Вкажіть загальну формулу одноатомних насичених спиртів.
Вкажіть правильне твердження. Жири - це естери:
Якісна реакція на крохмаль
Вкажіть, що таке естерифікація:
Вкажіть формули гомологів метаналю
Вкажіть, які з вказаних органічних речовин можна визначити за запахом
Вкажіть формули вищих насичених карбонових кислот
Вкажіть формули вуглеводів
Обчисліть масу глюкози, що піддали бродінню, якщо при цьому одржали етанол об'ємом 287,5 мл (густина етанолу 0,8г).
Серед переліку назв кислот виберіть органічні кислоти:
Вкажіть , до якого класу належать жири:
Яку функціональну групу мають карбонові кислоти?
Укажіть реакцію, у результаті якої здійснюється виробництво маргарину
Рідкі жири на відміну від твердих містять залишки:
Щоб з рідкого жиру одержати твердий, до нього треба додати:
Термін походить від слів «гідрат вуглецю», його запропонував 1844 року хімік К. Г. Шмідт, ґрунтуючись на даних про елементний склад перших відомих представників цього класу сполук. Назвіть цей термін.
До простих вуглеводів належить:
Назвіть головний резервний полісахарид вищих тварин, міститься в цитоплазмі клітин майже всіх тканин, найбільший уміст у м'язах та печінці. Іноді його називають тваринним крохмалем. Він швидко піддається гідролізу й поповнює запас глюкози в крові.
Яка речовина має такі фізичні властивості:
Безбарвна кристалічна речовина; без запаху; tпл. = 146 °C;
добре розчиняється у воді: у 100 г води за 0 °C розчиняється 32 г , а за 25 °C — 82 г, погано розчиняється в органічних розчинниках; солодка на смак.
Зображення забарвлення розчину якої пробірки доводить, що глюкоза є багатоатомним спиртом?
Укажіть рівняння реакції горіння етанолу.
Укажіть правильні твердження щодо спільних спільних властивостей етанолу і гліцеролу:
1)взаємодіють з водою
2)взаємодіють з калій гідроксидом
3)взаємодіють з калієм
4)взаємодіють з купрум (ІІ) гідроксидом
5)розчиняються у воді
6) реагують з киснем
Позначте формулу етанової кислоти:
Характеристичною групою яких органічних сполук є гідроксильна група:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома