Контрольний диктант

Додано: 14 травня 2020
Предмет: Українська мова, 8 клас
Копія з тесту: Контрольний диктант
Тест виконано: 408 разів
12 запитань
Запитання 1

Знайдіть речення без орфографічних і пунктуаційних помилок:


варіанти відповідей

А До болю стискалося серце поета від думок про страждання рідного народу в кріпацькій неволі яку гнобителі намагалися видати за веління «всемогутнього справидливого» бога.

Б До болю стискалося серце поета, від думок про страждання рідного народу в кріпацькій неволі, яку гнобителі намагалися видати за виління «всемогутнього справедливого» бога.

В До болю стискалося серце поета від думок про страждання рідного народу в кріпацькій неволі, яку гнобителі намагалися видати за веління «всемогутнього справедливого» бога.

Г До болю стискалося серце поета від думок про страждання рідного народу в кріпацькій неволі, яку гнобитилі намагалися видати за веління «всемогутнього справедливого» бога.

Запитання 2

Знайдіть речення без орфографічних і пунктуаційних помилок:

варіанти відповідей

А І тоді з'явилася потреба сказати останнє слово рідному народові, закликати народ порвати кайдани і вражою кров’ю окропити волю, потреба висловити палку віру у світле майбутнє батькивщини, у велику вільну нову сім'ю, де і його, борця за щастя народу, згадають тихим не злим словом.

Б І тоді з'явилася потреба сказати останнє слово рідному народові, закликати народ порвати кайдани і вражою кров’ю окропити волю, потреба висловити палку віру у світле майбутнє батьківщини, у велику, вільну, нову сім'ю, де і його борця за щастя народу згадають тихим не злим словом.

В І тоді з'явилася потреба сказати останнє слово рідному народові, закликати народ порвати кайдани і вражою кров’ю окропити волю, потреба висловити палку віру у світле майбутнє батьківщини, у велику, вільну, нову сім'ю, де і його, борця за щастя народу, згадають тихим незлим словом.

Г І тоді з'явилася потреба сказати останнє слово рідному народові закликати народ порвати кайдани і вражою кров’ю окропити волю, потреба висловити палку віру у світле майбутнє батьківщини, у велику вільну, нову сім'ю, де і його, борця за щастя народу згадають тихим незлим словом.

Запитання 3

У реченні «І тоді з'явилася потреба сказати останнє слово рідному народові закликати народ порвати кайдани і вражою кров’ю окропити волю потреба висловити палку віру у світле майбутнє батьківщини у велику вільну нову сім'ю де і його борця за щастя народу згадають тихим незлим словом» (розділові знаки вилучені) відокремлюється:

варіанти відповідей

А Додаток.

Б Прикладка.

В Означення.

Г Обставина.

Запитання 4

У реченні «Шевченко написав цей твір наприкінці 1845 року перебуваючи майже в безнадійному стані» (розділові знаки вилучені) відокремлюється:

варіанти відповідей

А Додаток.

Б Прикладка.

В Означення.

Г Обставина.

Запитання 5

Укажіть однорідні члени речення «…з'явилася потреба сказати останнє слово рідному народові закликати народ порвати кайдани і вражою кров’ю окропити волю…» (розділові знаки вилучені):

варіанти відповідей

А Додатки.

Б Прикладки.

В Означення.

Г Обставини.

Запитання 6

У реченні «…в наші часи вшановуючи Шевченка ми співаємо «Заповіт»…» (розділові знаки вилучені) відокремлюється: 

варіанти відповідей

А Додаток.

Б Прикладка.

В Означення.

Г Обставина.

Запитання 7

У реченні «…ми співаємо «Заповіт» покладений на музику полтавським учителем» (розділові знаки вилучені) відокремлюється: 

варіанти відповідей

А Додаток.

Б Прикладка.

В Означення.

Г Обставина.

Запитання 8

Укажіть групу за значенням вставного слова в реченні «Отже не судилося «Заповіту» стати останнім словом народного співця» (розділові знаки вилучені):

варіанти відповідей

А Виражає впевненість.

Б Указує на порядок викладу думок.

В Указує на джерело повідомлення.

Г Привертає увагу співрозмовника.

Запитання 9

Укажіть тип односкладного речення «Отже не судилося «Заповіту» стати останнім словом народного співця» (розділові знаки вилучені):


варіанти відповідей

А Означено-особове.

Б Неозначено-особове.

В Узагальнено-особове.

Г Безособове.

Запитання 10

Укажіть вид присудка у реченні «…гнобителі намагалися видати за веління…»:


варіанти відповідей

А Простий.

Б Складений дієслівний.

В Складений іменний.

Запитання 11

Укажіть вид обставини за значенням у реченні «Шевченко написав цей твір наприкінці 1845 року…»:

варіанти відповідей

А Часу.

Б Місця.

В Причини.

Г Мети.

Запитання 12

Укажіть спосіб вираження складеного підмета у реченні «Музику на текст «Заповіту» писало багато композиторів»:


варіанти відповідей

А Сполучення прислівника й іменника.

Б Сполучення займенника й іменника.

В Складна власна назва.

Г. Фразеологізм.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест