Корекція А1. Тема: Паралельність прямих і площин у просторі

Додано: 14 січня
Предмет: Геометрія, 10 клас
6 запитань
Запитання 1

Площина перетинає сторони трикутника АВС у точках М і К (точка М належить АВ, точка К належить ВС) так, що АС паралельна площині альфа, АМ:МВ=3:4. Знайти АС, якщо МК=20 см.

варіанти відповідей

40 см

42 см

90 см

35 см

15 см

36 см

48 см

56 см

Запитання 2

Точка D не лежить у площині трикутника АВС. На відрізках АD, СD і ВС взято точки К, L, M відповідно так, що DК:КА=DL:LC=ВМ:МС=1:3. Побудуйте точку N - точку перетину площини KLM та відрізка АВ. Знайдіть периметр чотирикутника KLMN, якщо АС=8 см, ВD=12 см.

варіанти відповідей

89 см

42 см

56 см

92 см

35 см

40 см

58 см

38 см

Запитання 3

Дано 2 паралельних площини α та β. Точка К не належить жодній із площин. Дані 2 прямі a та b, при цьому К належить а, К належить b. Пряма а ∩ α = А1, а площину β у точці А2, пряма b ∩ α = В1, а площину β в В2.          А1В1=10 см, КВ1=6 см, КВ2= 3 см.     Знайти А2В2.        

варіанти відповідей

12 см

15 см

7 см

9 см

23 см

5 см

10 см

4 см

Запитання 4

Точка М — середина ребра СС1 куба ABCDA1D1C1D1. Побудуйте переріз куба площиною, що проходить через точку М і паралельна площині А1ВС. Знайдіть периметр отриманого перерізу, якщо ребро куба дорівнює а.

варіанти відповідей

2а+2√а

2а+2√2

2√2а

26а

12а

12√а

26√а

2а+√3

Запитання 5

Трапеція АВСD (АВ∥СD) лежить у площині α, АВ=12 см. Поза площиною α взяли точку S і на відрізку SА відмітили точку К таку, що АК:КS=3:1. Побудуйте точку Х - точку перетину площини DКС і відрізка SВ. Знайдіть довжину відрізка КХ.

варіанти відповідей

3 см

4 см

5 см

12 см

2√2 см

2√3 см

6 см

9 см

Запитання 6

Точка К лежить між паралельними площинами α та β. Через точку К проведено прямі А1А2 і В1В2, які перетинають площини α та β у точках А1, А2, В1, В2 відповідно. Знайдіть А1А2, якщо А1К=2 см, В1К=5 см, В1В2=12 см.

варіанти відповідей

5 см

4,8 см

9,6 см

12 см

5,6 см

13 см

4 см

3,2 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест