Маркетингова політика комунікацій

Додано: 11 грудня 2020
Предмет: Економіка
Тест виконано: 287 разів
20 запитань
Запитання 1

Кодування в маркетингових комунікаціх – це:

варіанти відповідей

процес, у ході якого одержувач надає значення символам, які передав відправник

процес представлення думки у символічній формі

набір символів, які передає відправник

немає правильної відповіді

Запитання 2

Під час виготовлення рекламних щитів необхідно враховувати, що оком швидше і краще запам’ятати:

варіанти відповідей

зображені образи

текстову інформацію

написи

адреси та телефони

Запитання 3

Найменше охоплення нецільової аудиторії відбувається під час:

варіанти відповідей

реклами по телебаченню

прямої поштової реклами

реклами в метрополітені

радіореклами

Запитання 4

Маркетинговий відділ розробляє комунікаційну програму, останнім етапом у плануванні якої є:

варіанти відповідей

визначення критеріїв оцінки комунікативної та економічної ефективності програми

розрахунок бюджету комунікаційної програми

планування медіа-плану

розробка комунікаційних звернень

Запитання 5

Пропаганда – це:

варіанти відповідей

короткочасні спонукальні заходи заохочення купівлі (продажу) товару (послуги)

не особисте й неоплачуване спонсором стимулювання попиту на товар, послуги шляхом поширення відомостей у друкованих засобах інформації, по радіо, телебаченню чи зі сцени

усна рекомендація товару в ході бесіди з одним чи кількома потенційними покупцями

мистецтво розташування товарів на полицях супермаркетів

Запитання 6

«Рекламний слоган» – це:

варіанти відповідей

мистецтво створювати сприятливий клімат, сприятливе ставлення до фірми-продавця не тільки потенційних клієнтів, але й широких мас публіки;

реклама методом прямої поштової розсилки, засіб виходу на ринок із мінімальними витратами;

заголовок рекламного послання, його важлива складова частина

радіореклама

Запитання 7

Основна стадія здійснення комерційної реклами – це:

варіанти відповідей

вивчення звичок споживачів;

паблік рилейшнз

складання бюджету рекламної кампанії

особистий продаж

Запитання 8

Пряма реклама – це:

варіанти відповідей

вручення рекламних матеріалів

рухомий рядок на панно

реклама, розміщена на транспортних засобах

вітрина в магазині

Запитання 9

Найдорожчий різновид реклами – це:

варіанти відповідей

через газету

на телебаченні

по радіо

у журналі

Запитання 10

Реклама як складова стратегії просування промислового товару – це:

варіанти відповідей

форма презентації, надання інформації про товар, послугу

оплачувана спонсором форма знеособленого надання інформації про товар

неоплачувана форма поширення інформації про товар

оплачувана та неоплачувана форми поширення відомостей про товар

Запитання 11

«Паблік-рилейшнз» у рамках маркетингової стратегії просування промислових товарів – це:

варіанти відповідей

форма пропагування товарів підприємства за певну плату

зв’язок підприємства із широким колом комівояжерів, дилерів, дистриб’юторів, брокерів

певна методика збільшення доходів та прибутку за рахунок залучення нової клієнтури

популярізація підприємства, його товарів через установлення зв’язків із громадськими організаціями та особами

Запитання 12

Елемент маркетингової стратегії просування, який дає змогу охопити за короткий час найбільшу аудиторію – це:

варіанти відповідей

реклама

пропаганда

персональний продаж

стимулювання продажу

Запитання 13

Для щойно створеного підприємства метою реклами є:

варіанти відповідей

переконати потенційних покупців у перевагах продукту

переконати купити цей продукт

спонукати до придбання продукту

інформувати про підприємство і його продукт

Запитання 14

Робота над рекламним зверненням потребує розв’язання трьох завдань:

варіанти відповідей

добору виконавця звернення, визначення обсягу звернення, опрацювання змісту звернення

визначення змісту, структури та форми звернення

забезпечення чіткості адресності та доступності звернення

розрахунку вартості публікації звернення в засобах масової інформації, можливої сили впливу та ефективності звернення

Запитання 15

Короткостроковими заходами, що не розв'язують проблему кардинально, є:

варіанти відповідей

рекламування

стимулювання продажів

персональні продажі

зв'язки з громадськістю

Запитання 16

Оперативність, помірна ціна, можливість збереження інформації, широка аудиторія – є перевагами такого каналу поширення рекламної інформації:

варіанти відповідей

телебачення

радіо

газети

рекламні щити

Запитання 17

Реклама – це:

варіанти відповідей

будь-яка платна форма особистого представлення та просування товару від імені відомого спонсору

будь-яка платна форма неособистого представлення та просування товару від імені відомого спонсору

будь-яка платна форма неособистого представлення та просування товару від імені невідомого спонсору

будь-яка форма неособистого просування товару виробниками.


Запитання 18

Особистий продаж – це:

варіанти відповідей

пряма реклама

продажі за каталогом

усне представлення товару в процесі співбесіди з покупцем

продажі через роздрібну торгівлю

Запитання 19

У залежності від етапу життєвого циклу товару розрізняють наступні види реклами:

варіанти відповідей

інформативну рекламу, переконуючу рекламу, нагадувальну рекламу

переконуючу рекламу, рекламу в ЗМІ

нагадувальну рекламу, рекламу на транспорті

інформативну рекламу, зовнішню рекламу

Запитання 20

Для етапу виведення товару на ринок властива:

варіанти відповідей

інформативна реклама

переконуюча реклама

нагадувальна реклама

порівняльна реклама

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест