Складне безсполучникове речення

Додано: 19 березня 2020
Предмет: Українська мова, 9 клас
Тест виконано: 145 разів
10 запитань
Запитання 1

Кому у складному безсполучниковому реченні ставимо, якщо

варіанти відповідей

друга частина пояснює зміст першої

друга частина вказує на причину того, про що йдеться в першій

перша частина виражає час чи умову

частини виражають одночасність або послідовність подій

Запитання 2

Двокрапку у безсполучниковому реченні ставимо, якщо

варіанти відповідей

частини безсполучникового речення виражають послідовність чи одночасність подій

частини безсполучникового речення не мають тісного зв’язку у змісті або якщо в середині частин є свої розділові знаки. 

друга частина складного речення розкриває, пояснює або доповнює зміст першої частини

частини складного речення протиставляється або зіставляється, порівнюється

Запитання 3

Тире у безсполучниковому реченні ставимо, якщо

варіанти відповідей

друга частина складного речення розкриває, пояснює або доповнює зміст першої частини (між частинами речення можна поставити слова а саме, що; і побачив; і почув, що)

друга частина містить причину того, про що йдеться в першій частині речення (між ними можна вставити сполучник тому що)

друга частина речення виражає наслідок, несподіваний результат, висновок з того, про що говорилося в першій частині речення

окремі частини безсполучникового речення не мають тісного зв’язку у змісті або якщо в середині частин є свої розділові знаки. 

Запитання 4

Крапку з комою ставимоу безсполучниковому складному реченні, якщо

варіанти відповідей

окремі частини безсполучникового речення не мають тісного зв’язку у змісті або якщо в середині частин є свої розділові знаки. 

друга частина складного речення розкриває, пояснює або доповнює зміст першої частини (між частинами речення можна поставити слова а саме, що; і побачив; і почув, що).

друга частина містить причину того, про що йдеться в першій частині речення (між ними можна вставити сполучник тому що)

друга частина речення виражає наслідок, несподіваний результат, висновок з того, про що говорилося в першій частині речення

Запитання 5

В якому реченні правильно проставлені розділові знаки.

варіанти відповідей

В любові грішних не буває - сама любов гріхи вбиває.

Пахнуть сонцем дині спілі, хмелемб'ються меди скжені.

Упаде мороз на яблуневий цвіт, залишимося без урожаю.

І диво дивне сталося, з ним совість заговорила.

Запитання 6

Тире треба поставити між частинами безсполучникового речення (розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

Сонце гріє вітер віє з поля на долину.

Облітають квіти обриває вітер пелюстки печальні в синій тишині.

Віз ламається чумак розуму набирається.

Натужно шуміли ялиці потріскували на морозі стовбури.

Запитання 7

Двокрапку треба поставити в безсполучниковому речення (розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

Закрався вечір одшуміла праця

Зрубав дерево посади два

Я знаю мова мамина свята

Небо скоро затяглося хмарами стало мрячити

Запитання 8

Тире треба поставити після частини Дмухнув вітер..., якщо серед варіантів вибрати

варіанти відповідей

сонце сховалось за хмарами.

листя вихором затанцювало у повітрі.

ми залишилися дома.

поніс листя над землею.

Запитання 9

Двокрапку треба поставити в усіх реченнях, ОКРІМ (розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

Наснився мені чудернацький базар під небом у чистому полі продавалися різні Долі.

У душі хлопець непокоївся весна видалася засушливою.

Рада б зірка зійти чорна хмара заступає.

Тепер я знаю точно мрії збуваються.

Запитання 10

Безсполучникове речення - це

варіанти відповідей

граматично й інтонаційно оформлена за законами мови синтаксична одиниця, що складається з одного або кількох слів.

синтаксична одиниця, частини якої поєднуються сполучниковим і безсполучниковим зв'язком.

синтаксична одиниця, частини якої поєднуються інтонацією, яка на письмі передається розділовими знаками.

синтаксична одиниця, частини якої поєднуються сполучниками, сполучними словами і безсполучниковим зв'язком.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест