З метою формування та розвитку предметних і міжпредметних навичок і умінь, так і з метою системного відстеження індивідуального розвитку здобувача освіти в процесі навчання, з метою фіксації досягнень учнів пропоную завдання з мовно-літературної освітньої галузі для 2 класу за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р.Шияна до підручника Ганни Остапенко «Українська мова та читання» (Київ «Світич» 2019)
Діагностична тестова робота №9. (Лексична тема. Цінності. Мовна тема. Службові слова) у двох варіантах містить по шість завдань відповідно до пізнавальної (когнітивної) сфери, які дають змогу шляхом формувального оцінювання відстежувати опанування навчального досвіду як основи компетентності, вибудувати індивідуальну траєкторію особистості.
Досягнення учнів співвідносяться з характеристикою (описом) очікуваного результату.
За результатом діагностичної роботи учні здійснюють самоаналіз, а вчитель – аналіз рівня досягнення учнів.
Самоаналіз |
Познач V: (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Позначка/інтерпретація вчителя |
Результат роботи |
Коментар |
++ (має значні успіхи) |
Правильно виконав/виконала усі завдання |
Дуже добре; Я пишаюсь тобою! Чудово. Ми пишаємось твоїми досягненнями... |
+ (демонструє помітний прогрес) |
Допустив/допустила 1-2 помилки |
Добре. З успіхом тебе! Ти багато вмієш... |
V (досягає результату з допомогою вчителя) |
Допустив/допустила 3-4 помилки |
Досить вдало! Уже краще. У тебе все вийде, тільки зверни увагу на ... |
! (потребує значної уваги і допомоги) |
Допустив/допустила 5 і більше помилок |
Щодня тренуйся з друзями чи батьками. У тебе обов’язково все вийде... |
Оцінювання рівня навчальних досягнень
Діагностична робота №9
№3/п завд. |
Опис вимог (конкретизовані навчальні цілі) |
ПІБ учня/учениці
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
Розпізнавання службових слів |
|
|
|
|
|
|
2 |
Знання вживання службових слів |
|
|
|
|
|
|
3 |
Вміння вживати службові слова в словосполученнях |
|
|
|
|
|
|
4 |
Вміння підбирати службові слова |
|
|
|
|
|
|
5 |
Вміння правильно писати словосполучення зі службовими словами |
|
|
|
|
|
|
6 |
Вміння зв’язно висловлювати власну думку, використовуючи службові слова |
|
|
|
|
|
|
Тиждень 17-18 Тема 5.Цінності.
Діагностична робота №9
Варіант 1
Тема.Службові слова.
1.Слова у, до, в, на, з, по, над, від, біля, під, при, через – це ...
А) слова – назви предметів
Б) службові слова
В) слова – ознаки предметів
2.Позначте рядок, у якому вжито службові слова.
А) родючий ґрунт, рослини, тварини
Б) під кущем, у сміттєвих баках, в повітрі
В) вода, повітря, світло
3.Зв’яжіть кожну пару слів з допомогою прийменників.
Зразок: перейти через дорогу
Падати ... землю ● ● про
Зайчик ... кущем ● ● на
Дбайте ... природу ● ● під
4.Спишіть речення, вставляючи потрібні прийменники.
Ми підійшли ... річки і сіли ... човен.
5.Запишіть текст, розкриваючи дужки.
Вийди весняної днини до (ліс) чи (парк). Сяє під (сонце) листя.
А пташки заклопотано снують у (повітря).
6.Запишіть 2-3 правила про бережливе ставлення до природи, природніх ресурсів, використавши службові слова.
Тиждень 17-18 Тема 5.Цінності.
Діагностична робота №9
Варіант 2
Тема.Службові слова.
1.Слова у, до, в, на, з, по, над, від, біля, під, при, через – це ...
А) службові слова
Б) слова – назви предметів
В) слова – ознаки предметів
2.Позначте рядок, у якому вжито службові слова.
А) родючий ґрунт, рослини, тварини
Б) вода, повітря, світло
В) під кущем, у сміттєвих баках, в повітрі
3.Зв’яжіть кожну пару слів з допомогою прийменників.
Зразок: вийти на вулицю
Білочка ... дуплі ● ● про
Зустрітись ... другом ● ● в
Дбайте ... природу ● ● з
4.Спишіть речення, вставляючи потрібні прийменники.
Ми почепили годівничку ... дереві ... вікна.
5.Запишіть текст, розкриваючи дужки.
Біля (верба) дзюркоче маленьке джерельце. По (небо) пливуть білі хмарки. На (вулиця) повіває легенький вітерець.
6.Запишіть 2-3 правила про бережливе ставлення до природи, природніх ресурсів, використавши службові слова.