Правильно написано всі слова в рядку
Лексичну помилку допущено в рядку
На другий склад падає наголос у слові
Спільнокореневим до слова око є
Літеру В треба писати на місці пропуску в рядку
Звук [т] треба вимовляти на місці пропуску в усіх словах рядка
Помилку у творенні форми ступеня порівняння прикметника допущено в реченні
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Барви київських мозаїк –(1) це одне з тих див,(2) яке захоплювало і,(3) мабуть,(4) ніколи не перестане захоплювати всіх,(5) хто по-справжньому цінує прекрасне,(6) не розгублене у віках мистецтво,(7) але ж тут майстерність не лише в кольорах…
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Увідповідніть фразеологізм із його значенням.
Фразеологізм Значення
1 поливати брудом А бути у відчаї
2 варити воду Б лементувати
3 топтати ряст В жити
4 вити вовком Г ганьбити
Д знущатися
З’ясуйте, яким членом речення є виділені слова (цифра позначає наступне слово).
(1)Звичай (2)плести навесні вінки (3)з давніх-давен (4)поширений у багатьох народів світу.
1 А підмет
2 Б присудок
3 В означення
4 Г додаток
Д обставина
Доберіть приклад до кожного типу односкладного речення.
Тип односкладного речення Приклад речення
1 означено-особове А Нам з підлістю довічно треба битись…
2 неозначено-особове Б Надія на добро ніколи не зникає…
3 безособове В Від нас чекають відкриттів і звершень!
4 називне Г Ох, спалах почуттів, давно забутий…
Д Шукай в очах поета любові й доброти!
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
— А кому вже (1) не гидко, (2) той, виходить, (3) непомітно сам уже погидшав, — сказав спокійно Леї навіть не (4) глянувши в бік Галая.
1 А займенник
2 Б дієприкметник (як форма дієслова)
3 В дієприслівник (як форма дієслова)
4 Г прислівник
Д частка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома