Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова

Додано: 30 березня 2021
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 220 разів
12 запитань
Запитання 1

Позначте речення, у якому між однорідними членами потрібно поставити кому:


варіанти відповідей

З добра й любові приходить щастя (А. Мойсеєнко).

Працею людина сильна і красива (О. Гончар).

Шукаю вже не щастя а поради (В. Грінчак).

Ми маємо право на сум і любов. (В. Симоненко).

Запитання 2

Указати речення, в якому перед однорідними членами треба поставити двокрапку (розділові знаки пропущено).




варіанти відповідей

А. Бачу, що всі кругом сміються і Людмила Василівна і режисер і оператор.


Б. Сонце ліси поля води повітря все це святиня, яку маємо берегти..


В. Люблю твій шум і шепіт серед поля і серцем чую силу наливну.


Г. Ні спека дня ні бурі ні морози ніщо не вб'є любов мою живу.

Запитання 3

2. Після однорідних членів треба поставити тире в реченні (розділові знаки пропущено)


варіанти відповідей

А. Куди не повернешся скрізь земля і згори і знизу і праворуч і ліворуч.


Б. Ми садили ліс у полі і дубочки і тополі і осику і ліщину і червону горобину.


В. Дерева трави квіти усе жило в очікуванні весняних сонячних дотиків.


Г. І заспівало все у цім краю Карпатські гори ріки і смереки.

Запитання 4

Вставним словом ускладнено речення (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Поки живий я хочу справді жити.

Видно шляхи полтавськії і славну Полтаву.

Видно було вже пізно бо ніде по хатах уже не світилося.

Здається вічністю маленька мить перед якою навіть смерть безсила.

Запитання 5

НЕ Є вставним видалене слово в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

На щастя злива вже вщухала а крізь хмари пробивалося сонце.

На щастя потяг було затримано через технічні проблеми.

Поки працювали в полі дощу на щастя не було.

Відчиняли люди широко ворота поливали на щастя дорогу.

Запитання 6

Вказівку на джерело інформації виражає вставне слово в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Чужа душа то кажуть темний ліс.

На диво птахи ще не відлітали у вирій.

Мабуть сонця сьогодні буде мало.

Отже червень починаються канікули!

Запитання 7

У яких реченнях допущено пунктуаційні помилки?

варіанти відповідей

 О поле, й дорога, і річка, й узлісся зелене! Ви в серці у мене

 О незвичайна, чародійна мово, Хоч пронеслася молодість громово, Твій звук у мене в серці не затих


В О Львове батьку мій камінний, знаю, Як мучила тебе страшна жада в бою, коли напасницька орда Топтала й роздирала Русь безкраю

 За все тобі спасибі, низький уклін о земле, наш уклін! 

Запитання 8

Позначити речення, в якому правильно розставлено розділові знаки.

варіанти відповідей

Розцвітай, ти веснонько, красна, духом творчості все онови.

Благословенні, ви, сліди, не змиті вічності дощами мандрівника Сковороди.

Розвійтеся з вітром, листочки, зів'ялі розвійтесь як тихе зітхання!

Україно! Ти, моя молитво!

Запитання 9

У якому реченні правильно розставлені розділові знаки?

варіанти відповідей

Теплий кожух, тільки шкода не на мене шитий

Він дивився вбік і, здавалося, нічого не бачив, а можливо, не хотів бачити.

Либонь запізно зрозумів я, що слово треба берегти.

Весна мабуть блукає вже десь поряд, дзвенить бурульками, співає синицею

Запитання 10

Дайте характеристику речення (оберіть усі правильні відповіді).Тоненький струмок диму поволі піднявся над сторожкою, понад віттям дерев і послався над ними прозорою хмаркою.

варіанти відповідей

РОЗПОВІДНЕ

ПИТАЛЬНЕ

НЕОКЛИЧНЕ

ОКЛИЧНЕ

ПРОСТЕ 

СКЛАДНЕ

Запитання 11

Дайте характеристику речення (оберіть усі правильні відповіді).Тоненький струмок диму поволі піднявся над сторожкою, понад віттям дерев і послався над ними прозорою хмаркою

варіанти відповідей

НЕПОШИРЕНЕ

ПОШИРЕНЕ

ПОВНЕ 

НЕПОВНЕ

ДВОСКЛАДНЕ 

ОДНОСКЛАДНЕ

ПРИСУДКОВЕ


УСКЛАДНЕНЕ

Запитання 12

У якому реченні немає вставних слів? (розділові знаки вилучено)

варіанти відповідей

Не раз бувало гірко нене.

Пан здавалося був ладен з’їсти Миколу очима.

От бувало слухаю на відстані.

Працювать працювать безумовно!

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест