Знайти похідну функції у = - 7/6 х6 +5х4 - 14
Знайти похідну функції ƒ(х) = х(х3 +1)
*примітка. Можна шукати як похідну добутку, можна розкрити дужки і знайти похідну отриманого виразу
Знайти похідну функції y = sinx - cosx + 1
Знайти похідну функції y = (4x - 1)3
*примітка. Уважно дивіться функція складена чи ні
Укажіть рівняння прямої, яка може бути дотичною до графіка функції у =ƒ(х) у точці з абсцисою х0 = 4, якщо ƒ′(2) = 7.
Укажіть рівняння дотичної, проведеної до графіка функції у = ƒ(х) у точці з абсцисою х0 = 1, якщо ƒ(х0) = 5, ƒ′(х0) = 2
*примітка. Використати формулу дотичної
Знайти похідну функції у = е4х
Функція ƒ(х) має в точці х0 =3 похідну ƒ′(х0) = - 2. Обчислити значення похідної функції g(x) = ƒ(x)⋅x в точці х0, якщо ƒ(6) = 2
Функція ƒ(х) має в точці х0 похідну ƒ′(х0) = - 4. Обчислити значення похідної функції g(x) = 2ƒ(x) + 7x - 3 в точці х0 .
Знайти значення похідної функції ƒ(х) = 2х3 - 5 у точці х0 = - 1
Знайти значення похідної функції ƒ(х) = 4cosx + 5 у точці х0 = π/2
Знайти похідну функції y = x4 +3cosx
Тіло рухається прямолінійно за законом s(t) = ⅔t3 - 2t2 + 4t (час t вимірюється у секундах, шлях s - у метрах). Визначте прискорення його руху у момент часу t = 10с
Тіло рухається прямолінійно за законом s(t) = 4t2 + 9t + 8 (час t вимірюється у секундах, шлях s - у метрах). Визначте швидкість його руху у момент часу t =4с
Тіло рухається прямолінійно за законом s(t) = 2t2 + 3t (час t вимірюється у секундах, шлях s - у метрах). Визначте значення часу t ( секундах), при якому миттєва швидкість тіла дорівнює 76 м/с
*примітка. Ми ровз'язували аналогічне завдання, тільки за умовою тіло зупинилося, приклад 24.21 зі збірника
Визначте кутовий коефіцієнт дотичної, проведеної до графіка функці
ƒ(х) = х2 + 3х - 10 у точці з абсцисою х0 = - 1.
Знайдіть похідну добутку функції y = x ⋅sin x.
Чому дорівнює похідна функції (x2 + 1)(x3 - 2)?
Знайдіть тангенс кута нахилу до осі абсцис дотичної до графіка функції f(x)=x3 у точці з абсцисою х0= -1.
Знайдіть похідну функції
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома