Повторення вивченого

Додано: 4 жовтня 2022
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 1 раз
13 запитань
Запитання 1

Розділові знаки для передачі чужої мови ПРАВИЛЬНО вжито в реченні:

варіанти відповідей

«Добрий вечір вам»: заспівав позаду тоненький дівочий голос.

«Ні, — сказав сам собі Василько — щуки я не піймаю, бо вона прудка».

«Життя мені всміхалося, — говорив Франко, — а діти були промінням».

«Коли я сита, то така я добра», ковтнувши жертву, просичала Кобра.

Запитання 2

Речення з прямою мовою записано в рядку (розділові знаки пропущено):

варіанти відповідей

Хай замріяна весна тобі розкаже як вірно я тебе кохаю.

Ні не клич мене весно казала я їй не чаруй і не ваб надаремне.

А жовте листя осені шепоче щоб швидко-швидко йшла вже геть.

Хто вам сказав що я слабка що я корюся долі?

Запитання 3

З’ясуйте, який розділовий знак треба ставити на місці пропуску:


«Стій, – гукав на неї Іван, […] звідки ти приїхала?»

варіанти відповідей

кома

двокрапка

лапки

тире

Запитання 4

Пряму мову в реченні Іван сказав: «Як і будь-якій людині, мені важливо знати, що про мене думають інші, як сприймають мої ідеї» правильно передано непрямою в рядку:

варіанти відповідей

Іван сказав, що, як і будь-якій людині, мені важливо знати, що про мене думають інші, як вони сприймають мої ідеї.

Іван сказав, що, як і будь-якій людині, для нього важливо знати, що про мене думають інші, як сприймають його ідеї.

Іван сказав, що йому, як і будь-якій людині, важливо знати, що про нього думають інші, як вони сприймають його ідеї.

Іван сказав, що йому, як і будь-якій людині, важливо знати, що про них думають, як сприймають їхні ідеї.

Запитання 5

Складне речення--це...

варіанти відповідей

речення ,яке з чогось складається

речення,яке складно вимовити

речення,у якому 2 і більше граматичні основи

Запитання 6

Вкажіть речення, в якому немає другорядних членів речення

варіанти відповідей

Сад рясно цвів.

Один із кущів шелестів.

Ошатні дерева ніби всміхалися.

Одурманливо пахли квіти

Запитання 7

Вкажіть складне речення

варіанти відповідей

Світ, охоплений цвітінням, тішив око.

Навчившись цінувати добро, ви відчуєте щастя, подароване іншими.

Зацвіли проліски, і це означало прихід весни.

 У світі багато речей, вартих вашої уваги і вашої участі.

Запитання 8

Граматична основа речення складається

варіанти відповідей

з підмета і означення;

з підмета і присудка;

з присудка та обставини.

головних і другорядних членів речення

Запитання 9

Правильна характеристика речення:

"Багатство не робить людину щасливою".

розміщена в рядку

варіанти відповідей

спонукальне, просте, двоскладне, поширене

  спонукальне, просте, односкладне, поширене

розповідне, просте, двоскладне, поширене

розповідне, просте, односкладне, поширене

Запитання 10

Доберіть другу частину до речення "Вітер дужчав,….",

щоб утворилося складне речення

варіанти відповідей

 … і починав накрапати дощ

… і здіймав на дорозі куряву

… і пригинав до землі дерева

… і розганяв чорні хмари

Запитання 11

Оберіть речення, у якому виділене слово є вставним (розділові знаки пропущено, кілька правильних відповідей).

варіанти відповідей

А втім може й справді се якась невідома сила розкраяла мені і серце і душу надвоє.

Співає соловейко голосно і хто не бачив його може подумати що це неабиякий птах.

Тут навіть повітря здавалося несло в собі золотисті відтінки.

Це місце здавалося йому святим і віщим.

Запитання 12

Чим ускладнене це речення? (розділові знаки пропущено)


Окрім річок велику частину водних запасів України становлять 3 тис. озер 80 водосховищ і 20 тис. ставків.

варіанти відповідей

Однорідними членами речення

Порівняльним зворотом

Відокремленим членом речення (додатком)

Відокремленим членом речення (прикладкою)

Запитання 13

Не допущено граматичну помилку в реченні...

варіанти відповідей

Виходячи з вагона у моєї валізи порвалася ручка.

Українська народна творчість — це світ поринувши в який стаєш духовно багатий.

Розірвавши конверт лист був відразу прочитаний.

Працюючи наполегливо робота була закінчена вчасно.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест