Кодування в маркетингових комунікаціх – це:
Під час виготовлення рекламних щитів необхідно враховувати, що оком швидше і краще запам’ятати:
Найменше охоплення нецільової аудиторії відбувається під час:
Маркетинговий відділ розробляє комунікаційну програму, останнім етапом у плануванні якої є:
Пропаганда – це:
«Рекламний слоган» – це:
Основна стадія здійснення комерційної реклами – це:
Пряма реклама – це:
Найдорожчий різновид реклами – це:
Реклама як складова стратегії просування промислового товару – це:
«Паблік-рилейшнз» у рамках маркетингової стратегії просування промислових товарів – це:
Елемент маркетингової стратегії просування, який дає змогу охопити за короткий час найбільшу аудиторію – це:
Для щойно створеного підприємства метою реклами є:
Робота над рекламним зверненням потребує розв’язання трьох завдань:
Короткостроковими заходами, що не розв'язують проблему кардинально, є:
Оперативність, помірна ціна, можливість збереження інформації, широка аудиторія – є перевагами такого каналу поширення рекламної інформації:
Реклама – це:
Особистий продаж – це:
У залежності від етапу життєвого циклу товару розрізняють наступні види реклами:
Для етапу виведення товару на ринок властива:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома