Даний тест за короткий проміжок часу допоможе як учителю-предметнику, так і учневі перевірити рівень сформованості учнівських умінь і навичок з української мови.
Контрольна робота: тест
Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з української мови
А віднести
Б випадок
В курятина
Г обруч
2.Синоніми записані в рядку
А максимум, мінімум
Б компанія, кампанія
В критерій, мірило
Гбігун, біженець
3.Прийменник у треба вжити на місці пропуску в словосполученні
А морозиво … шоколаді
Б …нашій гімназії
В …озері Світязь
Г потрапити … полон
4.Однорідними членами ускладнено речення
А Зернина – то життя у сповитку.
Б Хоч у вухо бгай – фразеологізм.
В Питай не старого, а бувалого.
Г І кожен фініш – це, по суті, старт.
5. Спрощення в групах приголосних позначається на письмі в усіх словах рядка
А захис…ник, хворос…няк, совіс…ливий
Б хрес…ний, капос…ний, шіс…надцять
В волейболіс…ці, улес…ливо, мес…ник
Г безвартіс…ний, безжаліс…но, заїз…ний
6. Вставним словом ускладнено речення(розділові знаки пропущено)
А На щастя всіляке май серце однаке.
Б На щастя на долю хай зозулі віщують літа.
В Зустріти сажотруса кажуть на щастя.
Г Рушник символічна стежина вишита на щастя.
7. Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення Сьогодні зацвіла черешна…, вибрати
А так що садок стоїть у пахощах.
Б біля якої мати посадила порічки
В проте квіти на ній якісь дрібні.
Г і абрикос, і малиновий кущ.
8. Літеру с на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
А …кинути, бе…коштовний, …тиснути
Б …хвалити, ро…питати, …формувати.
В …палити, …хилити, …цідити
Г …кинути, …терти, …фотографувати
9.Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядка
А тон…а, пен…і, буд…изм
Б ман…а, віл…а, ан…отація
В піц…а, одіс…ея, і…мігрант
Г брут…о, і…реальний, лібрет…о
10. Однакова кількість букв і звуків у кожному слові рядка
А ясність, поєднання, ялтинський
Б воля, щипання, торф’яний
В дитячий, дзвінкий, рояль
Г підживити, Щільний, Феодосія.
11. З’ясуйте вид поданих односкладних речень.
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 безособове
А Семеро одного не ждуть.
Б Із самого ранку сонячно.
В Батьків і батьківщину не вибирають.
Г Зараз повідомлятимуть результати конкурсу.
Д. Не дивися так привітно, яблуневоцвітно.
12. З’ясуйте, який вид підрядного речення можна приєднати до поданого головного.
1 … , але ніколи не каже неправди.
2 … , люди тебе поважатимуть.
3 Шануй тільки ту людину, …
4 Не знає справжнього щастя, …
А означальне
Б з’ясувальне
В обставинне умови
Г обставинне допустове
Д обставинне наслідку