Фінансова грамотність. Захист споживачів фінансових послуг

Додано: 20 травня 2021
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 6 разів
12 запитань
Запитання 1

Перед купівлею раціональний споживач задає собі такі питання (вибрати всі варіанти)

варіанти відповідей

Купувати чи ні?

Чи потрібна мені ця річ ?

Скільки коштує ця річ ?

Наскільки легко продати цю річ ?

Запитання 2

За продаж своєї робочої сили, здібностей, досвіду ми отримуємо

варіанти відповідей

гроші

натхнення

подяку

задоволення

Запитання 3

Перед укладенням договору про надання фінансових послуг необхідно

варіанти відповідей

можна нічого не читати, адже продавці цих послуг досвідчені люди і знають як правильно скласти договір

уважно ознайомитися з умовами надання послуги та не звертати увагу на інформацію, яка стосується платежів, строків і штрафів.

уважно ознайомитися з умовами надання послуги та звернути особливу увагу на інформацію, яка стосується платежів, строків і штрафів.

за власним бажанням можна читати договір, а можна і не читати

Запитання 4

До базових прав та обов’язків споживача фінансових послуг належить права на... (вибрати всі варіанти)

варіанти відповідей

освіту

інформацію

конфеденційність

виконання договору

вибір

якість

відмову

Запитання 5

До обов'язків споживача належить

варіанти відповідей

дотримуватися умов договору та виконувати його зі свого боку

прийняти будь-яку пропозицію продавця фінансових послуг

вистухати всі пропозиції продавця фінансових послуг

змінити умови договору після його підписання

Запитання 6

До прав споживача належить

варіанти відповідей

можливість не орієнтуватися в своїх правах як споживача фінансових послуг, для цього можливо найняти обізнаних дюдей

поповнювати свої знання лише в соціальних мережах

знати свої права як споживача фінансових послуг, зокрема можливість отримання необхідних знань і навичок, аби бути обізнаним споживачем й ухвалювати самостійні рішення щодо фінансових послуг.

не знати свої права як споживача фінансових послуг, можливість не отримувати необхідні знання і навички, не бути обізнаним споживачем й не ухвалювати самостійні рішення щодо фінансових послуг.

Запитання 7

Стан, за якого люди впевнені у своїй захищеності з фінансового погляду, а також знають, що вони можуть заробити, зібрати і вкласти достатню кількість грошей, щоб досягти своїх цілей називається

варіанти відповідей

фінансовою захищеністю

фінансовою стабільністю

фінансовою безпекою

фінансовою небезпекою

Запитання 8

Правилом для безпечного користуватися фінансовими послугами є

варіанти відповідей

довіряйте оманливій рекламі, яка заради приваблення клієнтів може бути недобросовісною

не читайте договір, або не звертайте увагу на цифри, не аналізуйте та непорівнюйте всі отримані документи

перш ніж довірити гроші будь-якій компанії, перевірте, чи має вона ліцензію, та дізнайтеся про її досвід і репутацію.

не читайте договір безпосередньо перед підписанням.

Запитання 9

Куди звертатися на початковому єтапі для захисту своїх прав

варіанти відповідей

в колекторську фірму

до суду

в головний офіс компанії

до відділення фінансової установи, у якому ви отримували фінансову послугу

Запитання 10

Скільки часу дається фінансовій установі для відповіді на Ваше звернення?

варіанти відповідей

30 днів

3 дні

60 днів

90 днів

Запитання 11

Куди Ви можете звернутися, якщо Ваш банк збанкрутував?

варіанти відповідей

до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб

до суду

в колекторську фірму

до іншого банку

Запитання 12

Якщо вас кваплять з прийняттям рішення в фінансовій установі, то це може бути

варіанти відповідей

велика черга охочих укласти договір

некомпетентності працівників

ознакою шахрайства

в установі закінчується робочий день

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест