Один із гострих кутів прямокутного трикутника в 9 разів менший за другий. Знайти гострі кути
Бічна сторона рівнобедреного трикутника на 6 см більша за основу, а його периметр 54 см. Знайдіть сторони трикутника.
На малюнку АD - висота трикутника АВС. Знайдіть кути цьго трикутника
Один із зовнішніх кутів трикутника дорівнює 1260. Знайдіть внутрішні кути, не суміжні з ним, якщо вони відносяться як 5 : 4.
Точки дотику кола, вписаного в трикутник, ділить його сторони на відрізки, три з яких дорівнюють 3,6,8 см . Знайдіть сторони трикутника
Кут,вертикальний до кута,при вершині рівнобедреного трикутника дорівнює 68°.Знайдіть кут між бічною стороною трикутника і висотою ,проведеною до основи.
Катети прямокутного трикутника 8см і 6см. Знайти радіус описаного кола
ВР − бісектриса трикутника АВС. АР:РС = 1:2, АВ=4 см. Знайдіть ВС
У трикутнику АВС висота ВК поділяє сторону АС на відрізки 1см і 3 см. Знайти квадрат медіани ВМ трикутника АВС, якщо висота ВК = 2 см.
Основа і бічна сторона рівнобедреного трикутника відповідно дорівнюють 5 см і 20 см. Знайти менший з відрізків, на які поділяє бічну сторону бісектриса кута при основі.
Медіана BD трикутника АВС розбиває його на два трикутники, периметри яких дорівнюють 32 см і 36 см. Знайдіть периметр трикутника АВС, якщо BD = 10 см
На малюнку зображено прямокутний трикутник АВС із гіпотенузою АС, відрізок ВD - висота даного трикутника. ∠С=300 АD=2. Яка довжина відрізка АС?
Два кути трикутника 54° і 63°, відомо сторону, що лежить проти більшого кута 9 см. Знайти сторону, яка лежить проти меншого з даних кутів.
Знайти радіус кола, вписаного в трикутник зі сторонами 17 см, 25 см і 28 см.
Сторони трикутника дорівнюють 16 см, 10 см, 12 см . Найменша сторона трикутника , подібного до даного дорівнює 2,5 см . Знайдіть периметр другого трикутника.
Периметри трикутників відносяться як 2:3. як відносяться їх площі?
Сторони трикутника дорівнюють 7 см, 8 см, 10 см. Знайти косинус найбільшого кута цього трикутника.
Знайти радіус кола, описаного навколо трикутника зі сторонами 29 см, 25 см і 6 см.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома