У паралелограмі АВСD діагоналі перетинаються в точці О, причому АО = 5 см. Знайдіть АС.
Один із кутів ромба на 20⁰ більший за інший. Знайдіть всі кути ромба.
Якщо дві сторони прямокутника відносяться як 3 : 4, а його периметр дорівнює 28 м, то сторони цього прямокутника дорівнюють:
Площа прямокутника дорівнює 48 см2, а довжина 6 см.Вкажіть ширину прямокутника
Прямокутник і квадрат мають рівні площі. Сторона квадрата дорівнює 8 см, а одна іх сторін прямокутника 4 см. Знайдіть другу сторону прямокутника.
Якщо кути при одній бічній стороні трапеції відносяться як 2 : 7,то більший з них дорівнює:
Два кути трапеції дорівнюють 36° і 90°. Знайти два інші кути цієї трапеції.
Знайдіть меншу основу рівнобічної трапеції, якщо висота, проведена з вершини тупого кута, ділить більшу основу на відрізки завдовжки 8 см і 2 см.
Знайдіть кут ∠ АCB.
У паралелограмі АВСD , <А + <С= 80°. Чому дорівнює кут В?
Кут між діагоналями прямокутника дорівнює 60°, а менша сторона 4 см. Знайдіть діагональ прямокутника.
Один з кутів ромба дорівнює 60°, а довжина меншої діагоналі - 10 см. Знайдіть периметр ромба.
Установити відповідність між фігурами та їх характерними властивостями.
1.Паралелограм
2.Трапеція
3. Чотирикутник вписаний у коло
4. Ромб
А. Суми протилежних кутів 1800
Б. Дві сторони паралельні, а інші дві не паралельні
В. Має висоти різної довжини
Г. Кути при основах рівні
Д. Діагоналі є бісектрисами кутів
Які з наведених твержень є вірними:
І Діагоналі будь-якого ромба ділять його кути навпіл
ІІ Діагоналі бідь-якого чотирикутника діляться навпіл
ІІІ Діагоналі будь-якого квадрата перпендикулярні
Які тверження є правильними?
І Протилежні сторони будь-якого паралелолграма рівні
ІІ Протилежні кути будь-якого паралелаграма =1800
ІІІ Довжина сторони будь-якого квадрата в двічі меньша за його периметр
Які тверження є правильними?
І Протилежні сторони будь-якого паралелолграма рівні
ІІ Протилежні кути будь-якого паралелаграма =1800
ІІІ Довжина сторони будь-якого квадрата в двічі меньша за його периметр
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома