Діагностувальна робота. Текст. Жанри мовлення.(Інклюзія)

Додано: 15 травня
Предмет: Українська мова, 9 клас
6 запитань
Запитання 1

 Текст – це ….

варіанти відповідей

об’єднані за змістом та граматично речення

 група слів

 окремі речення на задану тему

одне речення

Запитання 2

Основними ознаками тексту є всі, ОКРІМ

варіанти відповідей

речення розташовані у будь-якому порядку

наявність теми й основної думки

граматичний зв'язок між реченнями

структурованість за абзацами (мікротемами)

Запитання 3

Якщо у тексті йдеться про калину (який це кущик, який колір та розмір гілочок, листочків, ягідок...), то цей текст називається …

варіанти відповідей

розповіддю 

роздумом

описом

Запитання 4

Визнач, яка група слів є текстом

варіанти відповідей

Ми охоче йдемо до школи. В українському алфавіті тридцять три букви. Учні працюють у шкільній майстерні.

Наша школа велика і світла. Тут великі затишні класи. У дворі на клумбах майорять квіти. Наша школа схожа на квітучий сад.

Запитання 5

Визнач тип і стиль тексту

Було це давно-давно, ще у ті давні часи, коли на нашу землю без кінця нападали турки та татари.

У той день все село гуляло на весіллі у Івана та Калинки. Раптом, мов чорна хмара, налетіли татари. Усі чоловіки кинулися захищати село, а дівчата, щоб не потрапити у полон, тікали до болота. Вони навіть відірвалися від погоні, але болото затягнуло їх.

Там, де дівчата потонули, з часом виросли кущі з червоно-вогняними ягодами. Дали люди їм назву калина.

варіанти відповідей

розповідь у художньому стилі

роздум у публіцистичному стилі

опис у науковому стилі

Запитання 6

 Визнач послідовність розташування речень у тексті

1. Нас розважали й веселили аніматори та діджей.

2. Організували нам його батьки та агенція дитячих свят.

3. Узимку ми всім класом святкували День Святого Миколая у "Бухті Барахті".

4. Дівчатка й хлопчики гралися, танцювали, ловили мильні бульбашки, фотографувалися та отримували призи.

5. Усім було дуже весело!

варіанти відповідей

1, 2, 3, 4, 5.

5, 4, 3, 2, 1.

3, 5, 2, 4, 1

3, 2, 1, 4, 5.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест