Самостійна робота з теми "Основні класи неорганічних сполук. Хімічні властивості лугів, нерозчинних основ та амфотерних гідроксидів" (І варіант)

Додано: 4 квітня 2020
Предмет: Хімія, 8 клас
Тест виконано: 211 разів
10 запитань
Запитання 1

Складіть рівняння реакції розкладу ферум(ІІІ) гідроксиду. Сума коефіцієнтів у цьому рівнянні


варіанти відповідей

6

3

5

4

Запитання 2

Укажіть формулу амфотерного гідроксиду

варіанти відповідей

Ba(OH)2

LiOH

Ca(OH)2

Al(OH)3

Запитання 3

Складіть рівняння реакції між купрум(ІІ) гідроксидом і сульфатною кислотою у розчині. Ознакою перебігу реакції є

варіанти відповідей

випадання осаду

виділення осаду

розчинення осаду

випромінення світла

Запитання 4

Складіть рівняння реакції між магній гідроксидом і нітратною кислотою з утворенням середньої солі. Утворені продукти реакції матимуть назви

1. магній нітрат; 2. магній оксид; 3. нітроген(V) оксид; 4. вода; 5. водень

варіанти відповідей

1, 5

2, 3

2, 4

1, 4

Запитання 5

Укажіть елементи, які утворюють амфотерні гідроксиди

1. Be; 2. Ca; 3. Na; 4. Ba; 5. Cr

варіанти відповідей

2, 4

3, 5

1, 5

2, 3

Запитання 6

Речовиною, при взаємодії з якою цинк гідроксид виявлятиме кислотні властивості, є

варіанти відповідей

NaOH

H2SO4

CO2

KNO3

Запитання 7

Складіть рівняння реакції між цинк гідроксидом та ортофосфатною кислотою. У відповіді вкажіть суму коефіцієнтів у цьому рівнянні.

варіанти відповідей

12

11

5

7

Запитання 8

Складіть рівняння реакції між алюміній гідроксидом і хлоридною кислотою. У відповіді вкажіть суму коефіцієнтів у цьому рівнянні.

варіанти відповідей

4

6

8

7

Запитання 9

Обчисліть масу осаду, що утворився внаслідок взаємодії в розчині купрум(ІІ) нітрату й калій гідроксиду масою 336 г.

варіанти відповідей

300 г

492 г

394 г

294 г

Запитання 10

Обчисліть масу солі (г), що утворилася внаслідок сплавлення цинк гідроксиду з кристалічним натрій гідроксидом масою 320 г. 

варіанти відповідей

467 г

466 г

468 г

470 г

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест