Позначте речення, що відповідає такій характеристиці: складне речення з різними типами синтаксичного зв’язку (сполучниковим і безсполучниковим):
Визначити вид складного речення
Уява оперує óбразами, і саме цей дар люди не використовують, а ті, які навчилися це робити, сприймають світ творчо.
Позначте речення, що відповідає такій характеристиці: складне речення з різними типами синтаксичного зв’язку (сполучниковим і безсполучниковим):
Якій схемі відповідає речення?
Рослини та тварин потрібно охороняти зараз, і природа нам віддячить за це: наші діти та онуки зможуть помилуватися лісами, луками, степами та горами; рослини та тварини хочуть жити не менше за нас, людей.
Правильно розставлено розділові знаки
Знайти речення з різними типами зв`язку
У реченні пропущено розділовий знак
Якось обернулася Харитя назад, щоб покласти нажату жменьку, глянула навкруги і страх обхопив її.
Визначте тип речення
Розкішно вбраний, сад густий стоїть, і ллється спів пташок дзвінкий.
НЕ є складним реченням з різними видами зв язку
Знайдіть речення, у якому перед сполучником «і» потрібно ставити кому (розділові знаки пропущено)
Визначте заголовок, який НЕ ПІДХОДИТЬ до тексту.
У Ганнусі день народження. Їй принесли стільки подарунків! І велику ляльку, і три книги, і м'яч, і цукерки. А от дядько Іван усіх гостей насмішив. Він подарував Ганнусі жовте курчатко. Воно лагідно подзьобувало дівчинку.
Знайдіть зайве речення у тексті.
У нашої кішки Мурки весною народилися кошенятка. Якраз у той день діти знайшли в траві зайченятко. Вони підклали його кішці. На клумбі розквітли сині підсніжники. Мурка прийняла зайченя та годувала його.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома