Речення з однорідними членами,звертаннями, вставними словами.

Додано: 25 березня 2021
Предмет: Українська мова, 8 клас
Тест виконано: 469 разів
12 запитань
Запитання 1

Слово здавалося не є вставним у реченні

варіанти відповідей

А  Восени листя кущів здавалося червоним багаттям.

Б  Сади цвіли в такому здавалося захваті, як ніколи.

В В очах дівчини здавалося була зібрана вся синява неба.

Г Здавалося дід якось ніби трохи сяяв.

Запитання 2

Речення із вставним словом (розділові знаки пропущено)є в рядку

варіанти відповідей

А Я вас справді не розумію.

Б Справді за дурною головою — ногам діло.

В  Навіть часом сліпну від краси.

Г Він принаймні вибачився.  

Запитання 3

Неправильно виділено звертання в реченні

варіанти відповідей

А  Печаль і радість, повніть моє горе... 

Б  Нам випало, сину, досіяти і долюбити батьківське поле.

В О, степе, на теплій долоні зрости б і мені колоском.

Г  Гуркочи у долю мою, світе, хвилями прадавнього Дніпра.

Запитання 4

Правильна характеристика  речення в рядку

 Даремно ходиш стежкою крутою.

варіанти відповідей

А просте, двоскладне, ускладнене, поширене, повне,розповідне

Б просте, односкладне, означено-особове, поширене, розповідне

В просте, односкладне, узагальнено­особове, поширене, розповідне

Г просте, односкладне, безособове, поширене, розповідне

Запитання 5

Слово може є вставним у реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А  Може доля й відгукнеться у темному гаю.

Б  Не все іще було, що може бути.

В Всяке трапитись може на довгім віку.

Г Ніхто не може світа пережити.

Запитання 6

Немає вставного сло­ва в реченні (розділові знаки пропущені) 

варіанти відповідей

А Сьогодні мабуть буде завірюха

Б Без сумніву весна колись переможе зиму

В Навіть могутні дуби застигли в мовчанні

Г  Погода на щастя видалася гарною.

Запитання 7

Неправильно виділено звертання в реченні

варіанти відповідей

А  Рости, моя пташко, мій маковий цвіте, розвивайся, поки твоє серце не розбите ...

Б   Пусти мене, мій батеньку, на гори, де ряст весняний золотом жаріє

В  Через тумани лихі, через велике горе ти світиш мені моя зоре.

Г  Дяка щира  тобі, ніченько-чарівниченько, що закрила ти моє личенько.

Запитання 8

Між однорідними членами речення та узагальнювальним словом ставиться тире в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А  Високі береги зеленувата вода лози все було залите гарячим сонцем.

Б Все тимчасове інструкції слова і гроші.

В  Усе забудеться морози і люта завія.

Г  Усе я пізнав там і втрати зловісні і радість і горе і спів солов’я .

Запитання 9

Однорідні підмети є в реченні

варіанти відповідей

А Віяло молоком і дозрілою суницею.

Б Жайворонкова пісня розбуркує в душі добрість, щирість, любов до всього

В Усе набрало якоїсь святковості, незвичності, таємничості.

Г З лісу в широких киреях виходять вечір і туман.

Запитання 10

Правильно розставлено розділові знаки в реченні

варіанти відповідей

А А ріка життя все шумить і піни­ться, і стогне

Б Зимове сонце з'явилося на мить, і заховалося за хмарами.

В Усяке птаство  як-от: деркачів, перепілок, куликів, курочок — можна було викосити косою з трав або впіймати.

Г Кожен кущик, горбок, долина, стежечка — усе це йому знайоме.

Запитання 11

. Двокрапка між  узагальнювальним словом та однорідними членами речення ставиться в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

А Високі береги зеленувата вода лози усе було залите гарячим сонцем.

Б  І срібні сурми журавлів сльота і ранки голубі все заплелося в тій дорозі . 

В  І море і озеро і широкий степ усе було залите гарячим маревом.

 Г  Усе тимчасове інструкції слова і гроші.

Запитання 12

Допущено помилку у вживанні розділових знаків при однорідних членах у реченні 

варіанти відповідей

А  Хай на ньому цвіте росяниста доріжка і зелені луги, й солов’їні гаї.

 Б І гніт, і неволя, і кров ─ усе зникне навіки.

В  Річка свічадо своє розгорнула, і красувалась, і цвіла,і усміхалась.

Г  Вогнища тліють, і горять, і жаріють, і вогневіють десь у лісовій гущавині.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест