |
Складання та запис невеликого тексту з використанням синонімів (2-3 речення) |
|
|
|
|
|
|
Тиждень 13-14 Тема 4.Спільнота.
Діагностична робота №7
Варіант 1
Тема.Синоніми.
1. Різні слова, які мають однакове чи схоже значення, називаються ...
А) синоніми
Б) антоніми
В) омографи
2. Позначте ✓ слова, які є близькими за значенням до слова
Дім Ο дорога
Ο будинок
Ο квартира
Ο хата
3. Позначте рядок слів, близьких за значенням до слова
говорити:
А) шуміти, тупотіти, стрибати
Б) розмовляти, балакати, казати
В) писати, читати, малювати
4. Доберіть з довідки слова, близькі за значенням до слова
йти, ..., ..., ... .
Довідка: слухати, направлятись, брести, прямувати.
5. Запишіть прикметники, якими можна описати зиму.
Зима – сніжна, ..., ..., ... .
6. Запишіть 2-3 речення про свого друга/подружку, вживаючи синоніми.
Тиждень 13-14 Тема 4.Спільнота.
Діагностична робота №7
Варіант 2
Тема.Синоніми.
1. Різні слова, які мають однакове чи схоже значення, називаються ...
А) омографи
Б) синоніми
В) антоніми
2. Позначте ✓ слова, які є близькими за значенням до слова
Ледар Ο нероба
Ο робітник
Ο лінюх
Ο лежебока
3. Позначте рядок слів, близьких за значенням до слова
кричати:
А) писати, читати, малювати
Б) галасувати, вигукувати, верещати
В) шепотіти, казати, балакати
4. Доберіть з довідки слова, близькі за значенням до слова
сміятися, ..., ..., ... .
Довідка: реготати, плакати, усміхатися, хіхікати.
5. Запишіть прикметники, якими можна описати сонце.
Сонце – яскраве, ..., ..., ... .
6. Запишіть 2-3 речення про свого друга/подружку, вживаючи синоніми.