Тест з української мови в 11 класі на урок узагальнення та систематизації вивченого

Про матеріал

Даний тест за короткий проміжок часу допоможе як учителю-предметнику, так і учневі перевірити рівень сформованості учнівських умінь і навичок з української мови.

Перегляд файлу

Контрольна робота: тест

Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з української мови

  1. Наголос падає на другий склад у слові

А віднести

Б випадок

В курятина

Г обруч

 

2.Синоніми записані в рядку

А максимум, мінімум

Б компанія, кампанія

В критерій, мірило

Гбігун, біженець

 

3.Прийменник у треба вжити на місці пропуску в словосполученні

А морозиво … шоколаді

Б …нашій гімназії

В …озері Світязь

Г потрапити … полон

 

4.Однорідними членами ускладнено речення

А Зернина – то життя у сповитку.

Б Хоч у вухо бгай – фразеологізм.

В Питай не старого, а бувалого.

Г І кожен фініш – це, по суті, старт.

 

5. Спрощення в групах приголосних позначається на письмі в усіх словах рядка

А захис…ник, хворос…няк, совіс…ливий

Б хрес…ний, капос…ний, шіс…надцять

В волейболіс…ці, улес…ливо, мес…ник

Г безвартіс…ний, безжаліс…но, заїз…ний

 

6. Вставним словом ускладнено речення(розділові знаки пропущено)

А На щастя всіляке май серце однаке.

Б На щастя на долю хай зозулі віщують літа.

В Зустріти сажотруса кажуть на щастя.

Г Рушник символічна стежина вишита на щастя.

7. Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Сьогодні зацвіла черешна…, вибрати

А так що садок стоїть у пахощах.

Б біля якої мати посадила порічки

В проте квіти на ній якісь дрібні.

Г і абрикос, і малиновий кущ.

 

8. Літеру с на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

А …кинути, бе…коштовний, …тиснути

Б …хвалити, ро…питати, …формувати.

В …палити, …хилити, …цідити

Г …кинути, …терти, …фотографувати

 

9.Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядка

А тон…а, пен…і, буд…изм

Б ман…а, віл…а, ан…отація

В піц…а, одіс…ея, і…мігрант

Г брут…о, і…реальний, лібрет…о

10. Однакова кількість букв і звуків у кожному слові рядка

А ясність, поєднання, ялтинський

Б воля, щипання, торф’яний

В дитячий, дзвінкий, рояль

Г підживити, Щільний, Феодосія.

 

11. З’ясуйте вид поданих односкладних речень.

1 означено-особове

2 неозначено-особове

3 узагальнено-особове

4 безособове

 

А Семеро одного не ждуть.

Б Із самого ранку сонячно.

В Батьків і батьківщину не вибирають.

Г Зараз повідомлятимуть результати конкурсу.

Д. Не дивися так привітно, яблуневоцвітно.

 

12. З’ясуйте, який вид підрядного речення можна приєднати до поданого головного.

1 … , але ніколи не каже неправди.

2 … , люди тебе поважатимуть.

3 Шануй тільки ту людину, …

4 Не знає справжнього щастя, …

 

А означальне

Б з’ясувальне

В обставинне умови

Г обставинне допустове

Д обставинне наслідку

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  ZUUM
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
doc
Додано
1 червня 2018
Переглядів
3785
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку