Українська Центральна Рада створена в
Що стало безпосереднім наслідком оприлюднення цитованого документа?
«…визнаючи, що доля всіх народів Росії міцно зв’язана… ми [Центральна Рада] рішуче ставимось проти замірів самовільного здійснення автономії України до Всеросійського Учредительного Зібрання…»
Про якого діяча йдеться в уривку з історичного джерела?
«Він залишався романтиком, навіть очолюючи перший український уряд – Генеральний секретаріат, він жив більше емоціями та образами, ніж реаліями повсякденного життя. Риторикою, пафосом, його революційним ідеалізмом були просякнуті навіть акти державної ваги – Універсали Центральної Ради, до творення яких він мав безпосереднє відношення».
Вкажіть місто, в якому вперше було проголошено встановлення радянської влади:
І Всеукраїнський з’їзд рад у Харкові був скликаний із метою:
Хто був першим командуючим українізованого корпусу російської армії?
Проголошення Українською Центральною Радою Першого Універсалу було спричинено:
Територія якого державного утворення позначена на картосхемі?
«Кіннота Будьоного серпом урізалася в польський фронт… Київ відрізано, фронт польської армії розколовся надвоє й покотився на захід…»
В якому році відбулися події?
«У Дібровському лісі наші з'єднання об'єднались. Наш загін збільшився на п'ятнадцять чоловік. Простояли ми в лісі спокійно, десь біля трьох днів, збільшили землянку Щуся, а потім вирішили махнуть в Гуляйполе. Але, зважаючи на те, що там було багато австрійців, що відбирали хліб, зупинятися в ньому було небезпечно. Тоді ми вирішили їхати в село Шагарово та підібрати там наших хлопців, які переховувалися від австрійців.»
Хто з українських діячів має відношення до даного уривку?
Із якою політикою пов’язаний уривок із джерела?
«Майже п’ять місяців, як ми виселені... Невже ви думаєте, що ми куркулі? Ні, ми не куркулі, ми сумлінні працівники, ми не розкуркулені, а розграбовані місцевою владою».
Суть політики радянізації західних областей України в період післявоєнної відбудови (1945 — початок 1950-х рр.) полягала:
Операція «Вісла» — це:
До складу якого адміністративного утворення входили окуповані гітлерівцями та їхніми союзниками Одещина, південні райони Вінницької та західні райони Миколаївської областей?
Яка подія відбулась на початку Великої Вітчизняної війни?
Укажіть наслідки впровадження в Україні непу (1921—1928 рр.).
Вищий законодавчий орган Української Народної Республіки доби Директорії — це:
У декларації про створення якої радянської республіки зазначалося таке: «Ми ніколи не розглядали українську радянську республіку як національну республіку, а виключно як радянську республіку на території України»?
Яке завдання державотворення в Україні було вирішено в першій половині 1990-х рр.?
Установіть відповідність між періодом в історії України та поняттями й термінами, які потрібно використовувати, характеризуючи його.
1
післявоєнна відбудова та розвиток (1945 – початок 1950-х рр.)
2
Україна в умовах десталінізації (1953-1964 рр.)
3
загострення кризи радянської системи (середина 1960-х початок 1980-х рр.)
4
Україна в умовах незалежності (1991 р. - початок ХХІ ст.)
А
«самвидав», «номенклатура», «дефіцит», «правозахисник»
Б
«новий порядок», «радянізація», «план “Ост”», «депортація»
В
«приватизація», «тимчасово окупована територія», «антитерористична операція (АТО)», «європейська інтеграція»
Г
«“саморозпуск” УГКЦ», «ждановщина», «космополітизм», «лисенківщина»
Д
«відлига», «політична реабілітація», «раднаргоспи», «шістдесятники»
Установіть відповідність між плакатами та історичними періодами.
А
радянська модернізація України (1928–1938 рр.)
Б
повоєнна відбудова та розвиток (1946 — початок 1950-х рр.)
В
політична та економічна лібералізація суспільства (1953–1964 рр.)
Г
загострення кризи радянської системи (1965–1985 рр.)
Д
розпад Радянського Союзу та відродження незалежності України (1985–1991 рр.)
Поширене означення НЕ відокремлюється комами в реченні (розділові знаки пропущені)
Укажіть, у якому реченні допущено пунктуаційну помилку.
1. (1) Поміж осик, на крутому схилі на яру, чиєюсь невірною рукою зрізано три товсті верби.
2. Теплого дощового вересневого дня ми із сином навідуємося до (2) тих пеньків.
3. Це наше потаємне місце, адже (3) саме звідси щороку починаються наші тривалі пошуки грибів.
4. Ось рядочок за рядочком, мов би тримаючись одне за одного тоненькими рученятами зростають опеньки.
5. Обережно, щоб не зашкодити корінцям, уважно й неквапно зрізаємо їх, і згодом грибів у кошику (4) більшає.
Укажіть слово, у написанні якого допущено орфографічну помилку.
1. (1) Поміж осик, на крутому схилі на яру, чиєюсь невірною рукою зрізано три товсті верби.
2. Теплого дощового вересневого дня ми із сином навідуємося до (2) тих пеньків.
3. Це наше потаємне місце, адже (3) саме звідси щороку починаються наші тривалі пошуки грибів.
4. Ось рядочок за рядочком, мов би тримаючись одне за одного тоненькими рученятами зростають опеньки.
5. Обережно, щоб не зашкодити корінцям, уважно й неквапно зрізаємо їх, і згодом грибів у кошику (4) більшає.
Складним є речення.
1. (1) Поміж осик, на крутому схилі на яру, чиєюсь невірною рукою зрізано три товсті верби.
2. Теплого дощового вересневого дня ми із сином навідуємося до (2) тих пеньків.
3. Це наше потаємне місце, адже (3) саме звідси щороку починаються наші тривалі пошуки грибів.
4. Ось рядочок за рядочком, мов би тримаючись одне за одного тоненькими рученятами зростають опеньки.
5. Обережно, щоб не зашкодити корінцям, уважно й неквапно зрізаємо їх, і згодом грибів у кошику (4) більшає.
Складнопідрядним реченням причини є.
1. (1) Поміж осик, на крутому схилі на яру, чиєюсь невірною рукою зрізано три товсті верби.
2. Теплого дощового вересневого дня ми із сином навідуємося до (2) тих пеньків.
3. Це наше потаємне місце, адже (3) саме звідси щороку починаються наші тривалі пошуки грибів.
4. Ось рядочок за рядочком, мов би тримаючись одне за одного тоненькими рученятами зростають опеньки.
5. Обережно, щоб не зашкодити корінцям, уважно й неквапно зрізаємо їх, і згодом грибів у кошику (4) більшає.
Складним реченням з різними типами зв'язку є
1. (1) Поміж осик, на крутому схилі на яру, чиєюсь невірною рукою зрізано три товсті верби.
2. Теплого дощового вересневого дня ми із сином навідуємося до (2) тих пеньків.
3. Це наше потаємне місце, адже (3) саме звідси щороку починаються наші тривалі пошуки грибів.
4. Ось рядочок за рядочком, мов би тримаючись одне за одного тоненькими рученятами зростають опеньки.
5. Обережно, щоб не зашкодити корінцям, уважно й неквапно зрізаємо їх, і згодом грибів у кошику (4) більшає.
Орфографічну помилку допущено в рядку
Подвоєння літер у всіх словах іншомовного походження НЕ відбувається в рядку.
Літеру е треба писати в усіх словах рядка.
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків.
Демонстрація ... нової колекції Віктора ... відбудеться через ...
Помилку допущено при відмінюванні числівника в рядку.
Граматичну помилку допущено в уривку з тексту реклами.
Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку.
Неправильно утворена форма наказового способу дієслова в рядку.
Літеру й на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка.
Неправильно наголошені усі слова , окрім :
Наголос падає на другий склад у слові :
Правильно записано всі слова іншомовного походження , ОКРІМ
Правил вживання великої літери дотримано в рядку :
Підмет виділений в реченні :
Укажіть область визначення функції:
Укажіть функцію що зображена на графіку:
Розв'яжіть систему і у відповідь запишіть суму X+Y:
Подайте вираз у вигляді степеня з основою а:
Знайти похідну функції:
Розв'яжіть нерівність:
Обчисліть площу чотирикутника:
Спростити вираз:
Визначте об'єм піраміди:
О шостій годині ранку визначено температуру десяти метеостанцій. Отримані дані відображено в таблиці. Визначте х.
Спростити вираз
Обчисліть довжину меншої діагоналі паралелограма.
Яку властивість має функція?
Скільки всього гектарів поля засіяли соєю?
Доберіть тотожно рівний вираз до 1:
Доберіть тотожно рівний вираз до 2:
Установити відповідність між проекцією відрізка на пряму та довжиною проекції ВC на пряму AD:
Утворити правильне твердження до 4:
Знайти перший член прогресії:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома