Міжнародне та порівняльне трудове право. Загальні положення.

Додано: 1 листопада 2020
Предмет: Правознавство, 11 клас
Тест виконано: 114 разів
20 запитань
Запитання 1

Удосконаленим варіантом якого методу порівняльного трудового права є написання одним з авторів передмови або післямови, де містяться узагальнення?

варіанти відповідей

Функціонально-модельного

Інституційно-описового 

Статистичного

формально-логічного

Запитання 2

Позитивним прикладом трансплантації є:

варіанти відповідей

трансплантація у Великобританію американського профспілкового законодавства

перенесення у Францію американської моделі трудового посередництва

перенесення у Францію американської моделі арбітражу

перенесення германського і французького трудового законодавства у КЗпП РРФСР 1922 р.

Запитання 3

Негативний досвід трансплантації:

варіанти відповідей

американського профспілкового законодавства у Великобританію

Норм англійського фабричного законодавства 19 ст. у трудове право фактично усіх європейських країн

германського і французького трудового законодавства у КЗпП РСФСР 1922 р.

американського, французького і радянського трудового законодавства у італійський Статут прав трудящих 1970р.

Запитання 4

Найвищий ступінь приживання мають норми,

варіанти відповідей

що регулюють трудові відносини

колективні відносини у сфері трудового права

Запитання 5

Найнижчий ступінь приживання при трансплантації мають норми,

варіанти відповідей

що регулюють трудові відносини

що регулюють колективні відносини у сфері трудового права

Запитання 6

Встановлення максимального розміру заробітної плати і мінімальної тривалості робочого часу - це один зі способів забезпечення робочими руками:

варіанти відповідей

у часи капіталізму

у часи феодалізму

у часи соціалізму

у рабовласницькі часи

Запитання 7

Перші акти “фабричного законодавства” з’явилися у 19 ст.:

варіанти відповідей

у Німеччині

у Франції

у Великобританії

у росії

Запитання 8

Хто з цих юристів НЕ є одним з “батьків-засновників” трудоправової теорії:

варіанти відповідей

Планіоль

Барасі

Таль

Л.фон Брентано

Запитання 9

"Золоте століття" трудового права на Заході це:

варіанти відповідей

20-30 роки 19ст.

20-30 р. 20 ст.

40-70 р.20 ст.

70-90 р. 20 ст.

Запитання 10

Яка з цих країн не належить до підтипу трудового права країн Латинської Америки?

варіанти відповідей

Мексика

Куба

Бразилія

Еквадор

Запитання 11

Наявність серед джерел трудового права нормативно-правових актів та колективних договорів з превалюванням останніх характерна для:

варіанти відповідей

японського підтипу трудового права

англо-саксонського підтипу трудового права

романо-германського підтипу трудового права

підтипу трудового права Єгипту, Сирії, Йорданії

Запитання 12

При оцінці національного трудового законодавства, як масштаб і мірило визнання мінімуму соціальних прав та гарантій використовуються:

варіанти відповідей

культурні традиції країни                     


релігійні догми


рівень розвитку економіки країни    

міжнародні стандарти у сфері праці 

Запитання 13

Яке твердження є ХИБНИМ щодо нератифікованих конвенцій МОП

варіанти відповідей

представляє собою пораду ввести відповідні норми у національне законодавство

держава несе зобов’язання інформувати за запитами Адмінради МОП про стан національного законодавства і практики стосовно такої конвенції

держава несе зобов’язання інформувати за запитами Адмінради МОП про стан практики стосовно такої конвенції

є юридично обов’язковою тільки після ратифікації

Запитання 14

Яке твердження шодо рекомендацій МОП є хибним

варіанти відповідей

повинна бути представлена урядом держави-МОП на розгляд компетентних органів для надання їй сили шляхом прийняття закону

представляє собою звернене до держав побажання, пропозицію, пораду ввести відповідні норми у національне законодавство

є документом необов'язкового, вибіркового характеру для держав членів-МОП

розширює можливості вибору для держав при рішенні питання про запозичення міжнародних норм

Запитання 15

Положення якого міжнародного акту було імплементовано в ст.43 Конституції України при визначенні права на працю

варіанти відповідей

Загальної декларації прав людини

Міжнародного пакту про економічні, соціальні і культурні права

Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод

Європейської соціальної хартії (переглянутої)

Запитання 16

Конвенції і рекомендації МОП розробляються і приймаються:

варіанти відповідей

Генеральною Конференцією 

Адміністративною Радою  

Міжнародним Бюро Праці

Комітетом експертів по застосуванню конвенцій та рекомендацій

Запитання 17

На міжнародному рівні соціальний діалог представлено у вигляді:

варіанти відповідей

монопартизму

біпартизму

трипартизму

квартету

Запитання 18

Конвенції і рекомендації МОП розробляються і приймаються

варіанти відповідей

за однаковою процедурою



за різною процедурою

Запитання 19

Трудові правовідносини це:

варіанти відповідей

правовідносини, які виникають у зв’язку зі сприянням громадянам у виборі професії, місця, часу і форми реалізації права на працю і права на вибір виду зайнятості, а підприємствам, установам, організаціям – у доборі необхідних кадрів

правовідносини, які виникають між роботодавцем і працівником з приводу застосування здатності до праці, в яких працівник зобов’язується особисто виконати роботу за певною спеціальністю, кваліфікацією або посадою, підпорядковуючись правилам внутрішнього трудового розпорядку, а роботодавець зобов’язується сплачувати заробітну плату і забезпечувати умови праці, визначені законодавством про працю, колективними угодами, колективним договором, угодою сторін

правовідносини з підготовки та перепідготовки кадрів, підвищення кваліфікації


правовідносини по веденню колективних переговорів і укладанню угод по соціально-трудовим правовідносинам, умовам і оплати праці

Запитання 20

Інтереси держави у МОП представляють:

варіанти відповідей

представники уряду, працівників і підприємців

представники працівників і підприємців


представники парламенту, працівників і підприємців


представники Конституційного Суду, працівників і підприємців

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест