Знайти площу заштрихованої фігури
Обчисліть значення виразу (-6+1,2):(-0,8)
Оцініть периметр квадрата зі стороною х см, якщо 1,2<x<1,5.
Знайдіть радіус кола, описаного навколо трикутнкиа АВС, якщо АВ=6√3 см, ∠С=60°.
На рисунку зображено графік функції у = f(х), визначеної на проміжку [-2; 4]. Цей графік перетинає вісь у в одній із зазначених точок. Укажіть цю точку.
Бісектриса кута А прямокутника АВСD перетинає сторону ВС і діагональ ВD в точках К і Р відповідно (див. рисунок). Визначте градусну міру кута ВРК, якщо кут ВDА = 30°.
Розв’яжітьнерівність 24х - 5 ≥2.
Графік довільної функції у = f(х) паралельно перенесли вздовж осі х на 2 одиниці праворуч. Графік якої з наведених функцій отримали?
Спростіть вираз
Які з наведених тверджень є правильними?
I. У будь-який трикутник можна вписати коло.
II. У будь-який прямокутник можна вписати коло.
III. У будь-який ромб можна вписати коло.
Якому проміжку належить значення виразу
Периметр основи правильної трикутної призми дорівнює 12 см, а периметр її бічної грані — 20 см. Визначте площу бічної поверхні призми.
Розв’яжіть систему рівнянь. Для одержаного розв’язку (х0; у0) системи обчисліть суму х0 + у0
На рисунку зображено графіки функцій у = √х та у = х ∕ 2. Укажіть формулу для обчислення площі зафарбованої фігури.
Знайти найбільше значення виразу 4+cos х
9 sin 120⁰ tg 30⁰=
Знайдіть значення виразу 2sin²β - 5 + 2cos²β
Розв'яжіть рівняння log3x = log3(6 – х2).
Знайдіть кутовий коефіцієнт дотичної до графіка функції у= х3-2х2-1 в точці х0=1
Матеріальна точка рухається прямолінійно за законом s(t) = 2,5t2 − 15t, s − шлях у метрах, t − час у секундах. Через який час від початку руху ця точка зупинилася?
В основі піраміди лежить рівнобедрений трикутник з основою а і кутом α при вершині. Грані піраміди , що проходять через бічні сторони трикутника, перпендикулярні до площини основи піраміди ,а третя нахилена до неї під кутом β. Знайдіть об'єм піраміди. Обчисліть при а=12 см, α =600,β= 450.
У шкільній олімпіаді з географії взяли участь 20 учнів десятих класів. Бали, набрані учасниками олімпіади, утворили певний ряд даних, на основі якого склали його статистичний розподіл частот:
За цим статистичним розподілом частот установіть відповідність між характеристикою ряду даних (1-4) та її числовим значенням (А-Г).
Характеристика ряду даних
1. розмах
2. мода
3. медіана
4. середнє значення
Числове значення характеристики
А. 10.5
Б. 11
В. 11.5
Г. 12
Д. 13
За якого значення х вектори а̅ (3;0;6) і в̅ (-8;7;х) перпендикулярні?
5.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома