1. Центральною ланкою в процесі людської комунікації є:
2. Комунікативну мету тексту (навіщо створено текст) прийнято називати:
3. Для тексту характерні такі ознаки:
4. Існує два основних способи зв'язку речень у тексті:
5. За стилістичними ознаками тексти поділяються на:
6. Апостроф на місці пропуску в усіх словах ставиться в рядку:
7. Усі слова пишуться з великої літери в рядку
8. Через дефіс усі слова пишуться в рядку:
9. Установіть відповідність між словами і їх будовою.
1. писати
2. чумацький
3. внизу
4. нахил
А. префікс, корінь, суфікс;
Б. корінь, суфікс, суфікс;
В. корінь, суфікс, закінчення;
Г. префікс, корінь, суфікс, закінчення;
Д. префікс, корінь, нульове закінчення.
10. Установіть відповідність.
Член речення
1. підмет
2. присудок
3. додаток
4. означення
Приклад
А. Пісня і праця - великі дві сили.
Б. Вона то плавала лебедем, то йшла павою.
В. Кипіло все напередодні весни.
Г. Любові й щастя хочеться людині.
Д. Завжди величніша путь на Голгофу, ніж тріумфальна хода.
11. Укажіть рядок, в якому записано правильний варіант слововживання.
Являється пам'яткою, не знати історію, дякуючи знанням, жити на Україні, на протязі століть
12. З'ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
(1)На чужині (2)не (3)ті люди, (4)тяжко з ними жити, ні з ким буде поплакати, ні поговорити.
А. Іменник
Б. Прислівник
В. Займенник
Г. Частка
Д. Прийменник
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома